Divizia new media a grupului Realitatea-Caţavencu, F5 Webcorp, lucrează împreună cu Vlad Stan în "procesul de pregătire pentru vânzarea totală sau parţială a unor proiecte" ale diviziei, spune directorul acesteia, Dragoş Stanca. Potrivit lui Stanca, "în acest moment, purtăm discuţii pentru dezvoltarea regiei de vânzări F5 X-Media împreună cu noi parteneri, iar în ceea ce priveşte celelalte proiecte, strategiile sunt punctuale, pentru fiecare în parte".
Publicitate Dragoş Stanca a răspuns întrebărilor HotNews.ro pe tema planurilor în online ale grupului controlat de Sorin Ovidiu Vîntu şi pe cea a zvonurilor privind plecarea sa din grup. Dragoş Stanca a dezminţit deja, inclusiv pe propriul blog, speculaţiile din ultima vreme că ar urma să părăsească în curând F5, el afirmând că va "duce la capăt acest proiect". Iată câteva idei extrase din interviul oferit de Dragoş Stanca pentru HotNews.ro:
- Voi lasă în urmă fie un business solid şi profitabil - aşa cum am făcut şi când am plecat din PubliMedia a fie o companie curată, fără datorii spre stat, furnizori şi angajaţi, la zi cu plata împrumuturilor către grupul Realitatea-Caţavencu, cel care ne-a asigurat finanţarea.
- Pe "masă" se găsesc, în acest moment, proiectele lansate în ultimii ani, printre care Blue Ideea [care include IQads, Smark, ADfel], TPU.ro [lansat împreună cu TreeWorks], autonovo şi 2auto [alături de Senior Interactive], buyos.ro [împreună cu Kondiment] şi proiectul propriu F5, bucătăria.net.
Sufocate pe alocuri de cererea mare de spaţiu publicitar, televiziunile au început să difuzeze mai des reclame pe ecran partajat sau virtuale, scrie Financiarul într—o analiză. Valoarea punctelor de audienţă livrate de posturi în perioada iunie 2009-iulie 2010 a fost de aproximativ 4 milioane de euro net, potrivit companiei Media Hub. „Dacă raportăm trimestrul doi (2010 vs 2009), staţiile Intact au difuzat de aproape 10 ori mai multe inserţii split-screen, în timp ce la nivel de total piaţa TV creşterea a fost de aproximativ trei ori”, declară Vlad Tudosie, Head of TV sales al Intact Media Group.
Televiziunile au încasat patru milioane de euro net din difuzarea reclamelor pe ecran partajat
Comisiile de politică externă ale celor două Camere ale Parlamentului au avizat favorabil, luni, textul Strategiei Naţionale de Apărare, menţinând referirea la campaniile de presă ca element de vulnerabilitate, scrie Mediafax. Potrivit celor doi preşedinţi de comisii, Korodi Attila şi Titus Corlăţean, amendamentul formulat de opoziţie în vederea eliminării din Strategiei a referirii la campaniile de presă ca element de vulnerabilitate nu a întrunit numărul necesar de voturi.
Strategia de Apărare primeşte avizul Comisiilor de politică externă, referirea la presă e menţinută
Jurnalistul Gheorghe Cercelescu, editorialist al cotidianului "Gândul", a încetat din viaţă, luni, la vârsta de 73 de ani, scrie Mediafax. A fost comentator de politică economică mondială la ziarul Scânteia, din 1962 până în 1989, calitate în care a participat la mai multe conferinţe internaţionale pe teme economice. Ulterior, Cercelescu a fost publicist-comentator al ziarului Adevărul până în 2005. Din 2005, Gheorghe Cercelescu era editorialist la ziarul Gândul.
