Camera Deputaţilor obligă, indirect, consorţiul RCS&RDS - Antena 1 să cedeze drepturile pentru meciurile din Liga 1 de fotbal şi altor televiziuni decât gspTV şi Digi Sport, mizând pe caracterul de eveniment de interes public al acestui campionat şi pe faptul că toate evenimentele de interes public trebuie difuzate de posturi cu acoperire naţională. Pe de altă parte, departamentul Juridic din Consiliul Naţional al Audiovizualului spune că există doar cinci evenimente cu statut de interes public, iar Liga 1 nu este printre ele, scrie Business Standard într-un articol care analizează consecinţele propunerii legislative adoptate de Camera Deputaţilor.
Deputaţii vor să scoată Liga 1 de pe GSP. CNA nu vede Liga ca eveniment de interes naţional
Clienţi precum Nestle, Kraft sau producători de jocuri ca Noriel sau D-Toys au continuat să cumpere publicitate pe posturile TV destinate copiilor, dar şi-au redus investiţiile cu până la 20% faţă de 2008. Preţul punctului de audienţă a scăzut cu 20%-30%, se arată într-o analiză realizată de Financiarul.
Veniturile posturilor pentru copii au scăzut cu până la 20%
Circa 428 de reviste de pe continentul nord-american şi-au încetat apariţia în acest an, mai puţine însă decât cele 525 de publicaţii la care s-a renunţat anul trecut, scrie Business Standard, care citează MediaFinder.com.
Bilanţ american: 275 de reviste lansate, 428 închise
Posturile TV româneşti exploatează plăcerea telespectatorilor de a privi „în curtea vecinilor" şi interesul pentru bârfă, realizând, cu titlu de „viaţă reală", producţii din ce în ce mai imorale. Emisiunile de tip reality devin tot mai indecente. Deşi nu au audienţe foarte mari, reţetele care au ca ingrediente sexul, nuditatea şi bălăcăreala „merg la sigur", se arată într-o analiză realizată de Adevărul.
Românii se „îndoapă“ cu reality-show-uri vulgareAgentia Mediaedge:cia a câştigat contul de media al Erste Group pentru regiunea Europa Centrală şi de Est, într-o licitaţie la care, în faza finală, au mai participat agenţiile Omnicom Media Group, IPG Mediabrands-PanMediaInitiative şi MPG Media Planning Group, potrivit unei informări MEC, informează HotNews, Financiarul, Wall-Street şi site-ul IAA.
Mediaedge:cia a câştigat contul de media al Erste Group pentru Europa Centrală şi de Est
Mediaedge:cia gestionează contul de media al Erste Group pentru Europa Centrală şi de Est Mediaedge:cia a câştigat contul Erste Group pentru ECE
Mediaedge:cia a câştigat contul de media al Erste Group pentru regiunea CEE
Mediaedge:cia România (MEC) a depus un dosar la Tribunalul Bucureşti prin care solicită insolvenţa Punct Advertising. Motivul care stă la baza deciziei MEC sunt nişte datorii de câteva sute de mii lei, pe care Punct le-a cumulat în urmă cu circa un an, a declarat pentru DailyBusiness.ro Bogdan Prăjişteanu, directorul general MEC România.
MEC cere insolvenţa Punct Advertising. Motivul: Datorii de câteva sute de mii de lei
Academia Caţavencu apare, miercuri, împreună cu suplimentul "După 20 de ani", prin care marchează două decenii de la evenimentele din decembrie 1989. Suplimentul de 16 pagini păstreaza stilul specific revistei, scrie HotNews.
Academia Caţavencu publică miercuri suplimentul "După 20 de ani"
Patru mari cotidiene britanice - Financial Times (FT), The Independent, The Guardian, The Times - şi agenţia Reuters au obţinut marţi în faţa Curţii Europene pentru Drepturile Omului recunoaşterea dreptului de a-şi proteja sursele. Reclamanţii au atacat o decizie a justiţiei britanice care le cerea să comunice producatorului belgian de bere Interbrew documente care ar fi putut duce la identificarea unora dintre sursele jurnalistice care anunţaseră presa despre existenţa unei oferte de cumpărare, scrie HotNews, care citează AFP.
Financial Times, The Independent, The Guardian, The Times şi Reuters câştigă la CEDO dreptul de a-şi proteja sursele
Mihai Gongu a fost numit director de creaţie la Graffiti BBDO, după ce Ema Prisca, cea care a coordonat acest departament în ultimii trei ani, a decis să îşi continue cariera pe cont propriu, se arată într-un comunicat al agenţiei. Acesta va coordona întreaga activitate a departamentului de creaţie, din a cărui structură face parte încă din 2005, fiind pe rând copywriter, senior copywriter şi apoi deputy creative director, notează HotNews, Financiarul, Wall-Street şi site-ul IAA.
Mihai Gongu, noul director de creaţie al Graffiti BBDO
Mihai Gongu, noul director de creaţie la Graffiti BBDO
Mihai Gongu o înlocuieşte pe Ema Prisca la conducerea creaţiei Graffiti BBDO
Mihai Gongu este noul director de creaţie al Graffiti BBDO. Ema Prişcă părăseşte agenţia
Platforma de microblogging Twitter va permite companiilor să îşi personalizeze conturile cu utilizatori multipli, în ideea apropierii utilizatorilor de reprezentanţii companiilor potrivit Business Standard care citează site-ul de specialitate Brand Republic.
Primele servicii Twitter pentru companii
Numărul companiilor media şi de entertainment în insolvenţă din Marea Britanie a ajuns la un nivel record, potrivit PricewaterhouseCoopers. Potrivit PwC, din trimestrul trei al lui 2007 până în aceasi perioadă din 2009, în Marea Britanie 1.025 de companii din domeniul media şi entertainment se află în insolvenţă, scrie Financiarul care citează paidcontent.co.uk.
Anglia: 1.025 de companii media şi divertisment în insolvenţă
Cotidianul francez Le Parisien a făcut un calcul estimativ privind bugetul alocat de preşedintele francez Nicolas Sarkozy pentru comunicare în anul 2009. Bugetul calculat de cotianul parizian, respectiv 7,5 milioane de euro, a fost confirmat de Palatul Elysee, scrie Financiarul.
Bugetul de comunicare al preşedintelui Nicolas Sarkozy se ridică la 7,5 mil. €
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roTrainingurile AdWords Seminar Leader vor începe pe 18 decembrie şi se adresează începătorilor şi specialiştilor în marketing online, costul trainingului fiind de 125 de euro pentru începători şi 145 de euro pentru avansaţi, anunţă agenţia de marketing online Kondiment, organizator al seminarelor Google AdWords.
Google lansează primele traininguri în România
Cred ca este nevoie de o mai mare acuratete in elaborarea unor astfel de analize, acuratete ce vine numai odata cu o cunoastere profunda si exacta a pietei TV din Romania. Este total aiurea sa se faca astfel de declaratii intr-o totala necunostinta de cauza. Acest lucru putea fi evitat foarte simplu printr-o intrebare adresata celor care gestioneaza vanzarile pentru aceste canale, precum si unor agentii mari. Din cross-ul acestor informatii, plus experienta proprie, pot iesi analize pertinente si utile pietei de publicitate. Ce avem noi in aceste articole nu numai ca nu ne ajuta, dar produce si confuzie.
Sper ca, pe viitor sa nu ne mai intalnim cu astfel de situatii.
PS: acest comentariu a fost postat si pe financiarul.com, de unde a fost preluat articolul