Patru din şase elevi model ale căror poze tronează pe panoul şcolii generale pe care a absolvit-o patronul OTV sunt membri ai familiei sale: el, fraţii şi tatăl lor, scrie Evenimentul Zilei. Pentru Nicolae Diaconescu (83 de ani), ambiţiile s-au stins. Azi-noapte, unul dintre cei trei fii ai săi, mezinul cu numele căruia deschidea orice uşă, a schimbat garsoniera pe o celulă. "Ca să faci ce a făcut Dănuţ, trebuie să fii român! Nu e prima dată când îl lovesc. Şi Năstase era să-i ia televiziunea! O să se ridice şi de data asta!", spune Diaconescu senior. [...]"S-au trezit toţi că vor să vorbească cu mine. De aia nu mai pot ei! De fapt vor să facă rating ca Dănuţ", spune tatăl mogulului OTV.
Publicitate
Florin Călinescu, Rodica Culcer şi Cristian Hriţuc sunt numele vehiculate ca posibile propuneri ale PDL pentru Consiliile de Administraţie ale SRTV şi SRR, scrie Mediafax.
PDL caută un membru de partid potrivit pentru şefia TVR
Portalul de ştiri HotNews a fost indisponibil, ieri dimineaţă, timp de 3,5 ore în urma unui atac informatic, scrie România liberă. Reprezentanţii HotNews au anunţat că portalul a fost supsus unui atac de tip DOS şi vor înainta o plângere la Parchet. Joi dimineaţă, în jurul orei 8.00, HotNews.ro a fost ţinta unui atac de tip Denial of Service (DOS). În urma atacului, site-ul a fost indisponibil pentru utilizatori până în jurul orei 11.30. Este al doilea atac de acest tip în ultima săptămână.
HotNews.ro, blocat în urma unui atac informatic
Pentru următoarele luni, Antena 1 şi Kanal D aduc cele mai multe emisiuni noi, deşi, în mod tradiţional, acest sezon e slab în audienţe. Pro TV mizează pe filme în sezonul estival, TVR1 transmite competiţii muzicale, de frumuseţe şi sportive, iar Prima TV are două programe noi, scrie Adevărul.
Din 3 iulie „Mama Natură" Roxana Ionescu reapare pe „sticlă", la Antena1 cu emisiunea „Star Avatar", în care vedete şi oameni obişnuiţi vor trece prin diverse probe. Daniel Buzdugan nu renunţă la farse, însă se „specializează" în dragoste. „Iubirea face farse" va debuta duminică, 4 iulie. La Kanal D, pe lângă producţiile recent lansate, talk-show-ul „Medicii", reality-show-ul „Restaurant la noi acasă" şi concursul „Nevasta mea e cea mai tare", postul turcesc pregăteşte noi emisiuni. De luni, 28 iunie, Mirela Boureanu Vaida, solistă vocală a Teatrului de Revistă „Constantin Tănase", va prezenta reality-show-ul „Am băiat de însurătoare".
O vară „călduţă“ la TV
Piaţa consultanţei de branding a devenit mai concurenţială ca oricând, este de părere Ştefan Liute, Strategy Director Grapefruit. De asemenea, Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants, consideră că există o concurenţă puternică din partea agenţiilor de publicitate care livrează servicii de pseudo-branding la nivel de dumping, la pachet cu celelalte servicii, scrie Financiarul într-o analiză. Bogdan Brânzaş, Creative Director&CEO Brânzaş, estimează piaţa consultanţei de branding în acest an la puţin peste un milion de euro. Suma este mai mică de trei-patru ori decât cea preconizată în 2008, care se ridica la aproximativ 3-4 milioane de euro. Anul trecut, Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, indică o scădere a pieţei de 40% faţă de 2008.
Valoarea pieţei de branding în 2010: de trei ori mai mică decât în 2008
Subiectul "campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra", menţionate în Strategia Naţională de Apărare, va fi discutat săptămâna viitoare în cadrul Comisiei Media, organism ce are drept scop să se pronunţe în chestiuni de deontologie care privesc presa. Contactat de HotNews, Cezar Ion, preşedintele Asociaţiei Jurnaliştilor din România, a spus că "problema se va discuta la rece, după inflamarea inerentă" simţită zilele acestea. El a atras atenţia asupra "confuziei create, rostogolite" în dezbaterile media - confuzia între presă şi campaniile de presă cu scopul de a denigra. Comisia Media este formată din reprezentanţi ai Clubului Român de Presă şi ai Asociaţiei Jurnaliştilor din România.
