Skip to main content

14 iulie: BCR şi BRD sunt cele mai mediatizate bănci

 
BRD sigla
BRD sigla

BCR şi BRD conduc topul celor mai mediatizate bănci în mass-media româneşti, scrie Wall-Street.ro, care citează o analiză a companiei de monitorizare MediaIQ. Analiza MediaIQ compară cotele de piaţă ale băncilor - calculate pe baza activelor şi mediatizarea acestor branduri. Monitorizarea a fost realizată în perioada 7 ianuarie - 12 iulie şi a inclus 647 de surse media (bloguri, agenţii de presă, variantele online ale celor mai importante publicaţii naţionale şi locale, şi principalele televiziuni).

Top cele mai vizibile bănci în media

În prima jumătate a anului 2010, numărul total al tranzacţiilor din industria media a crescut cu 21% faţă de semestrul II 2009, la nivel mondial, în timp ce valoarea acestora s-a diminuat cu 64%, scrie Financiarul într-o analiză. Segmentul Internet Media generează un interes tot mai mare, printre cei mai activi jucători pe piaţa de fuziuni şi achiziţii fiind fondurile private de investiţii şi companii precum Yahoo. Anul trecut, fuziunile şi achiziţiile în piaţa media europeană au fost de 6,3 miliarde de euro, în scădere cu -33% faţă de 2008.
33,6% din tranzacţiile media la nivel mondial au avut loc în segmentul online

"Andreea Esca face în decembrie 15 ani de când spune „Bună seara" la ora 19.00, la Pro TV. E prea mult? Prea puţin? Sau exact cât trebuie? Esca nu e preferata intelectualilor, dar nu are cum să fie aşa ceva, fiindcă televiziunea, mai ales cea gen Pro TV, e o afacere de mase. Nu transmite despre ea însăşi decât „prezentatoare de ştiri" atunci când apare la TV, iar în alte locuri e mai scumpă la vedere decât alte vedete. E vizibilă destul de rar prin presă, inclusiv presa PRO, unde ar putea apărea uşor. [...] Adrian Sârbu a beneficiat, în Esca, de o filă albă, pe care a scris ce a dorit. Şi ce s-a potrivit cu „spiritul PRO" şi tot restul", scrie Iulian Comănescu în România liberă.
De ce e Esca Esca

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă, a lansat o secţiune numită "centru de presă”, concepută ca o resursă de informare în procesul de documentare jurnalistică, scrie Wall-Street.ro. "Centrul de presă” conţine arhiva comunicatelor de presă din 2002 şi până în prezent, informaţii actualizate despre companie, istoric, rezultate financiare, componenţa top managementului Orange România, un calendar de evenimente care cuprinde principalele acţiuni programate să aibă loc în perioada următoare.
După Vodafone, şi Orange lansează un centru de presă

Compania care deţine revista pentru adulţi Penthouse a anunţat că intenţionează să facă o ofertă de preluare a rivalei Playboy, concurându-l astfel pe Hugh Hefner care vrea să cumpere şi acţiunile pe care nu le deţine, notează Wall-Street.ro, HotNews şi DailyBusiness, care citează BusinessWeek. Playboy a declarat ca Hefner, care controlează participaţia majoritară pentru deciziile în cadrul companiei, nu este interesat de o fuziune sau vânzarea unei părti din revistă în pofida îngrijorărilor legate de publicaţie.

Cheltuielile globale de publicitate au crescut în primul trimestru cu 12,5%, până la 110 miliarde de dolari, potrivit ultimului raport "Global AdView Pulse" al companiei Nielsen. Situaţia brandurilor media se îmbunătăţeşte la nivel internaţional, toate regiunile înregistrând creşteri ale cheltuielilor media comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit raportului, notează DailyBusiness.ro şi HotNews, care citează Brandrepublic.com. Piaţa de publicitate globală a însumat 110 miliarde de dolari şi toate zonele au înregistrat performanţe încurajatoare, potrivit Nielsen.

Lucica Radu este începând cu luna iunie nou responsabil de PR şi marketing al Thinkdigital, agenţie specializată în publicitate online. Ea preia astfel funcţia deţinută de Andreea Bozoi.
Lucica Radu a preluat PR-ul şi marketingul Thinkdigital

Grupul Publicis şi-a consolidat contul Nestle pe care îl gestionează în China prin cumpărarea agenţiei de publicitate full-service G4, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Agenţia din Beijing, care lucrează pentru Nestle, va purta numele de Publicis G4 şi se va alătura echipei Publicis care lucrează pentru Nestle.
Publicis a cumpărat o agenţie de publicitate din China

Un bărbat necunoscut, care afirmă că a avut relaţii profesionale cu fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, revendică 84% din toate veniturile site-ului, pe baza unui contract semnat în 2003, notează Mediafax şi Money.ro. Paul Ceglia, cel care a depus plângerea în instanţă, afirmă că, potrivit termenilor unui contract semnat cu Zuckerberg în urmă cu şapte ani, când fondatorul Facebook era student la Harvard, 84% din toate veniturile realizate de reţeaua de socializare din aprilie 2003 şi până în prezent îi revin lui.

Un grup de cosmetice numit Vaseline a introdus pe Facebook India o aplicaţie care le permite utilizatorilor să îşi albească pielea în fotografia de profil, iniţiativa fiind parte a unei campanii publicitare realizate de agenţia Omnicom, scrie Mediafax. Aplicaţia a fost realizată pentru a promova o gamă de creme de albire a tenului, destinată bărbaţilor, marca Vaseline. Piaţa de cosmetice din India este în plină dezvoltare, toate marile companii fiind interesate să fie prezente în această ţară.
Abonaţii Facebook din India îşi pot albi pielea în fotografia de profil

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • laurentiu laurentiu
    uau, ce repede trece timpul. acum imi aduc aminte de primele emisiuni de PRO TV, si uite unde s-a ajuns acum.

Trimite un comentariu

sus