Compania Realitatea Media, controlată de Sorin Ovidiu Vîntu, a înregistrat în 2009 un deficit de 39 de milioane de euro.Cu excepţia „Antenelor“ lui Dan Voiculescu, care au obţinut profituri modeste, celelalte posturi TV comerciale au avut pierderi semnificative anul trecut, scrie Adevărul într-o analiză. Căderea pieţei de publicitate din România (cu 30%) a fost resimţită şi de liderul pieţei TV, societatea care operează licenţa Pro TV. Firma Pro TV SA (cu şase televiziuni) a raportat pierderi de 1,4 milioane de euro, pentru prima dată după mulţi ani de profituri.
Publicitate Realitatea lui Vîntu se afundă în pierderi
O posibilă intervenţie a statului pentru reglementarea comentariilor pe internet poate fi şi un rezultat al lipsei autoreglementarii în presă, spune într-un interviu pentru HotNews.ro Vlad Georgescu, online editor la BBC World Service Future Media. "Mai ales în mediul comercial, traficul este foarte important. Dacă însă un site este plin de obscenităţi şi afirmaţii calomnioase e greu de crezut că acesta va apărea ca o platformă credibilă pentru firmele care îşi fac reclamă prin internet”, a mai spuns Vlad Georgescu. Tema interviului a fost recentul proiect de lege privind filtrarea obscenităţilor pe Internet.
Vlad Georgescu, Online Editor la BBC: "Politicienii sunt probabil frustraţi când văd că presa nu are regulile sale proprii privind îndepărtarea comentariilor cu caracter obscen sau calomnios"
Senatorul PSD Olguţa Vasilescu a declarat că proiectul de lege privind filtrarea obscenităţilor pe Internet se va referi, cu precădere, la site-urile agenţiilor de ştiri, ale ziarelor şi revistelor, întrucât acestea au milioane de utilizatori, printre care şi copii, notează Mediafax şi HotNews.ro.
Turismul românesc ar putea fi promovat pe Facebook, în baza unui posibil parteneriat între platforma de socializare şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), a anunţat instituţia. Reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului s-au întâlnit cu Mark Cowan, Head of Emerging Markets CEEMEA al Facebook, scrie Mediafax.
Turismul românesc ar putea fi promovat pe Facebook
Site-ul www.3Dpedia.ro a fost realizat de doi tineri pasionaţi de 3D şi, în acelaşi timp, profesionişti în web development şi entertainment, Lucian Ciobanu şi Liviu Frăţilă, pentru a umple un gol existent în internetul românesc, cel al unui portal complet de 3D, care să conţină tot ceea ce ar putea fi interesant în acest domeniu. Internauţii vor putea intra în lumea fotografiei 3D, a produselor ce pot utilizate chiar în casele lor, sau în forumul de discuţii dedicat pasionaţilor de 3D, scrie Financiarul.
Primul portal complet de 3D Entertainment din România se lansează oficial
Într-un an în care FMCG-ul (piaţa bunurilor de larg consum) a mizat pe promoţii şi promovare la raft, agenţia de BTL şi shopper marketing Wave Division a înregistrat afaceri de 2,2 milioane euro în 2009, în creştere cu 20% faţă de anul precedent, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro. Profitul brut al agenţiei în 2009 a fost de 114.400 euro, de trei ori mai mare decât în 2008. Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei estimează o creştere de peste 25% a cifrei de afaceri.
Liviu Turcanu a fost numit Creative Director al Mercury360. El va coordona departamentul de creaţie alături de Ionuţ Rusu şi Adi Păsărică, Group Creative Directors, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro. Liviu Turcanu, 33, are o experienţă de peste 6 ani în Mercury360 şi a câştigat premii la festivaluri precum ADOR, Epica şi ADPrint.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roSkoda îşi promovează marca Skoda Super Combi printr-un proiect neconvenţional, implementat de agenţia de publicitate Frank, care a "transformat" intrarea în parcarea subterană a mall-ului Baneasa Shopping City din Capitală într-un portbagaj. Frank a branduit parcarea subterană a mall-ului, care va rămâne astfel până la 30 septembrie, pentru a sublinia mărimea spaţiului din portbagajul Skoda Super Combi.
Skoda a transformat parcarea Baneasa Shopping City într-un portbagaj
Comentarii