Sensibil la “un pacient care visează că scoate păstrăvi pe fund”, Pro Cinema a rupt filmul “Cu Naşu’ la psihiatru” exact la ţanc, ca să ofere un remediu pentru cei cu probleme reale de tranzit intestinal. Un exemplu de publicitate contextuală pe TV.
Secvenţă din filmul “Cu Naşul la psihiatru” (Pro Cinema): “Tatăl meu are un pacient care visează că scoate păstrăvi pe fund”, spune fiul psihiatrului care îl tratează pe mafiotul jucat de Robert de Niro. Filmul se întrerupe imediat şi intră un spot izolat pentru …Dulcolax.
Iată secvenţa, cu ajutorul agenţiei de monitorizare AlfaCont.
Este întâmplătoare ruperea?
Spoturile izolate au cu un potenţial de audienţă mult mai ridicat decât o reclamă obişnuită. De ce? Reclama întrerupe emisiunea (de obicei într-un moment de vârf) şi este difuzată singură. Ca atare, preţul plătit de advertiseri este mai mare decât pentru o reclamă dintr-un calup. Zoe Vasilescu, director de vânzări Pro TV SA spune că plasarea spoturilor nu este întâmplătoare.
Zoe Vasilescu, director vânzări Pro TV SA:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“Noi urmărim, în general, momentul în care întrerupem aceste spoturi.”
Apropo, cum era chestia aia cu intreruptul emisiunilor cu un numar de momente publicitare pe ora? Era un regulament, ceva, ca nu mai stiu? Chestiile astea nu-l incalca?