Skip to main content

Revista presei media - 28 iunie

 

alexandru-sassu24Alexandru Sassu a ajuns director în trustul lui Dinu Patriciu după ce i-a facilitat magnatului accesul la fondurile TVR, susţin sursele Evenimentul Zilei. Cu câteva zile înainte să anunţe că a trecut în echipa lui Patriciu, fostul preşedinte al televiziunii publice a pus pe picioare mai multe proiecte de colaborare între TVR şi nou formata Divizie Radio-TV a companiei Adevărul Holding, pe care o va conduce de pe 15 iulie.

Publicitate

Primul contract presupune promovarea pe toate canalele TVR a unor emisiuni sportive care vor fi realizate în studiourile de televiziune amenajate la sediul trustului Adevărul. Alexandru Sassu neagă aceste in formaţii şi plasează responsabilitatea în spatele subalternilor. Cel de-al doilea parteneriat iniţiat de Sassu are ca obiect promovarea emisiunilor de divertisment ale TVR în unele dintre publicaţiile deţinute de Patriciu.

Sassu i-a deschis lui Patriciu uşa TVR

Timp de trei zile, echipa "’Neatza" ne va întâmpina într-o nouă formulă. Locul lui Dani Oţil, plecat la un concurs de enduro , va fi luat de Mihaela Rădulescu, scrie Evenimentul Zilei.

"Varianta cu mine în locul lui Dani în emisie a fost acceptată atât de echipa matinalului, cât şi de conducerea Antenei 1. La început am avut câteva idei pentru emisiune, dar pe urmă mi-am dat seama că ar trebui să merg pe formatul băieţilor, deoarece ei fac asta de mai mult timp şi au succes", spune Mihaela.
Mihaela Rădulescu spune "’Neatza" la Antena 1

andreea-marin4Producătorul de cosmetice Garnier România a renunţat la colaborarea cu vedeta de televiziune Andreea Marin Bănică, care a fost ambasadoarea brandului în România şi şi-a asociat imaginea cu cântăreaţa de muzică uşoară Andra, scrie DailyBusiness.ro. Unul dintre noile spoturi publicitare Garnier, realizate de agenţia Publicis România, va rula pe TV în toată Europa de Est, conform reprezentanţilor agenţiei.
Garnier renunţă la Andreea Marin ca ambasador de brand, pentru cântăreaţa Andra

Premierul Emil Boc i-a propus lui Sebastian Lăzăroiu, sâmbătă, să devină preşedinte-director general al TVR, însă acesta a refuzat, au declarat, pentru Gândul, surse din PDL. Consilierul prezidenţial nu a comentat informaţiile, spunând că nu i s-a propus oficial nimic.
Cum a încercat Boc să-l pună pe Sebastian Lăzăroiu şef la TVR

Conducerea PDL intenţionează să o propună pe Ada Meseşan pentru postul de preşedinte-director general al TVR, iar pentru celelalte două locuri care revin formaţiunii în CA al televiziunii publice urmează să fie nominalizaţi Paul Botez şi Cătălin Baba, susţin surse democrat-liberale pentru Mediafax. Ada Meseşan, şefa Biroului de presă al PDL, ar urma să fie una dintre propunerile PDL pentru CA al SRTv, aceasta fiind, conform surselor citate, susţinută şi pentru funcţia de preşedinte-director general al televiziunii publice.
Ada Meseşan ar fi susţinută de PDL pentru şefia SRTv - surse

Media Consulta Internaţional, condusă de Mihai Craiu, a câştigat prin licitaţie un contract de prestare de servicii de publicitate pentru cinci centre ale Institutului Cultural Român, din Berlin, Istanbul, Londra, Paris şi Stockholm, în valoare de 129.316 euro fără TVA, informează agenţia şi ICR, scrie Mediafax.
Firma lui Mihai Craiu a câştigat un contract de publicitate pentru ICR de circa 130.000 de euro

Federaţia Europeană a Jurnaliştilor (FEJ) respinge, într-un comunicat postat pe site-ul organizaţiei, ideea potrivit căreia mass-media constituie un potenţial pericol pentru siguranţa naţională în România, scrie Mediafax.

"Înţelegem că în România, ca şi în orice altă ţară, terorismul, crima organizată şi corupţia sunt o ameninţare pentru public şi pentru guvern, dar suntem uimiţi să aflăm că şi mass-media ar putea fi adăugată listei de ameninţări la adresa instituţiilor publice.[…] sperăm că Preşedinţia României îşi va recunoaşte greşeala", a declarat Arne König, preşedintele FEJ.
Federaţia Europeană a Jurnaliştilor: Mass-media nu constituie o ameninţare pentru securitatea naţională în România

Victor Ciutacu a trimis o completare a plângerii depuse joi la Consiliul Naţional al Audiovizualului, după ce în emisiunea "Naşul", Radu Moraru l-a acuzat pe jurnalist de "aranjamente cu Justiţia" şi "de complicitate cu CNA", scrie Mediafax.
Ciutacu completează pângerea depusă joi la CNA, ca urmare a unor noi acuzaţii aduse de Radu Moraru

