"Deşi a trecut un an de când am venit aici, sunt încă pus pe fapte. La început, toţi mă avertizau că îmi voi pierde optimismul şi mă voi blaza. Mă bucur că nu m-am schimbat", spune Cristian Tabără, directorul Departamentului Film al TVR într-un interviu pentru Evenimentul Zilei. Printre noile achiziţii pe care ar vrea să le facă se află o telenovelă rusească despre viaţa oamenilor din taiga. Legendele palatului, o nouă telenovelă coreeană, Three Kingdoms/Trei Imperii, un serial istoric chinezesc, Gost sau Bărbierul din Siberia sunt titlurile producţiilor pe care Televiziunea Română urmează să le includă în grila de programe. “Nu sunt un fan al telenovelelor, dar cele coreene sunt superioare. Se situează pe o treaptă mai înaltă, sunt mai culturalizate şi prezintă obiceiuri”, a mai spus Tabără.
Publicitate
"Noi, membrii Consiliului de Onoare al Clubului Român de Presă vă solicităm să ne comunicaţi pe cale instituţională cum se defineşte, în accepţiunea autorilor Strategiei, «campania de presă la comandă, cu scopul de a denigra» şi «presiune exercitată de trusturi de presă asupra deciziei politice» , se arată în scrisoarea CRP adresată CSAT în urmă cu o săptămână. Organizaţia a făcut ieri publică scrisoarea pe care a adresat-o CSAT, în care îşi declară îngrijorarea "justificată" faţă de referirile la practicile de presă în Strategia Naţională de Apărare şi cere explicaţii despre definirea acestora, în accepţiunea CSAT, notează Mediafax şi HotNews.
Trofeul „Celebritatea Anului” la categoria „Televiziune” i-a fost acordat Gabrielei Vrânceanu Firea, realizatoarea şi moderatoarea emisiunilor Stirea Zilei şi Săptămâna Financiară de la Antena 3, scrie Financiarul. „Gala Celebrităţilor 2010” a avut loc miercuri seară la Cameră de Comerţ şi Industrie a municipiului Bucureşti.
Gabriela Vrânceanu Firea, ”Celebritatea Anului” în ”Televiziune”
Comunicarea a jucat un rol tot mai important în cadrul companiilor, în perioada de criză, consideră 72% din respondenţii studiului „European Communication Monitor 2010”. Cu toate acestea numai 22% dintre aceştia şi-au consolidat echipele, iar 37% au pierdut mai mulţi oameni decât media companiei, notează Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro şi IAA.ro. Studiul a fost realizat pe baza răspunsurilor a 1.955 de participanţi din 46 de ţări şi a fost efectuat de un grup de profesori universitari din 11 ţări. Rezultatele au fost date publicităţii de către Asociaţia Europeană pentru Educaţie şi Cercetare în Relaţii Publice (EUPRERA) şi Asociaţia Europeană a Directorilor în Comunicare (EACD).
Helpline.Sigur.Info a primit, în perioada mai 2009 – iunie 2010, peste 500 de sesizări, printre problemele semnalate numărându-se hărţuirea şi abuzul online (20%), furtul de date personale (10%), probleme tehnice (10%), şantaj/tentative de înşelăciune (8%), dar şi tentative de corupere (1,3%), scrie Mediafax. Apelanţii sunt în primul rând adolescenţi, cu vârste cuprinse între 14 şi 17 ani, care întâmpină probleme personale în urma utilizării iresponsabile a datelor private, prin intermediul programelor de mesagerie şi a reţelelor sociale.
Helpline.Sigur.Info a primit peste 500 de sesizări privind abuzurile online în ultimul an
O ziaristă de la CNN, specializată în subiecte legate de Orientul Mijlociu, a fost nevoită să părăsească postul în urma unui scandal izbucnit după ce a publicat pe Twitter un mesaj în care îl elogia pe ayatollahul Fadlallah, considerat în trecut unul dintre mentorii mişcării Hezbollah, scrie Mediafax. Octavia Nasr, care lucra pentru CNN din 1990, a scris pe contul său de Twitter că este "tristă după aflarea veştii morţii" ayatollahului Mohammad Hussein Fadlallah, apreciind că acesta a fost "unul dintre marii oameni ai Hezbollah" şi afirmând că "l-a respectat mult".
O jurnalistă de la CNN părăseşte postul din cauza unui mesaj Twitter referitor la un lider Hezbollah
Jucătorii pe care au mizat cei de la Nike au fost eliminaţi prematur din competiţie. Deşi clipul publicitar cu o durată totală de trei minute s-a bucurat de succes datorită conceptului său, campania ar putea avea de suferit în urma eşecului fotbaliştilor, scrie Adevărul. Din cauza neşansei sau a jocului prost al celor cinci vedete aflate în prim-plan în reclama Nike, impactul spotului este diminuat. Comentatorii unor cotidiene precum New York Times şi Guardian glumesc că reclama cu sloganul „Write the Future" („Scrie viitorul") ar fi blestemată.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCreatorii emisiunii TV "Vrei să fii miliardar?" vor primi daune în valoare de 269,2 milioane de dolari deoarece nu au primit o cotă corectă din încasările realizate de compania Walt Disney de pe urma acestui joc televizat de succes, potrivit deciziei unui tribunal american, scrie Mediafax. Potrivit accesshollywood.com, decizia de miercuri a tribunalului din Riverside, o localitate din apropiere de Los Angeles, reprezintă o adevărată victorie pentru compania Celador International, cu sediul în Londra, creatoarea îndrăgitei emisiuni de televiziune.
Disney va plăti daune de 269,2 milioane de dolari creatorilor emisiunii "Vrei să fii miliardar? "
Comentarii