Mişcare spectaculoasă pe piaţa media. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, contul de media al Vodafone se va întoarce la McCann Erickson cel mai probabil de la 1iulie.
Contul de media al Vodafone a trecut, la 1 februarie, în portofoliul OMD România, după o decizie luată anul trecut la nivel internaţional. Bugetul anual este estimat la aproximativ 14-16 milioane de euro.
Ce spune Bogdan Enoiu, şeful de la McCann? Contactat de paginademedia.ro, Bogdan Enoiu a făcut referire la declaraţia pe care a dat-o în urmă cu câteva luni, când contul a trecut la OMD: “Om trăi şi om vedea”. Altceva “Nu pot comenta”. În prezent, McCann deţine contul de creaţie al operatorului Vodafone.
De ce s-ar întoarce Vodafone la McCann?
Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, agenţia OMD România a aplicat o politică nerealistă a preţurilor. Mai precis, OMD a propus posturilor de televiziune şi celorlalte medii discounturi foarte mari, care nu au fost acceptate.
Până la ora redactării ştirii Cristian Mucichescu, managing director al OMD România, nu a putut fi contactat.
Oficialii Vodafone nu au fost disponibili pentru comentarii: :“OMD este agenţia noastră de media. Nu dorim să comentăm pe seama zvonurilor”.
Despre subiect a scris şi Cătălin Tolontan.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Daca nu esti de la OMD insemmna ca nu cunosti aceasta piata si iti dai cu parerea aiurea.
lipsa de transparenta si de fair-play a OMD a dus la aceasta siruatie. Chiar si doar la stadiul de polemica cum ai spera tu inca sa fie.
OMD daca mai vrea sa ramana pe piata din Romania trebuie sa faca schimbari majore. De mentalitate si mai ales de management.
Iar "frustratii" de la MCCANN nu au nici o legatura cu aceasta mutare de cont. Problema e la OMD. Dar te inteleg partial. Ai dreptul la o parere nu si la jigniri. Nu Cristian ?!!!!
Am mai spus-o de multe ori: cel puţin pe net, românii văd numai conspiraţii.
Paginademedia.ro a documentat subiectul independent de ce a scris Tolontan. Crezi sau nu crezi.
2. paginademedia preia inceputul de stire ca si cum ar fi al ei, ca de atatea ori pana acum. apoi da 2-3 telefoane, sa incropeasca o stire in exclusivitate. tolo mizase pe chestia asta, ca va fi preluat, asa ca merge la fix.
3. frustratii de la mccann (hi, leo aka smaranda) jubileaza aiurea pe baza unui zvon. aia de la omd contraataca, cu frica in san. in cele din urma se va asterne tacerea, ca nu-i asa usoara o asemenea decizie de a schimba agentia cum e cea de a scrie o stire inventata.
Daca, in calitate de intermediar, nu esti suficient de matur sa intelegi asta, sa actionezi cu fair-play si sa pastrezi un echilibru rezonabil, atunci se darama tot castelul de carti de joc si te ia si pe tine dracu, ca intermediar.
Am citit eu chestia de mai sus in "Cugetarile lui Mahatma Ghandi despre marketing", editia 1955.
Si am devenit mult mai intelept.
Cautati-o pe Amazon.com!
Poate inteleg si altii ca nu poti face business in publicitate cu metode de cartier. Sa inteleaga si celelalte agentii si sa invete din esecul OMD-ului.
Succes Vodafone!
Enpoiu nu are nici un merit ca OMD e varza. E normal sa se bucure pentru ceea ce se intampla. Cu toti stim manierele execrabile ale lui Mucichescu fata de industria media. Si nu de ieri sau de azi.
In concluzie cultivi insulte si dispret culegi roadele. Putin fai play nu ar strica. Nu mai conteaza unde se duce Vodafone. Esential e ca nu mai avem de-a face cu mitocaniile OMD-ului.
Spor Enoiu!
Nu poti sa dai cu noroi intr-o intreaga industrie prin pseudonegocieri si prin dispret fata de televiziuni, radiouri si print. La atitudinea fata de piata, clienti si mai ales fata de proprii angajati a lui Mucichescu nu ne vom mira daca OMD va ramane si fara DACIA-Reanult-Nissan.