Skip to main content

Revisa presei media - 19 ianuarie

 

Publicitate

Reţeaua Ziua din ţară se reorganizează. Francizorii timişoreni de la Ziua au relansat ieri ziarul, care se vinde la chioşcurile din Timiş, Arad şi Caraş Severin cu 50 de bani ediţia. Potrivit directorului Ziua de Vest, Lia Lucia Epure, în cazul tuturor francizorilor, Ziua a dat acceptul folosirii numelui, cel puţin pentru anul în curs, perioadă în care are loc reorganizarea companiei după intrarea în insolvenţă. Cu excepţia Iaşiului, toate celelalte foste francize Ziua - Timişoara, Cluj-Napoca, Constanţa) vor continua proiectele jurnalistice, scrie Evenimentul Zilei.

„Ziua” renaşte în franciză

Editura Egmont România lansează pe 20 ianuarie revista lunară pentru copii Tinker Bell, cu o investiţie de câteva zeci de mii euro, într-un tiraj iniţial de 15.000 exemplare. Editura îşi propune să atragă venituri preponderent prin vânzare la chioşcuri, şi doar 10% din publicitate, a declarat pentru DailyBusiness.ro Georgeta Coman, directorul de marketing al editurii.
Egmont România lansează lunarul Tinker Bell, cu o investiţie de câteva zeci de mii euro

Cele două agenţii interactive distincte ce fac parte din grupul Leo Burnett, iLeo şi Digital Star, "sunt unite din perspectiva cumpărării de media digitale pentru că ambele fac parte din acelaşi pool de media: Publicis Groupe Media", spune Stefan Ioădache, COO Leo Burnett Group. Ştefan Iordache a răspuns întrebărilor HotNews.ro-webPR.ro pe tema relansării agenţiei Emblem sub un nou nume, Digital Star, ca parte a grupului Leo Burnett, precizând că ţinta pentru 2010 este, în cazul acestei agenţii, dublarea cifrei de afaceri, iar în cazul iLeo - menţinerea la nivelul lui 2009.
Stefan Iordache, Leo Burnett: În 2010 vrem dublarea cifrei de afaceri pentru Digital Star şi menţinerea cifrei iLeo

Associated Press a preluat declaraţiile lui Mircea Geoană despre dezbaterea din 3 decembrie, în care "a eşuat lamentabil în anumite momente" şi a ales să dea vina pe atacuri energetice. Mai multe publicaţii internaţionale au preluat ştirea AP. Washington Post, Forbes, New York Times sau Boston Herald au scris despre conspiraţia flăcării violet, pomenită de Viorel Hrebenciuc, notează Cotidianul.ro. Acesta a spus că Traian Băsescu s-a îmbrăcat în mov, ca să-şi crească şansele de victorie. Preşedintele Traian Băsescu a răspuns în glumă că a ales respectiva nuanţă, pentru că... a fost culoarea anului 2009.
"Conspiraţia flacăra violet", în Washington Post, New York Times şi Forbes

În cadrul celei de-a 67-a gale a Globurilor de Aur, desfăşurată duminică seară, la Beverly Hilton din Los Angeles, au fost nominalizate trei dintre serialele difuzate de TVR, două dintre ele devenind câştigătoare ale râvnitului trofeu. Serialul 30 Rock, al cărui sezon trei va fi difuzat în premieră la TVR 1 din 1 martie, a câştigat Globul de Aur pentru "cel mai bun rol principal masculin într-un serial de comedie" interpretat de Alec Baldwin. Serialele Dr. House (al cărui sezon patru urmează să fie transmis la TVR 1 din 4 martie) şi Nebunii de pe Madison Avenue (Mad Men), care soseşte la TVR 1 din 8 martie, au concurat la categoria "cel mai bun serial de televiziune", trofeul fiind câştigat de cel din urmă, informează Gândul şi HotNews.

