Skip to main content

Revista presei media - 31 mai

 

Publicitate

tolontan6Redactorul-şef al Gazetei Sporturilor, Cătălin Tolontan, a ţinut să contrazică zvonurile care îl dădeau drept viitorul şef al Televiziunii Române (TVR), notează Evenimentul Zilei şi Daily Business. "Sunt jurnalist şi manager de presă scrisă şi de net, nu sunt om de televiziune, lucrez alături de o echipă excepţională la gsp şi nu mă interesează şefia TVR", scrie Tolontan, într-un mesaj publicat astăzi pe blogul propriu. Zvonurile au pornit după ce site-ul Cotidianul, citând surse din Senat, a publicat un articol în care se anunţa că Tolontan este favoritul PDL pentru şefia TVR.

La Constanţa se promovează orice, mai puţin litoralul şi staţiunea Mamaia. Primăria condusă de Radu Mazăre a scos la licitaţie, prin SC Confort Urban SRL, societate subordonată instituţiei, un contract de aproape 500.000 lei pentru a face publicitate, în presă, lucrărilor de drumuri din municipiul Constanţa, scrie Financiarul. Valoarea estimată a contractului, care a fost făcut public deja pe site-ul de achiziţii publice, este de 410.000 lei fără TVA, finanţarea urmând să se facă din fonduri proprii. Contractul este valabil în perioada 1 iunie-31 decembrie.
Jumătate de milion de lei pentru promovarea lucrărilor de asfaltare din Constanţa

Multe voci din industria presei tipărite speră că iPad, noua tabletă PC de la Apple, va salva ziarele şi revistele, însă euforia este departe de a fi generalizată, scrie România liberă, care citează publicaţia germană Der Spiegel. Vineri, Apple a lansat miraculosul gadget în Germania, şi încă din primă zi mai multe trusturi media, inclusiv Spiegel, şi-au oferit produsele jurnalistice pe iPad. Potrivit Der Spiegel, deşi iPad a fost lansat pe piaţa din Statele Unite de aproape două luni, singurul lucru pe care l-au avut de învăţat până acum trusturile din sfera presei scrise a fost că nu e vorba de un succes asigurat.
Va salva iPad-ul presa tipărită?

Şcoala de Bani, primul program online de educaţie financiară integrată al Băncii Comerciale Române (BCR), a câştigat trofeul de aur la cea mai importantă competiţie europeană de PR "European Sabre Awards", în categoria Financial Services, scrie Wall-Street.ro.
Şcoala de Bani - Cea mai bună campanie de educaţie financiară din Europa

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Liviu Iordache Liviu Iordache
    In curind, tolo (de la tolontan sau...) va intra in rindul lumii la Balaceanca si se va crede, direct, Napoleon! Ati mai pomenit ceva mai penibil decit acest gropar al sportului romanesc, care, mai nou, se concentreaza pe oprirea oricaror lucrari la sali, patinoare, terenuri sportive? Asta dupa ce a ascuns fotbalul, inclusiv fata de sponsori si publicitate, la o televiziune cu 20.000 de telespectatori!

Trimite un comentariu

sus