Skip to main content

Revista presei media - 21 mai

 

Publicitate

Doar publicitatea online va atrage anul acesta investiţii mai mari decât anul trecut, previzionează Dan Balotescu, şeful agenţiei Media Investment, care vede un plus de 10% pentru advertisingul digital până la finalul anului, notează Daily Business şi HotNews.ro. "Investiţiile nete pe TV au scăzut cu 50% în 2009, şi vor scădea şi anul acesta, radioul şi OOH au pierdut 30% anul trecut, vor pierde în continuare. Online-ul este singurul mediu care va plusa, cu 10%, în 2010", a declarat Balotescu, prezent în cadrul conferinţei Strategii Media 2010, organizate de Smark.ro.

HBO Central Europe produce integral în România un prim serial de ficţiune, intitulat "În derivă", în care rolul principal este interpretat de actorul Marcel Iureş, regia fiind semnată de Adrian Sitaru şi Titus Muntean, informează Mediafax şi Jurnalul Naţional, care citează un comunicat al postului de televiziune.

Afacerile agenţiilor de relaţi publice din top 10 au crescut în primele luni ale acestui an cu până la 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, odată cu majorarea bugetelor alocate comunicării de către clienţi sau lărgirea portofoliului, scrie Financiarul. În aceste condiţii, agenţiile de comunicare se aşteaptă la un an mai bun decat 2009 pentru afacerile lor, optimismul fiind ponderat însă de măsurile de austeritate anunţate de guvern.
Agenţiile de PR: afaceri în creştere cu până la 16% în primele luni

Cu mitinguri în Piaţa Victoriei şi greve generale, publicitatea nu are nicio şansa să raporteze creşteri până la finalul anului, susţin şefi de agenţii media precum Cristian Mucichescu (OMD România) sau Dan Balotescu (Media Investment), dintre care ultimul chiar a avertizat că "în timpul manifestaţiilor din Piaţa Victoriei, doi clienţi au anunţat scăderi de bugete", notează Daily Business.
Şefii din advertising: Fiecare miting şi grevă mai tăie puţin din bugetele de publicitate

Eric Schmidt, directorul executiv al Google, a anunţat că grupul pe care îl conduce a purtat discuţii cu Rupert Murdoch şi alţi proprietari de ziare legat de serviciile de taxare a conţinutului online, scrie Wall-Street, care citează Financial Times. Mogulul media Rupert Murdoch a criticat în repetate rânduri Google pentru subminarea ziarelor prin accesarea conţinutului de ştiri de către internauţi prin intermediul motorului de căutare.
Google vrea să cadă la pace cu ziarele

Conferinţa E-mail Marketing MasterClass va avea loc pe 7 iulie la Bucureşti. În cadrul evenimentului se vor dezbate teme precum diferenţa dintre e-mail marketing şi spam, între ce limite legislative vorbim de e-mail marketing şi cum demarezi o campanie de e-mail marketing. Printre invitaţi se numără Michael Leander, Andrei Georgescu, managing partner la White Image şi Salvatore Massaro, business developer manager pe Europa, Africa, de la Kodak, scrie Money.ro.
Conferinţa E-mail Marketing MasterClass va avea loc pe 7 iulie la Bucureşti

Rebrandingul tuturor benzinăriilor PetromV, în număr de 124, va costa 5 milioane euro, acestea urmând a fi transformate fie în staţii Petrom, fie în staţii OMV, până la sfârşitul anului, grupul renunţând astfel la brandul PetromV, a declarat Rainer Schlang, membru al Directoratului OMV Petrom, scrie Wall-Street.ro.
Rebrandingul celor 124 benzinării PetromV va costa 5 mil. euro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • laurentiu laurentiu
    vere, da suciti sunt si astia de la Petrom. sau au bani ca sa ii cheltuie degeaba :)

Trimite un comentariu

sus