Skip to main content

Revista presei media - 25 mai

 

Publicitate

stefan-banicaCurtea de Apel Bucureşti a redus daunele pe care TVR Media trebuie să i le plătească lui Ştefan Bănică Jr. de la 5.000 de euro la 1.538,19 lei, pentru comercializarea unor materiale în care a jucat tatăl său, actorul Ştefan Bănică, notează Mediafax şi DailyBusiness.ro. Curtea de Apel Bucureşti a schimbat sentinţa iniţială şi a decis ca Ştefan Bănică Jr. să primească doar 1.538,19 lei drept remuneraţie echitabilă, respectiv 1.538,19 lei, cu titlu de daune interese, potrivit minutei.

După ce şi-a încercat norocul pe CNN şi Eurosport, unde au fost derulate cele mai costisitoare campanii de promovare de până acum, oferta turistică a României va fi popularizată, în 2010, pe Google şi Yahoo. Bugetul de promovare online pe cele două portaluri este de 200.000 de euro, scrie Financiarul. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va finanţa şi în acest an emisiuni de promovare a turismului intern, pentru care este prevăzut un buget de 100.000 de euro.
România turistică, promovată pe Google şi Yahoo cu 200.000 de euro

Vacanţa Mare reporneşte războiul Huidu-Bendeac, scrie Evenimentul zilei. Armistiţiul dintre cele două vedete TV s-a încheiat. Tirul atacurilor a fost reluat, la sfârşitul săptămânii, parcă mai acid decât de obicei, după ce "cârcotaşul" Huidu l-a acuzat pe colegul Bendeac că, în cadrul ultimei emisiuni, "i-a copiat pe clasicii Vacanţa Mare".
Vacanţa Mare reporneşte războiul Huidu-Bendeac

Patronul Facebook, Mark Zuckerberg admite ca reţeaua de socializare are mai multe erori, după ce utilizatorii s-au declarat nemulţumiţi de protecţia insuficientă a opţiunilor de confidenţialitate, scrie Money.ro. "Ştiu că am făcut un pachet de erori dar sper ca serviciul nostru va fi mai bun şi ca oamenii vor înţelege că intenţiile noastre sunt bune", a adaugat patronul Facebook, citat de France Presse.
Fondatorul Facebook recunoaşte că reţeaua are erori

Dan Medrea, Area CEO al Grey pentru pieţele din Ucraina, Bulgaria şi România, are un plan strict pentru dezvoltarea biroului de la Bucureşti: câte un client nou, mare, în fiecare trimestru, care la bilanţul de sfârşit de an să aducă o creştere de 30% a veniturilor şi de 20% a profitului. La puţin timp după ce a preluat conducerea Grey România, în octombrie anul trecut, Medrea a început o “discuţie” cu clientul, care s-a finalizat în martie cu trecerea tuturor brandurilor BAT în portofoliul Grey. “I-am susţinut o prezentare clientului despre cum vedem noi business-ul, care sunt avantajele şi dezavantajele de a opera cu noi în acest an, ce aducem noi în plus prin acest mod de operare”, explică Dan Medrea, pentru Wall-Street.
INTERVIU: Cum a adus noul şef al Grey contul BAT în portofoliul agenţiei

Motorul de căutare Google a lansat un serviciu TV ce permite utilizatorilor să caute conţinut atât la televiziunile tradiţionale, cât şi pe site-uri şi platforme web, scrie Adevărul. Serviciul „smart TV“ va furniza conţinut video, dar şi sub formă de text sau fotografii. Google TV va fi realizat împreună cu companiile Sony, Logitech şi Intel.
VIDEO Revoluţia televiziunii: se lansează Google TV

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • laurentiu laurentiu
    promovare pe google si yahoo? o idee buna, insa sa vedem cum arata bannerele. sau o fii numai reclama text?

Trimite un comentariu

sus