Fostul fotbalist şi antrenor român Ilie Dumitrescu este imaginea unei mărci de băuturi alcoolice spirtoase (brandy). Până în vară, fotbalistul era imaginea unei companii de pariuri.
Mai exact, Dumitrescu a devenit ambasador al brandului Zarea pentru noua campanie. „Ne întărim echipa. De la 1912” este sloganul ...tăriei.
De ce l-a ales Zarea pe Ilie Dumitrescu în reclame?
Brandul spune că prin noua campanie intenţionează să meargă pe valori precum "eleganţa, spiritul de echipă şi experienţa jocului", şi de aici asocierea cu fostul fotbalist al Naţionalei.
Ce spun oficialii producătorului de băuturi alcoolice?
„După retragere, el a devenit una dintre cele mai respectate voci din analiza sportivă - cu argumente solide, atitudine echilibrată şi un stil de comunicare curat, apreciat de fani de toate vârstele. În noua campanie ZAREA, calităţile lui Ilie ne întăresc spiritul de echipă, ne deschid pofta de joc şi ne întăresc încrederea că putem face performanţă.”
Ce spune Ilie Dumitrescu?
Brandul Zarea datează încă din 1912, fiind unul dintre cei mai imporanţi producători de băuturi spirtoase din ţară.
A fost imaginea unei case de pariuri
Până în urmă cu câteva luni, Ilie Dumitrescu era imaginea unui brand de pariuri - Superbet. Din această vară, noile reglementări ale CNA - Consiliul Naţional al Audiovizualului au interzis vedetelor şi influencerilor să promoveze jocuri de noroc în reclame video TV şi online.
Citeşte şi: ANALIZĂ Paginademedia. Ce vedete au promovat şi s-au asociat cu jocurile de noroc? Zeci de nume, de la Lăcătuş şi Balint, la Lora, Daniela Crudu, Dorian Popa şi Theo Rose
Citeşte şi: OFICIAL. CNA a votat. Vedetele interzis să mai apară în reclamele la jocuri de noroc
Ilie Dumitrescu în reclama Zarea

Trimite un comentariu