Antena 1 a anunţat oficial că singura schimbare în modalitatea de difuzare a meciurilor din Liga 1 constă în cedarea opţiunii întâi către Digi Sport şi că toate datoriile postului către Ligă sunt achitate la zi, informează HotNews. ProSport nota, miercuri, că Antena 1 a fost nevoită să cedeze derby-ul fiecărei etape din pricina unei sume de 6,5 milioane de euro pe care o datorează trustului RCS, sperând într-o amânare a plătii.
Klaus Kappeler, CEO Goldbach Media, vorbeşte, într-un interviu pentru HotNews, despre intenţiile Goldbach în 2010, an care, pe plan local, a început cu schimbarea conducerii ARBOmedia România-EMI România. Prioritatea grupului elveţian Goldbach Media pentru anul acesta pe piaţa din România, unde este prezent prin ARBOmedia-EMI şi ARBOinteractive, este să-şi dezvolte afacerile în domeniul digital.
Klaus Kappeler, CEO Goldbach Media: În România, vrem să ne creştem veniturile din online în 2010. Continuăm operaţiunile de presă scrisă
Nu încerca să controlezi ce se scrie despre tine, nu cere textul înainte de publicare şi nu folosi „no comment”, sunt doar trei dintre regulile pe care orice manager ar trebui să le ştie înainte să comunice cu presa. Wall-Street a dedicat un întreg articol felulului în care trebuie întreţinută relaţia cu jurnaliştii, pe baza sfaturilor oferite de specialişti în comunicare.
Reguli în comunicarea cu presa: Nu cere textul înainte de publicare. Nu folosi "no comment"Cotidianul Adevărul a înregistrat în luna decembrie 2009 vânzări-record de 158.940 de exemplare pe apariţie, ajungând la nivelul atins în 2000, scrie Adevărul într-un articol despre propriile performanţe.
„Adevărul“, cele mai mari vânzări din ultimii 10 ani
Compania de monitorizare Media Image Group vizează o creştere de 10-15% a cifrei de afaceri, la 1,8 milioane euro. O bună parte din această creştere va fi generată de analizele de conţinut media realizate pentru clienţi, a declarat pentru Wall-Street Miron Mateescu, director de marketing al companiei.
Analizele media vor aduce o crestere de 10-15% a cifrei de afaceri Media Image, in 2010Agentia Odyssey a lansat o campanie de repoziţionare a brandului de cafea Amigo, urmărind “întinerirea” acestuia, notează Wall-Street.
Odyssey a realizat rebrandingul AmigoMai mult de jumătate (62%) dintre adolescenţii americani citesc ştiri online, însă interesul lor vizavi de Twitter şi blogging este în scădere, informează Mediafax care citează blogul PDA al Media Guardian.
Adolescenţilor din SUA le-a scăzut interesul faţă de blogging şi Twitter
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) vrea să se extindă în Republica Moldova, astfel încât şi populaţia moldoveană să recepteze în condiţii cât mai bune emisiunile difuzate de posturile Radioului Public, scriu Mediafax şi Cotidianul.
Promovarea business-ului prin intermediul reţelelor sociale, precum Facebook sau Twitter, este o necunoscută pentru companiile din România, au declarat pentru Money.ro mai mulţi specialişti din mediul online local, potrivit cărora sub 5% dintre companiile româneşti se folosesc de reţelele sociale online.
De ce nu fac companiile româneşti afaceri prin social media
Televiziunea CBS, care transmite anul acesta Super Bowl, a scos la vânzare spaţii publicitare cu durata de 30 de secunde pentru sume cuprinse între 2,5 şi 2,8 milioane de dolari. În pofida faptului că parteneri de tradiţie ai evenimentului au preferat să se retragă, concernul media a anunţat că toate cele 62 de spaţii de reclamă au fost vândute şi că au existat, contrar celor spuse în presă, spoturi de 3 milioane de dolari, relatează Money.ro.
Super Bowl aduce CBS publicitate de peste 155 de milioane de dolari
Biroul Central pentru Informaţii al Guvernului britanic, în prezent cel mai mare plătitor de publicitate din Marea Britanie, urmează să desemneze grupul M4C, format dintr-o colaborare a agenţiilor de investiţii media Group M, câştigătorul contului său media în valoare de 250 milioane de lire sterline, informează Financiarul, care citează mediaweek.co.uk.
Group M preia contul de media al guvernului britanic
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roGoogle urmează să încheie un acord de parteneriat cu National Security Agency (NSA), cea mai mare agenţie de spionaj din Statele Unite, căreia i-a cerut ajutorul pentru a investiga atacurile informatice pe care susţine că le-au suferit sistemele companiei în China, notează Mediafax şi Daily Business.
Trimite un comentariu