Editorialistul "Gândul" Gheorghe Cercelescu a încetat din viaţă
Preşedintele Agenţiei de Monitorizare a Presei (MMA), Mircea Toma, condamnă atitudinea jurnaliştilor care au acceptat să plece în vacanţa în Noua Zeelandă la invitaţia Roşia Montană Gold Corporation. „Nu există o lege care să interzică astfel de deplasări, e vorba doar de coduri deontologice. Ziaristul care pleacă pe banii uneia dintre părţi tinde să fie favorabil părţii respective pentru că se simte obligat. Nu întotdeanua se întâmplă acest lucru, dar suspiciunea este foarte mare“, a declarat Mircea Toma pentru „Adevărul“.
Mircea Toma: „Să faci reclamă la RMGC e ca şi cum ai face reclamă la Muntele Athos“
Trecem printr-o perioadă în care companiile care decid să investească în publicitate sunt răsfăţate a pot obţine preţuri mici şi oferte avantajoase, deci comunică mai mult investind aceleaşi bugete. Totodată, închiderea publicaţiilor şi problemele financiare ale mass-media sunt semne îngrijorătoare, spune Ştefan Teodorescu, director de marketing al Fabryo Corporation. "Perioada aceasta este, fără îndoială, o perioadă a clientului - în care, cu un buget relativ mai mic, cheltuit cu inteligenţă, poţi obţine mai mult, poţi ieşi mai uşor în evidenţa. Într-un fel, ar trebui sa mă bucur, dar ştii cum e, un ochi râde, altul plânge, nu poţi să nu reacţionezi când apăr veşti despre scăderea audienţelor pe print, despre închiderea de publicaţii bune, pentru că e un semn că economia merge prost", spune el într-un scurt interviu pentru Wall-Street.ro.
Directorul de marketing al Fabryo: Un ochi îmi plânge, altul râde când văd ce se întâmplă în piaţa de comunicare
Spotul TV al campaniei "Let's Do It, Romania!", proiectul care îşi propune să cureţe întreaga ţara de gunoaie într-o singură zi, pe 25 septembrie, a fost lansat, luni, pe posturile de televiziune, dar şi online, anunţă Mediafax.
Corina Potârniche părăseşte agenţia de relaţii publice Grayling pentru a se alătura echipei Discovery România, în poziţia de corporate communications & PR officer pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia, scrie DailyBusiness.ro. Ea va coordona activităţile de comunicare pe cele patru pieţe şi va raporta către Monika Kinal, corporate communications&PR manager pe Europa Centrală.
Corina Potârniche părăseşte Grayling pentru Discovery România
Postul de televiziune american CNN i-a propus celebrului om de televiziune Larry King, care a anunţat în luna iunie anul acesta ca din toamnă va renunţa la emisiunea pe care o realizează la CNN de peste 25 de ani, respectiv „Larry King Live”, să-şi amâne plecarea şi să rămână până la sfârşitul anului 2010, scrie Financiarul, care citează nypost.com. Motivul? Jurnalistul britanic Piers Morgan şi judecător în show-ul „America’s Got Talent”, cel despre care se spune că urma să fie inlocuitorul legendarului Larry King, întâmpină probleme în obţinerea unei vize de lucru, potrivit unor surse citate de nypost.com.
Larry King îşi amână plecarea de la CNN
Veniturile din publicitate ale televiziunii publice franceze ar putea depasi nivelul anual bugetat cu suma de 80 mil. euro, pentru 31 octombrie a.c. fiind estimate incasari in plus din aceasta sursa de 70 de milioane de euro, scrie Financiarul, care citează „Le Figaro”. Nivelul bugetat al încasărilor din publicitate ale France Televisions este de 311 mil. euro, planul de afaceri al grupului pe 2010 având la baza pierderi de 44 de milioane de euro pentru acest an.
France Televisions: venituri din publicitate peste estimări
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roJurnalistul rus Ilya Barabanov, care în ultimii ani a luptat pentru demascarea corupţiei la nivel înalt, a fost recompensat cu premiul Peter Mackler, acordat pentru etică şi curaj în presă, scrie Mediafax care citează AFP.
Premiul Peter Mackler pentru curaj şi etică jurnalistică a fost acordat unui rus
Trimite un comentariu