Ministerul condus de Elena Udrea a convocat azi, la ora 16.00, Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, scrie HotNews. Convocarea a venit după răspunsul consorţiului THR-TNS în legătură cu asemănarea dintre “frunza” României (foto stânga) şi alte simboluri de pe net (foto dreapta).
Publicitate Consorţiul THR-TNS recunoaşte, în răspunsul înaintat Ministerului Turismului, remarcabila "similitudine" a brandului de ţară cu un logo distribuit pe internet, dar susţine că această asemănare "este absolut accidentală şi neintenţionată, o consecinţă a două procese creative complet diferite şi nerelaţionate". În răspunsul transmis, THR-TNS susţine că "brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale".
"E mai bine că bloggerii au atras atenţia despre acea frunză acum, nu peste şase luni, când dezastrul ar fi fost mult mai grav", cred Victor Dobre şi Peter Jansen, reprezentanţii unor organizaţii ale industriei de comunicare ce au consultat Ministerul în procesul pentru realizarea brandului turistic. "Frunza mult discutată clar că a apărut acolo nu din vina specialiştilor de branding ai THR sau a Ministerului Turismului, ci pur şi simplu la inspiraţia unui art director. Prost este că tot procesul s-a desfăşurat contra timp", spune Victor Dobre într-un interviu în studioul HotNews.ro.
VIDEO "Logo-ul nu poate rămâne aşa, cu frunza aceea. Dar diferenţele nu vor fi mari: platforma de brand e foarte bine făcută"
Actorul Gabriel Radu povesteşte în Adevărul despre experienţa de a fi Chibzuitu’ din seria de reclame Altex realizată de agenţia 23 Communication Ideas. Cunoscut ca membru al grupului umoristic Vouă şi din reclamele campaniei „Pregăteşte-te să fii bogat" (realizată pentru Elite tot de Bogdan Naumovici), Gabriel Radu este profesor universitar doctor la Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică (UNATC). Nu i-a fost greu să intre în rolul personajului rural.
VIDEO „Chibzuitu’“ Gabriel Radu este profesor la UNATC
Wall-Street scrie despre obiectivele noi agenţii digitale a grupului Leo Burnett – The Geeks. Agenţia este condusă de Costin Radu, fost managing partner la IQads. The Geeks îi are ca acţionari pe Costin Radu (45%), Ştefan Iordache (40%), Bogdan Naumovici (10%) şi Elena Ioniţă (5%).
Costin Radu: “Ne poziţionăm, prin serviciile pe care le oferim, în zona de strategie pentru mediul online. Premisa de la care am plecat e că foarte multe dintre agenţiile de web din România au un sistem de gândire foarte tehnic, fapt de care clienţii s-au plâns”.
Costin Radu, The Geeks: Vrem să repetăm în online ce a făcut Leo Burnett în offline
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDisney a vândut divizia de film Miramax companiei Filmyard Holdings, cu peste 660 milioane de dolari, scrie Daily Business, care citează Reuters. Vânzarea Miramax include şi drepturile asupra a peste 700 de filme, inclusiv câştigătoare a unor premii importante, cum ar fi Chicago, Shakespeare in Love şi No Country For Old Men.
Walt Disney a vândut divizia de film Miramax cu peste 660 mil. $
problema e ca SEAMANA REMARCABIL si problema asta trebuie rezolvata, nu conteaza cat de intentionata sau nu e asemanarea.