Pro TV negociază licenţa emisiunii gastronomice MasterChef, urmând să adauge încă o variantă celor câtorva zeci de show-uri de gen transmise deja de posturile TV româneşti, scrie Evenimentul Zilei, care citează Variety. Pro TV se află în tratative cu realizatorii unuia dintre cele mai mari show-uri culinare din lume, MasterChef, pentru a aduce licenţa în România.
Contul de media UPC a părăsit luna aceasta portofoliul agenţiei Imager. Serviciile de cumpărare şi plasare de spaţiu publicitar ale operatorului vor fi gestionate în 2010 de agenţiile Next Advertising şi Odyssey, sub umbrela ARM (Agenţia Romană de Media), au declarat pentru DailyBusiness oficialii Next.
UPC şi-a mutat contul media de peste 1 mil. euro de la Imager la Next şi OdysseyRealizatoarea emisiunii Cealaltă Românie de pe TVR 1, Irina Păcurariu, este interesată de poveştile oamenilor „care fac lucrurile să meargă“. Adevărul a realizat un interviu cu moderatoarea de la postul public şi a aflat că aceasta îşi doreşte să meargă, în aprilie, în Groenlanda, pentru a filma o serie de reportaje.
Irina Păcurariu: „Îmi plac cei pe care abia îi convingi să apară la TV“
Preşedintele Agenţiei Naţionale de Integritate (ANI), Cătălin Macovei, a fost audiat joi, de către Comisia de Evaluare a Consiliului Naţional de Integritate, în cazul stenogramelor discuţiilor dintre acesta şi ziariştii Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac, informează Mediafax. "Din analiza documentelor administrarea probelor şi după audierea personalului Agenţiei, Comisia de Evaluare a Consiliului Naţional de Integritate a constatat că niciuna dintre acuzaţiile formulate împotriva Preşedintelui ANI nu s-au confirmat . Rapoartele elaborate în urma dezbaterilor au fost înaintate Consiliului Naţional de Integritate", mai spune ANI.
Şeful ANI, audiat în cazul stenogramelor discuţiilor cu ziariştii Roşca Stănescu şi Chirieac
Sorin Roşca Stănescu a declarat, pentru MEDIAFAX, că, în cazul în care CNSAS a emis o nouă adeverinţă de necolaborare a sa cu Securitatea, acest document reprezintă "un fals", pentru că el a recunoscut public încă din 1992 că a colaborat cu Brigada Antiteroristă a Securităţii.
Roşca Stănescu: Dacă CNSAS a emis o adeverinţă de necolaborare a mea cu Securitatea, ea este un fals
Andreea Esca şi-a rupt piciorul la schi. Prezentatoarea Ştirilor Pro TV a fost accidentată pe pârtia de schi de la Poiana Braşov de un tânăr care cobora cu placa şi care nu a reuşit să o mai evite, informează Mediafax. Acelaşi subiect a mai fost tratat de Adevărul şi Jurnalul Naţional.
BRAT atrage atenţia că nu a dat acordul de preluare a rezultatelor SATI "sub nicio formă, niciunei companii", cu excepţia beneficiarilor studiului. Contul de media UPC a trecut de luna aceasta la agenţiile Next şi Odyssey, membre ale alianţei ARM. Iar Coca-Cola lansează în România o nouă campanie integrată de marketing, notează, HotNews.
Pe scurt: BRAT despre folosirea rezultatelor SATI, contul de media UPC - la Next şi Odyssey, o nouă campanie Coca Cola
Începând de astăzi, 1 februarie, unul dintre cele mai mari conturi de publicitate, cel al operatorului telefonic Vodafone, intră în portofoliul OMD România, parte din Omnicom Media Group.
Ce presupune intrarea noului client în portofoliul agenţiei? "Pe lângă creşterea rapidităţii şi a flexibilităţii, OMD îşi propune să profite de această ocazie pentru a se relansa în zona comunicării digitale şi prin noile tehnologii, precum mobile advertising. Vrem să folosim expertiza pe care clienţii din zona asta ne-o aduc. Şi anume câştigarea lui Vodafone, HP, Canon", spune, pentru Wall-Street, Carmen Tanasie, CEO Omnicom Media Group România.
Cu ochii pe OMD: Ce urmează după preluarea contului Vodafone
Home Box Office (HBO) a preluat integral HBO Central Europe, deţinut anterior în parteneriat cu Sony Pictures Entertainment şi The Walt Disney Company, scrie Daily Business, care citează presa internaţională.
Home Box Office a preluat integral HBO Central Europe
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roDupă ce anul trecut l-a părăsit pe Dan Diaconescu şi şi-a făcut propriul post TV, Petrică Gheorghe anunţă acum că îşi transformă Zapping TV într-un canal tridimensional care va putea fi urmărit doar cu ochelari speciali. Investiţia e de un milion de euro, "cu dezvoltări ulterioare", relatează Jurnalul Naţional.
Petrică Gheorghe îşi face televiziune 3D
Trimite un comentariu