Agenţia Httpool România a anunţat, luni, lansarea oficială a Httpool Behavioural, produs de targetare comportamentală predictivă, prin care publicitarii pot să-şi transmită mesajele, în campaniile lor online, doar către utilizatorii care fac parte din publicul-ţintă vizat de acele campanii. Httpool a început să testeze acest produs în România în septembrie 2009, prin parteneriate încheiate cu mai multe site-uri. Laurentiu Pop, Httpool România, a declarat pentru HotNews că produsul va "influenţa schimbarea metodei de media planning online".
Httpool România: publicitate online doar pentru utilizatorii din publicul-ţintă. Noul produs al agenţiei "va influenţa planificarea media online"

New York Times se pregateşte să introducă taxarea conţinutului online al cotidianului, informează Daily Business, HotNews, Cotidianul, Evenimentul Zilei, care citează The Telegraph. Anunţul privind introducerea plăţii pentru conţinutul online este aşteptat înainte de lansarea mult aşteptatului tablet PC al Apple, conceput special pentru citirea ştirilor online, care va avea loc pe 27 ianuarie.

Rogalski Grigoriu Public Relations furnizează, începând din ianuarie 2010, servicii de consultanţă şi media relations pentru Cramele Halewood - producator şi distribuitor de vinuri îmbuteliate din România, au anunţat oficialii agenţiei. Rogalski a câştigat contul în urma unui pitch desfăşurat în decembrie, si va gestiona comunicarea Cramele Halewood timp de 1 an, scrie Daily Business.
PR-ul Cramele Halewood, gestionat de Rogalski Grigoriu timp de 1 an

Adunarea Generală a IAA România a votat raportul financiar pe anul trecut şi s-au trecut în revistă proiectele asociaţiei, scrie IAA. Totodată, Felix Tătaru, preşedintele IAA România, a prezentat planul de activităţi pe 2010, care cuprinde, printre altele: dezvoltarea Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare, pregătirea campaniei de comunicare globală a IAA, organizarea de mese rotunde şi conferinţe pe diferite teme, la solicitarea membrilor IAA, continuarea Programului Naţional de Educare / Stil de Viaţă Sănătos, precum şi organizarea Premiilor de excelenţă IAA şi a Festivalul de publicitate Effie 2010.
Adunarea Generală a IAA România a aprobat Raportul Consiliului Director pentru 2009, raportul financiar şi planul de activităţi pe 2010

Conan O'Brien, prezentatorul Tonight Show, va primi 40 mil. $ ca despăgubiri de la NBC pentru renunţarea la emisiune, cu condiţia ca trei ani şi jumătate să nu lucreze pentru altă companie, scrie Daily Business.
40 mil. $ pentru a fi şomer: Conan O'Brien este plătit ca să nu muncească 42 de luni

Glumă pedepsită: Un pasager a fost ţinut de poliţie în arest 7 ore după ce acesta a glumit pe Twitter că va arunca în aer aeroportul dacă zborul lui va avea întârziere, informează Cotidianul.
Un pasager frustrat a fost arestat pentru act de terorism după ce a postat pe Twitter că va bombarda aeroportul

Seiful.ro, primul joc românesc multiplayer în care utilizatorii au nevoie de talent la limba română pentru a se transforma în hoţi profesioniţti online, dă startul competiţiei de spart seifuri, începând cu 18 ianuarie 2009, anunţă Gândul. Dezvoltat de către echipa de jocuri a MediaPro Interactiv, Seiful.ro este un joc multiplayer, dedicat pasionaţilor de jocuri online şi de limba română şi combină elemente de Scrabble, Monopoly şi Quiz.
Seiful.ro – primul “curs online” pentru spărgători profesionişti - pune la bătaie premii de peste 2000 EUR

În timp ce fotomodelul Heidi Klum îşi linge degetele savurând un iaurt cu puţine calorii, burtica Emiliei Popescudansează de plăcere“, în campania realizată de Tempo Advertising la iaurtul Activia. Spotul, realizat de agenţia Tempo Advertising, rulează sub sloganul „Burtica mea dansează de plăcere", scrie Adevărul.
Emilia Popescu dansează pentru un iaurt

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • neinteresant neinteresant
    E bine ca ne mai pomenesc strainii, chiar daca e de rau. Poate vin turisti din curiozitate sa vada ciudateniile din tara noastra.

Trimite un comentariu

sus