“Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe ultima reclamă Ursus, creată de curând de Papaya Advertising, pentru “a întări imaginea de bere premium” (despre care paginademedia.ro a scris aici). Conceptul: AMBIŢIA.
“Toţi ar trebui să avem un vis”. Aşa începe şi o reclamă Mercedes Benz, făcută anul trecut în Marea Britanie, de către agenţia AMV BBDO. Conceptul reclamei (pe care a găsit-o George Hari Popescu): AMBITION.
Asemănările nu se opresc la text, după cum se vede în imaginile de mai jos. “Ursus şi-a luat Papaya de la Mercedes”, scrie George Hari Popescu pe blogul lui.
Iată cele două spoturi “ambiţioase”:
Mercedes
Ursus
Până la ora publicării articolului, reprezentanţii Papaya nu au putut fi contactaţi.
Iată şi cele două texte, faţă în faţă:
Mercedes Ambition | Ursus Ambition |
---|---|
Toti ar trebui sa avem un vis, asa spune melodia | Toti ar trebui sa avem un vis |
Cu totii avem nevoie de un tel | Cu totii avem nevoie sa ajungem undeva... |
Catre care sa tintim. | Visele pot deveni adesea provocari, dar pentru asta ne-am nascut. Istoria va fi buna cu noi sau o vom rescrie |
Si cand vine momentul in care iti realizezi visul, | Si atunci cand ajungi undeva vine si rasplata, |
Alege-ti unul nou. | sansa de a merge mai departe... |
AMBITIA, primul ingredient al progresului |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Eu cred ca initial copywriteru'a trecut acolo mot-a-mot si treaba cu melodia da' s-a burzuluit omu' de la productie.
,,Ce melodie,bai ,sari-ti-ar pixu'?!Tu de cost efficience ai auzit? Iar dam 10.000 de coco pentru 30 de secunde? Ia taie faza cu melodia k nu e relevanta!Baga mai multe cuvinte cu visu' ala...''
Cred ca marketingului de la Ursus ii e deja dor de Aditza Mutu . Decat o dublura ieftina a MeLeului mai bine o dedublare nefericita a briliantului!O explicatie a fazei cu sacoul ar fi ca din nefericire tipul Ursus s-a inecat si i-a preluat visul baiatul mertz care - asa cum zice si reclama - daca si-a implinit un vis cauta altul.In cazul nostru,al altuia...
inspiratia, ca sa nu zic mai mult, este evidenta.
eu am remarcat si greseala din montaj. secunda 30 din clip. omul renunta la sacou, sare in apa, nu-l are pe el. cand iese. surpriza, e imbracat.
si aici gasesti ceva asemanator. poate e o alta sursa de inspiratie.
http://www.youtube.com/watch?v=6tZTojhZJ98&feature=player_embedded
Nici macar publicitatea nu mai merge in tara asta, bai, nene???
Ambitia maxima este ilustrata atunci cand conduci Mercedes, dupa ce ai baut mult Ursus.
Care e problema?