Din raţiuni de rating, canalele TV româneşti care transmit meciurile din Liga I nu afişează permanent scorul pe ecran, aşa cum se procedează afară. E o strategie de marketing menită să crească ratingul. Dacă deschizi televizorul după ce începe jocul, devine un calvar să afli situaţia de pe tabelă, singura soluţie fiind aceea de a rămâne „lipit” de televizor, scrie Evenimentul zilei.
„Nu ştiu care e problema. Noi dăm scorul pe ecran la interval de cinci sau de şapte minute. Mai des decât atât… Cred că la fel procedează şi colegii de la Digi Sport. Nici Pro TV nu dă scorul tot meciul. Doar la meciurile din Europa League se întâmplă asta”, s-a apărat Cristi Creţu, reprezentantul Antenei 1.
Echipa care va conduce editorial postul pe care Sorin Ovidiu Vîntu îl va deschide în Republica Moldova, Publika TV, este formată din foşti jurnalişti BBC şi Radio Europa Liberă, potrivit unui anunţ făcut de directorul general al postului, Dumitru Tira, citat de Unimedia.md. Cei patru şefi sunt Maia Metaxa - editor-şef la Redacţia Ştiri, Valeriu Cater şi Anatol Caslaru - editors of the day, Iulia Mihailova - coordonator al ştirilor în limba rusă, notează HotNews.ro.
Postul moldovenesc Publika TV îşi prezintă conducerea editorială
Bobby Păunescu, noul proprietar al publicaţiilor Evenimentul Zilei şi Capital, spune că nu se consideră un businessman – în sensul în care se uită la media ca la o afacere – şi că face ceea ce face ”din plăcere”. "Un businessman ar trebui să stea de dimineaţa până seara să-şi urmărească investiţiile. Eu nu fac chestia asta", spune Păunescu Jr. într-un interviu pentru Money Express.
Nici titulatura de regizor, antreprenor sau investitor spune că nu îl reprezintă. "Sunt un cetăţean care pune bani în ceva care se dezvoltă", spune Bobby Păunescu.
COVER STORY: Bobby Păunescu, mogul de modă nouă
Revista Biz a încheiat un contract cu regia de vânzări DBV Media House pentru vânzarea în regim exclusiv a spaţiilor sale publicitare. Colaborarea dintre cele două companii vizează lărgirea portofoliului de clienţi ai publicaţiei, relatează Wall-Street, Daily Business şi HotNews.
Începând din luna martie, agenţia MediaCom va gestiona întregul cont de media al PepsiCo International România, aflat anterior în portofoliul Media Direction, au declarat pentru Wall-Street surse din piaţa de publicitate.
MediaCom devine agenţia full service pe media a Pepsi
Agenţia de publicitate GAV se alătură reţelei Interpartners Worldwide, consolidându-şi astfel poziţia pe plan local, dar şi pe pieţele din zona ECE şi pe cele balcanice, informează HotNews şi Wall-Street. "Ne păstrăm statutul de agenţie independentă, dispunând însă de resurse globale pe care le putem pune în slujba brand-urilor şi clientilor noştri. Aceasta a fost motivaţia noastră în decizia de a ne alătura Interpartners”, afirmă Lucian Georgescu, managing partner GAV.
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte modul de a vinde publicitate, pe fondul crizei economice, care a determinat reducerea investiţiilor în advertising, potrivit concluziilor conferinţei World Newspaper Advertising, care a avut loc săptămâna trecută, la Copenhaga, Danemarca, notează Mediafax.
Potrivit participanţilor la conferinţă, două noi tendinţe pe piaţa media se referă la prezenţa ziarelor pe reţelele de socializare şi la încercarea de a găsi metode de publicitate online fără a utiliza soluţiile Google.
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate
Aproximativ patru din cinci oameni, la nivel global, consideră accesul la internet un drept fundamental, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă GlobeScan, la cererea BBC World Service, informează Mediafax, care citează BBC News Online. Potrivit studiului, 87% dintre respondenţi consideră că accesul la internet ar trebui să fie "un drept fundamental al oamenilor". Peste 70% dintre internauţii care au participat la sondaj au declarat că sunt de părere că trebuie să aibă acces la internet.
Accesul la internet este considerat de majoritatea oamenilor un drept fundamental
Centrul Carter şi Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) anunţă ediţia românească 2010-2011 a Burselor Rosalynn Carter pentru Jurnalism pe probleme de sănătate mintală. De aceste burse vor beneficia doi jurnalişti români care, timp de un an, vor realiză un proiect mediatic menit să aducă în atenţia publicului aspecte legate de sănătatea mintală sau de bolile mintale, scrie HotNews.
Centrul Carter şi CJI lansează ediţia 2010 a Burselor Rosalynn Carter pentru Jurnalism pe probleme de sănătate mintală
Cotidianul online de business Wall-Street, editat de către InternetCorp., s-a situat în luna februarie pe prima poziţie în topul publicaţiilor de profil, depăşind pragul de 1 milion de clienţi unici, potrivit datelor Studiului de Audienţă şi Trafic Internet (SATI). Astfel, Wall-Street a raportat în luna februarie 1.020.569 clienţi unici, 1.807.200 vizite şi 4.395.835 afişări. Clasamentul este completat de Ziarul Financiar, aparţinând Publimedia International, care a raportat pentru intervalul menţionat 857.761 unici, 2.359.209 vizite şi 7.283.607 afişări. Pe locul al treilea s-a plasat Avocatnet.ro (649.008 clienţi unici, 4.639.546 afişări, 1.400.244 vizite), scrie Wall-Street.ro.
Topul celor mai citite publicaţii online de business în luna februarie
Parteneriatul dintre EuroMiniStorage şi Rusu+Borţun Brand Growersa s-a concretizat în prima campanie de comunicare a mini depozitului cu autoservire situat pe B-dul Theodor Pallady, informează IAA.ro. Indiferent că este vorba de depozitarea unei motociclete, a unei perechi de schiuri sau a mobilei vechi, EuroMiniStorage propune un serviciu flexibil, sigur şi avantajos prin care oricine poate scăpa de surplusul de obiecte pe care le depozitează în mod inutil în casă sau la birou.
Rusu+Borţun Brand Growersa semnează campania de lansare EuroMiniStorage
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roRich Riley, Senior Vice President & Managing Director Yahoo! EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), face parte din speakerii ce vor lua parte la a 42-a ediţie a Congresului Mondial IAA ce va avea loc între 12 – 14 mai 2010 şi va susţine o conferinţă cu tema „viitorul digital schimbat”, informează site-ul IAA.
Senior Vice President & Managing Director Yahoo! EMEA va vorbi despre viitorul digital, la Congresul Mondial IAA
cred ca cineva ar trebui sa sesizeze CNA-ul pentru asta.... este lipsa de respect fata de telespectatori
am patit si eu de multe ori acest lucru, dar in ultimul timp efectul este altul - nu ma mai intorc pe acel canal.... oricum ce sa vezi? mocirla si un spectacol jenant in tribune?