Skip to main content

SPOTURI ÎN OGLINDĂ: Cine-i mai ambiţios, Ursus sau Mercedes Benz?

 

Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe ultima reclamă Ursus, creată de curând de Papaya Advertising, pentru “a întări imaginea de bere premium” (despre care paginademedia.ro a scris aici). Conceptul: AMBIŢIA.

Publicitate

Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe şi o reclamă Mercedes Benz, făcută anul trecut în Marea Britanie, de către agenţia AMV BBDO. Conceptul reclamei (pe care a găsit-o George Hari Popescu): AMBITION.

Asemănările nu se opresc la text, după cum se vede în imaginile de mai jos. “Ursus şi-a luat Papaya de la Mercedes”, scrie George Hari Popescu pe blogul lui.

Iată cele două spoturi “ambiţioase”:

Mercedes

Ursus

Până la ora publicării articolului, reprezentanţii Papaya nu au putut fi contactaţi.

Iată şi cele două texte, faţă în faţă:

Mercedes Ambition Ursus Ambition
Toti ar trebui sa avem un vis, asa spune melodia Toti ar trebui sa avem un vis
Cu totii avem nevoie de un tel Cu totii avem nevoie sa ajungem undeva...
Catre care sa tintim. Visele pot deveni adesea provocari, dar pentru asta ne-am nascut. Istoria va fi buna cu noi sau o vom rescrie
Si cand vine momentul in care iti realizezi visul, Si atunci cand ajungi undeva vine si rasplata,
Alege-ti unul nou. sansa de a merge mai departe...
AMBITIA, primul ingredient al progresului

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • coco coco
    Bai, frate, asa rusine nu cred sa mai fi existat in industria de publicitate. Treaba asta o depaseste si p-aia cu "pregateste-te sa fii bogat" copiata de aia de la Leo Burnett doar in spirit. Dar sa copiezi si executia...
  • radu radu
    Vecinatatea spiritelor dibace care au identificat toata tarasenia asta m-a inspirat si iata ca m-am prins si eu de o faza - de ce nu au pastrat in copy faza cu ,,asa spune melodia''.
    Eu cred ca initial copywriteru'a trecut acolo mot-a-mot si treaba cu melodia da' s-a burzuluit omu' de la productie.
    ,,Ce melodie,bai ,sari-ti-ar pixu'?!Tu de cost efficience ai auzit? Iar dam 10.000 de coco pentru 30 de secunde? Ia taie faza cu melodia k nu e relevanta!Baga mai multe cuvinte cu visu' ala...''
  • radu radu
    Once again:bravo George Hari Popescu!
    Cred ca marketingului de la Ursus ii e deja dor de Aditza Mutu . Decat o dublura ieftina a MeLeului mai bine o dedublare nefericita a briliantului!O explicatie a fazei cu sacoul ar fi ca din nefericire tipul Ursus s-a inecat si i-a preluat visul baiatul mertz care - asa cum zice si reclama - daca si-a implinit un vis cauta altul.In cazul nostru,al altuia...
  • Laurentiu Laurentiu
    da seamana vere, nu gluma. :)
  • bonitotul bonitotul
    paul, presupun ca faci un pamflet in comentariul tau.

    inspiratia, ca sa nu zic mai mult, este evidenta.

    eu am remarcat si greseala din montaj. secunda 30 din clip. omul renunta la sacou, sare in apa, nu-l are pe el. cand iese. surpriza, e imbracat.

    si aici gasesti ceva asemanator. poate e o alta sursa de inspiratie.
    http://www.youtube.com/watch?v=6tZTojhZJ98&feature=player_embedded
  • anda anda
    Lucrezi cumva la Papaya? Intreb asa.. :)
  • judge judge
    Ce rusine pe aia de la Papaya, halal creatie. Furata cu catel si cu purcel... pffttt...
    Nici macar publicitatea nu mai merge in tara asta, bai, nene???
  • paul S paul S
    Mie mi se pare ca sunt doua branduri complementare in consum, si totul este foarte normal si bine gandit.

    Ambitia maxima este ilustrata atunci cand conduci Mercedes, dupa ce ai baut mult Ursus.

    Care e problema?

Trimite un comentariu

sus