Agenţia de presă britanică Reuters a cerut falimentul societăţii Realitatea Media SA şi agenţiei de presă NewsIn, care fac parte din trustul de media Realitatea - Caţavencu, prin două acţiuni înregistrate la Tribunalul Bucureşti, în data de 5 martie, relatează Mediafax, Jurnalul Naţional, Daily Business şi România liberă. Reuters are de încasat de la Realitatea TV şi NewsIn datorii în valoare totală de 60.000 lei.
Unul dintre cei mai reputaţi profesionişti în marketing şi publicitate, profesorul John Griffiths, a declarat pentru Financiarul că sloganul „Romania, land of choice” nu-i inspiră nimic, sfătuindu-i pe români să se axeze pe peisajele unice, pe potenţialul ţării şi să nu insiste pe „atuuri” pe care şi celelalte ţări le au. „Atunci când spunem «land of choice» sunt multe ţări la care ne putem gândi şi pe care le putem alege, nu neapărat Romania", susţine profesorul. Specialistul în marketing mai crede că publicitatea va scădea dacă vor fi introduse taxe pentru informaţiile din ziarele online.
5,5 mil. € cheltuiţi fără folos cu „Land of choice“
Mircea Badea şi tatăl său, Gheorghe Badea, sunt imaginea noii campanii Toyota de promovare a modelelor participante la programul de stimulare a înoirii parcului auto naţional 2010, scrie Wall-Street.
"Am încercat să construim roluri cât mai confortabile pentru cei doi protagonişti, în care aceştia să se regăsească. Discuţiile zilnice care apăr între tată şi fiu pot fi o sursă inepuizabilă de inspiraţie şi de amuzament. Mircea a avut o contribuţie importantă la partea creativă, iar Toyota ne-a motivat foarte mult aprobând propunerile noastre mai puţin obişnuite”, declară Mona-Lisa Caravaniez, coordonator al proiectului din partea Saatchi & Saatchi, agenţie căreia îi aparţine strategia de campanie şi creaţia.
Toyota îşi promovează Rabla cu Mircea Badea
Încep pregătirile pentru a şaptea ediţie a premiilor Effie România. Astfel, a fost demarată competiţia “Effie 2010 Key Visual Competition” pentru crearea vizualului pe baza căruia va fi dezvoltată campania de comunicare Effie 2010, anunţă Millenium Communication pe site-ul IAA.ro.
Încep pregătirile pentru a şaptea ediţie a premiilor Effie România
O ştire inventată de bloggerul Ionuţ Foltea a pus România pe harta veselă a lumii. Celebra sa farsă „Haiti-Tahiti“ a fost o capcană pentru televiziunile şi ziarele care aleargă după senzaţional. Ştirea de pe site-ul times.ro a fost „luată de bună“ şi transmisă de agenţia Russia Today, de postul TV francez Canal Plus, de zeci de ziare din Rusia, Italia, Spania, Ungaria.
"Aşa cum a fost structurat articolul, s-a mulat pe psihicul colectiv al românilor şi al occidentalilor. Majoritatea sunt de părere că în România aşa ceva nu este probabil, ci foarte probabil. Instituţiile statului român sunt foarte „capabile" de gafe", a spus Foltea într-un interviu acordat Adevărul.
Interviu cu un farsor
De-a lungul timpului, au existat multe intervenţii ale CNA asupra spoturilor TV şi radio, pentru că nu s-a respectat întocmai legislaţia audiovizuală. Printre cele mai cunoscute spoturi TV interzise se numără „Batman” – pentru televizoarele Teletech, reclamă a agenţiei Leo Burnett, sau două dintre spoturile Unirea, ale Next-Cap. IAA.ro a vorbit despre acest subiect cu mai mulţi reprezentanţi ai agenţiilor de publicitate.
Sorin Psatta, Integrated Communication Director la Graffiti BBDO, explică motivele pentru care agenţia are de suferit în cazul unei cenzuri: „Sunt situaţii în care faci campania pentru a crea buzz. Nu ştie nimeni cât de mulţi sunt aceia care fac asta. RAC nu este consultat înainte de a ajunge spotul pe TV, pentru că au făcut prea puţină publicitate şi nu a ştiut lumea, iar acum, pentru că este contra cost, te gândeşti de două ori înainte să apelezi la ei.”
Facem reclame pentru a fi interzise?
Superbrands România a demarat programul Consumer Superbrands 2010, care ia în atenţie brandurile de produse şi servicii care se adresează direct consumatorului final. Pentru ediţia 2010 a programului, Superbrands România a stabilit un parteneriat în premieră absolută cu organizaţia TCBA (The Centre for Brand Analysis) din Marea Britanie, notează Financiarul.
Superbrands România dă startul la Consumer Superbrands
Un seminar susţinut de reprezentanţi ai companiei Google şi intitulat "Google şi Turismul: Provocarea publicităţii şi vânzărilor în mediul online", va fi organizat pe 18 martie, la Palatul Parlamentului, în cadrul târgului de turism Holiday Market, potrivit reprezentanţilor ANAT, informează Mediafax.
Reprezentanţii Google le vorbesc românilor despre promovarea online a turismului
Cisco a creat un ruter de 12 ori mai puternic decât aparatele concurente, făcând posibilă, spre exemplu, descărcarea prin Internet, într-o secundă, a întregii biblioteci a Congresului SUA, a anunţat grupul american. Altfel spus, acest ruter are capacitatea de a permite întregii populaţii chineze, inclusiv copiii, să participe simultan la videoconferinţe. Aparatul costă 90.000 de dolari, scrie Mediafax.
Ruter cu o capacitate de transmitere de 322 de terabiţi pe secundă, care va schimba Internetul
Cotidianul belgian La Dernière Heure a apărut pe piaţă, marţi, într-o variantă experimentală 3D, fotografiile şi reclamele din publicaţie fiind vizualizate în relief graţie unor ochelari stereoscopici inseraţi în această ediţie, care marchează o premieră în Belgia şi, totodată, în Europa, informează Mediafax, Evenimentul Zilei şi Gândul.
Dan Negru va prezenta o emisiune de farse, „Plasa de stele“, în fiecare miercuri, de la ora 22.00. Păcăliţii din prima ediţie a show-ului de la Antena 1 sunt Connect-R şi Vasile Muraru, relatează Adevărul şi Jurnalul Naţional.
Ceremonia de decernare a premiilor Academiei Americane de Film, care a avut loc duminică, a fost urmărită de 41 de milioane de americani, un număr-record pentru ultimele cinci ediţii ale galei, notează Evenimentul Zilei. Cea mai mare audienţă a fost înregistrată în 1998, când 55,2 milioane de oameni au urmărit gala dominată de James Cameron, cu Titanic.
41 de milioane de telespectatori la Oscar
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roHR Club, asociaţia profesioniştilor în resurse umane din România, se află în primul an de mandat în cadrul Comitetului Executiv al Asociaţiei Europene pentru Managementul Oamenilor (EAPM). HR Club se va afla la cârma EAPM până la jumătatea anului 2011, informează IAA.ro.
România, în primul an de mandat în cadrul unuia dintre cele mai înalte foruri europene în resurse umane
Trimite un comentariu