Gazeta sporturilor a ieşit astăzi cu un al doilea număr în format 3D. După ce prima ediţie, tipărită săptămâna trecută, s-a vândut de la primele ore, GSP şi-a ajustat tirajul la 130.000 de exemplare, dublu faţă de săptămâna trecută. Astăzi, Gazeta a lansat şi gsp.ro în format 3D, care poate fi văzută cu ochelarii distribuiţi cu ziarul. Cătălin Tolontan vine cu câteva detalii pentru paginademedia.ro:
“Semnalele sunt foarte bune, returul este aproape zero”.
La tirajul de 130.000 de exemplare, GSP iese pe plus?
“Am calculat că la un retur de 10% ieşim pe profit. Am decis să donăm 8% din încasările de astăzi pentru teledonul Apa trece, România rămâne. După această donaţie, cred că o să ieşim undeva pe zero. Practic, am decis să donăm tot profitul de astăzi.”
Au fost mai deschişi publicitarii?
“Publicitarii şi-au dat seama că au beneficii mari din 3D. Avem şi clienţi noi în această ediţie”.
Este mai multă publicitate faţă de un număr obişnuit?
“Încasările sunt cam de două ori mai mari.”
De ce apare The Sun pe copertă?
"Avem un parteneriat cu The Sun. Ei au testat prima dată varianta 3D cu o lună în urmă, apoi am luat şi noi legătura cu ei. Le-am cumpărat o parte din ochelarii lor, care sunt puţin mai mari şi de calitate. Avem deschis în continuare parteneriatul pe 3D."
La 1 iulie, atât GSP, cât şi ProSport au tipărit ediţii 3D, care s-au epuizat de la primele ore. Şi ProSport urmează să mai scoată un număr 3D luni, 12 iulie.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
daca ai dreptate, cu atat mai mult e de apreciat toata echipa gsp: de la redactori la distributie, vanzari, marketing...
Nu e usor sa faci in 2 saptamani ce altii fac in 2 luni.
Cat priveste produsul final de pe tarabe, diferenta intre ziare nu a fost sesizabila. Mie, sincer si subiectiv, gsp mi s-a parut un pic peste celalalt ziar dpdv al prelucrarii imaginilor.