Ambasadorul SUA la Bucureşti Mark Gitenstein afirmă, într-un interviu pentru Mediafax, că presa din România e adesea subiectivă, iar patronii au propriile interese, copiind "destul de bine" situaţia din SUA iar despre includerea media în Strategia de apărare spune că depinde care vor fi consecinţele.
Gitenstein: Presa din România e adesea subiectivă, iar patronii au propriile interese, ca şi în SUA

Reacţii luate de Mediafax cu privire la declaraţia ambasadorului SUA. Cristian Tudor Popescu a declarat că este de acord cu afirmaţiile ambasadorului Mark Gitenstein despre media din România, însă jurnalistul se întreabă dacă în SUA presa a fost vreodată pomenită ca un pericol al siguranţei naţionale într-un document al Departamentului Apărării. Preşedinta Clubului Român de Presă (CRP), Indira Crasnea, a declarat, duminică, agenţiei Mediafax, că remarcile ambasadorului SUA Mark Gitenstein referitoare la presa din România sunt "corecte, realiste şi de un bun-simţ" de care ar trebui "să se molipsească" şi unele oficialităţi române.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat amenzi de peste jumătate de milion de lei în perioada ianuarie-iunie 2010, scrie Adevărul. OTV, televiziunea lui Dan Diaconescu, a atras în prima jumătate a acestui an sancţiuni în valoare totală de 210.000 de lei. Radio ZU a atras în prima jumătate a acestui an trei sancţiuni în valoare totală de 35.000 de lei pentru limbaj vulgar. În principal, postul a fost amendat pentru mai multe ediţii ale matinalului realizat de Daniel Buzdugan şi de Mihai Morar, în care s-au făcut comentarii pe teme sexuale.
„Regii“ amenzilor de la CNA/ Cele mai amendate televiziuni din România

O campanie din 2006, realizată de o companie de transfer de bani şi care i-a vizat pe românii din Spania, se numără printre cele mai bune campanii de comunicare inovatoare legate de fenomenul fotbalistic, selectate într-o analiză realizată de serviciul online de informaţii pentru industria de marketing Cream Global, scrie HotNews. În selecţia făcută pe fondul CM 2010 şi dominată de campanii de comunicare din 2009 şi 2010, apar campanii realizate de Haineken, Budweiser, Sony, Nike sau Coca Cola.
O campanie din 2006 adresată românilor din Spania, inclusă într-o selecţie a celor mai bune campanii legate de fotbal

Antena 3 difuzează de sâmbătă emisiunea „Săptămana Financiară” realizată de Gabriela Vranceanu Firea, informează Financiarul şi Jurnalul Naţional. Emisiunea e programată l 19.30 şi durează o oră şi jumătate.

Autoritatea de reglementare a internetului vrea să aprobe înfiinţarea unui domeniu care să caraterizeze strict site-urile porno, iar acesta să fie .xxx. Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN), forul care gestionează domeniile de internet, a întârziat până acum să îşi exprime votul în acest sens, în condiţiile în care propunerea pentru noul domeniu i-a fost înaintată încă din 2005. O hotărâre în acest sens a fost luată abia după doi ani, iar măsura va fi pusă în aplicare în curând, anunţă Evenimentul Zilei.
Site-uri porno, nu .com, nici .ro, ci .xxx

Nivea dezvoltă, în parteneriat cu organizaţia non-profit SOS Satele Copiilor, campania de CSR (responsabilitate socială corporativă) "O copilărie frumoasă", în care Beiersdorf România, compania care are în portofoliu brandul Nivea, a investit 100.000 lei (23.000 euro), scrie DailyBusiness.ro.
Nivea investeşte 100.000 lei într-o campanie CSR pentru SOS Satele Copiilor

Două agenţii ale grupului WPP, specializate pe comunicarea pentru brandurile de sănătate şi îngrijire persoanala, s-au unit sub numele de Ogilvy CommonHealth, devenind astfel a treia cea mai importantă agenţie de acest gen din lume, scrie DailyBusiness.ro, care citează Adage.com. Este vorba despre agenţiile CommonHealth şi Ogilvy Healthworld. Matt Giegerich, preşedinte şi CEO al CommonHealth, va conduce agenţia nou formată.
Agenţiile specializate pe health-care ale WPP s-au unit în Ogilvy CommonHealth

WPP, cel mai mare grup de publicitate, vede o creştere a veniturilor şi ia în considerare chiar şi o dezvoltare a operaţiunilor prin achiziţii, scrie Wall-Street.ro. Veniturile au continuat să crească în trimestrul al doilea, iar încasările din lunile aprilie şi mai au crescut cu 4-5%, a declarat directorul executiv al WPP, Martin Sorrell, citat de The Wall Street Journal.
Şeful WPP vede o revenire a pieţei de publicitate

Reţeaua media a grupului internaţional de comunicare WPP, GroupM, estimează că la nivel internaţional cheltuielile publicitare vor creşte cu 3,5% anul acesta - creştere de peste trei ori mai mare decât cea estimată anterior de GroupM, notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. Sursa comentează că estimarea GroupM este cel mai puternic semnal că cele mai dificile momente ale recesiunii în publicitate au trecut.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus