“Noi nici criză nu ştim să facem ca lumea. În mod paradoxal, din ce aud şi din ce mi se întâmplă şi mie, anul a început în mare forţă, cu mai toţi clientii activi", a spus Bogdan Naumovici, creative director la 23 Communication Ideas, la întâlnirea online de pe HotNews.
Câteva din răspunsurile lui Naumovici:
- Pe piaţa de publicitate sunt prea mulţi care fac lucrurile degeaba. Uită-te la pauza publicitară şi ai să vezi că ar fi putut să fie o singură agenţie să le facă pe toate.
- Ziarele vor muri, vor rămâne doar câteva, cele solide vor rămâne în picioare. Nu cred că vor suferi tabloidele, nu cred că vor suferi Adevarul, Jurnalul, Evenimentul, dar de acolo în jos cred că o să se taie nişte linii mari.
- Clienţii au văzut că după ce au tăiat anul trecut bugetele mici şi le-au băgat în TV, nu le-a scăzut business-ul cine ştie ce din cauza printului. Nu văd de ce s-ar mai întoarce.
- În mediul online există un entuziasm exagerat. Ce aud mi se pare o copilărie, cum vor creşte de zece ori, cum vor veni banii.
- Despre Leo Burnett în 2009: Am aflat că putem face tot atâtea proiecte cu aproape o treime din oameni, pe bani ceva mai puţini, dar cu profit mai mare. Facts: din 140 de oameni mai sunt 60.
Bogdan Naumovici: Anul a început în mare forţă în publicitate, cu foarte mulţi clienţi activi
Prima TV va difuza, începând din 22 februarie, o nouă emisiune, sub forma unui encilopedii amuzante, care se numeşte Galileo. Show-ul, aflat la graniţa dintre ştiinţă şi entertainment, va fi difuzat de luni până vineri, de la 17.15 la 18.00, şi va aborda subiecte complexe, într-o manieră amuzantă, prietenoasă. Formatul original rulează de mai bine de zece ani la ProSieben, grupul din care face parte, din 2007, Prima TV, scrie Evenimentul Zilei.
Planeta, la control
Primul termen al procesului dintre jurnaliştii Victor Ciutacu, de la Jurnalul Naţional, şi Radu Moraru, de la B1 TV, a fost amânat miercuri, 10 februarie, pentru data de 16 iunie, din lipsa de procedură, relatează Jurnalul Naţional. În luna octombrie a anului trecut Victor Ciutacu l-a dat în judecată pe Radu Moraru şi i-a cerut daune morale de 100.000 de lei, după ce realizatorul emisiunii Naşul de la B1 TV l-a atacat de mai multe ori. Redactorul şef de la Jurnalul Naţional susţine că în emisiunile difuzate în zilele de 10, 14 şi 15 septembrie 2009 i-au fost atinse onoarea, reputaţia, demnitatea şi imaginea.
Procesul dintre Victor Ciutacu şi Radu Moraru, amânat pe 16 iunie
Agenţia de publicitate GAV a devenit partenerul în zona de creaţie al Yacht Club Regal Român. Primul proiect desfăşurat împreună a fost rebrandingul YCRR, cu scopul de a revigora imaginea Clubului, păstrând caracteristicile tradiţionale ale identităţii istorice. În continuare, GAV va sprijini Balul YCRR, un eveniment anual dedicat membrilor Clubului, care se va desfăşura pe 11 februarie 2010, notează Financiarul şi Wall-Street.
Planul NBC de a-i avea în echipă pe Conan O'Brien şi Jay Leno, fiecare cu emisiunea lui de seară, s-a dovedit a fi un dezastru. Astfel că postul s-a despărţit de cel dintâi, iar celui de-al doilea îi va da, din nou, pe mână, show-ul cu care a avut success, relatează Gândul.
Jay Leno, ultima ediţie din fiasco-ul care i-a purtat numele
DDB Bucureşti şi Tempo Advertising sunt agenţiile româneşti care concurează, alături de McCann Erickson New York, în vederea câştigării competiţiei iniţiate de IAA World Service Center. Conceptele celor două agenţii româneşti au fost selectate în urma unui pitch local la care au mai participat patru agenţii, notează IAA.ro.
Două concepte româneşti, în finala competiţiei pentru realizarea campaniei globale de comunicare a IAA World Service Center
BBC, radiodifuzorul public britanic, este acuzat de către un fost producător radio al consorţiului că "marginalizează programele despre religie şi programele etice" , informează Mediafax, care citează Media Guardian.
BBC, acuzat că "marginalizează" programele despre etică şi religie
Ştirile agenţiei de presă americane Associated Press (AP) sunt din nou prezente în cadrul serviciului Google News, lucru care ar putea indica faptul că AP şi Google se apropie de semnarea unui nou acord, după ce au purtat negocieri în acest sens, scrie Mediafax, care citează Mashable.com.
Ştirile Associated Press, din nou prezente în cadrul Google News
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCompania independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice SmartPoint a semnat parteneriatul pentru serviciile de comunicare cu eMAG, cel mai mare magazin on-line din România, informează Financiarul.
SmartPoint castigă contul eMAG
Comentarii