Comisia Media va discuta "la rece", săptămâna viitoare, subiectul "campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra"
Ediţia din 2010 a Prix Europa, competiţie media europeană dedicată producţiilor TV, radio şi new media, va avea loc la Berlin, în perioada 16 - 23 octombrie, data limită pentru înscrieri fiind 1 iulie, scrie Mediafax, care citează un comunicat.
Prix Europa, între 16 şi 23 octombrie, la Berlin
Site-ul YouTube oferă utilizatorilor posibilitatea de a asculta zgomotul produs de celebrele vuvuzela în timp ce urmăresc unele dintre filmuleţele postate, apăsând un buton care imită o mică minge de fotbal, situat în partea de jos a ecranului, anunţă Mediafax.
Buton vuvuzela pe YouTube
“Cred că va urma o schimbare, o tranziţie către personalizarea internetului prin intermediul căreia totul va deveni mult mai relevant pentru utilizator - vei vedea numai ceea ce vrei să vezi”, a declarat Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, venit la Cannes să primească trofeul Media Person of the Year, scrie Money.ro.
Cum vede fondatorul Facebook viitorul advertising-ului: personalizat, pe bază de experienţe, social
Nici măcar n-a ajuns încă în România, că ultima generaţie de smartphone-uri de la Apple, iPhone 4 şi iPad au generat un mic război de marketing între Orange şi Vodafone, scrie Money.ro. Chiar dacă Orange România este importatorul oficial pe piaţa locală pentru iPhone 4, Vodafone vrea să-i atragă în reţeaua sa pe utilizatorii care şi-au procurat deja un iPhone 4 sau un iPad.
Mic război de marketing între Orange şi Vodafone pentru iPhone şi iPad
Întreaga paradigmă pe care a fost construită industria de publicitate e pe cale să se schimbe în următorul an, odată cu lansarea Google TV. Henrique de Castro a explicat la festivalul Cannes Lions cum, în scurt timp, fiecarui consumator îi vor fi livrate reclame personalizate şi de ce internetul va stăpâni toate mediile, scrie Money.ro.
“Publicitatea online este o industrie de 20 de miliarde de dolari cu o rată de creştere anuală de 10-15% iar în câţiva ani va fi o piaţă de 30 de miliarde. Dacă am compara aceste cifre cu publicitatea pe tv care se învârte în jurul a 120 de miliarde de dolari în ultimii 10-20 de ani ne putem da seama cam cât de repede a evoluat display-ul online”, a declarat Henrique de Castro, Chief Vicepresident Global Media and Platforms Google.
Google arată cum va schimba viitorul publicităţii pentru totdeauna
Lunar, aproximativ 3 din 5 utilizatori de internet din SUA preferă să se informeze din ziarele online, scrie Financiarul care citează cele mai recente date furnizate de comScore Media Metrix. Luna trecută vizitatorii unici au accesat online aproximativ 5,3 miliarde de pagini, respectiv 0,9% din totalul de 592,5 miliarde de pagini accesate. Publicaţia online „New York Times” a condus detaşat la categoria celor mai răsfoite publicaţii online, cu 32,5 milioane de vizitatori unici, respectiv 26,2% din audienţa totală lunară.
„New York Times”, audienţa pe online de 32,5 milioane de utilizatori unici
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roVoxline Communication a realizat componenta de mobile marketing a campaniei „1.000 euro pentru recomandarea ta” pentru compania Impact Developer&Contractor, scrie Financiarul. Campania se desfăşoară până pe 30 iunie 2010 şi presupune ca, pentru fiecare recomandare care se finalizează într-o tranzacţie, utilizatorul online/mobile care a făcut recomandarea respectivă să intre în posesia sumei de 1.000 de euro.
Campanie prin mobile web
Comentarii