Începând de astăzi, Publimedia creşte preţul de copertă al ziarelor sale, potrivit unui comunicat către difuzorii de presă, citat de Cătălin Tolontan. Astfel, noile preţuri sunt:
- Gândul - de la 1,2 la 1,5 lei
- ProSport - de la 1,4 la 1,6 lei
- Ziarul Financiar - de la 2,5 la 3 lei
- Business Magazin - de la 3,5 la 4,9 lei
- Ce se întâmplă doctore - de la 5,4 la 6,5 lei
- The One - de la 8,9 la 10 lei
- Promotor - de la 7,9 la 10 lei.
Într-un interviu acordat Evenimentului zilei, fiul lui Ion Raţiu, Indrei, a dezvăluit, printre altele, planurile de viitor ale ziarului Cotidianul. "Voi propune să construim pe această bază online ceva original, o platformă care să reflecte viaţa societăţii civile", a spus Indrei Raţiu. Cotidianul online a preluat informaţia e la Evenimentul Zilei.
Fiul lui Ion Raţiu:„Îmi plac românii, chiar şi manelele”
Postul de televiziune Kanal D testează un nou reality-show pe piaţa din România, o emisiune în care oamenii îşi caută fostele iubiri, anunţă Evenimentul zilei. Televiziunea trustului Dogan revine, începând cu 9 februarie, cu un nou reality-show: „Căsătoreşte-te cu mine”, care va fi difuzat în fiecare marţi, de la ora 20.30.
„Căsătoreşte-te cu mine”, la Kanal D
Adevărul a făcut o trecere în revistă a publicaţiilor care au renunţat la câte-o zi de apariţie. Astfel a ajuns la concluzia că doar cinci dintre cele 11 ziare naţionale sunt cotidiene în adevăratul sens al cuvântului. Cel mai recent sacrificiu a fost făcut de Jurnalul Naţional care nu mai apare sâmbăta în regim de actualitate, fiind „înghiţit“ de revista de duminică.
Ziarele româneşti, tot mai puţin cotidiene
Cu toate că anul fiscal nu este închis, Publimedia, divizia de publishing a trustului de presă MediaPro, a raportat pentru 2009 o cifră de afaceri de 15 mil. euro, fără a afişa însă şi profit, a declarat, pentru Wall-Street, Cosmina Noaghea, directorul companiei.
Şefa Publimedia: Nu a fost vorba de profit in 2009 la nivel de total companie
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roRingier l-a cooptat pe Marius Dondorici, de la agenţia Mindshare, în echipa de vânzări de publicitate online a grupului, notează HotNews. Jurnalul Naţional publică o notă pe prima pagină ziarului de vineri în care anunţă transformarea Jurnalului de duminică în ediţie de week-end, care va fi distribuită sâmbăta, scrie HotNews în acelaşi grupaj.
Pe scurt: Jurnalul anunţa "în scris" schimbări la ediţiile de week-end. Preţuri mai mari pentru publicaţiile Publimedia. Un om de la Mindshare - la vânzările de publicitate online ale Ringier
Trimite un comentariu