Skip to main content

Acces Direct, cu Mădălin Ionescu, 2.8 milioane de euro în 2010

 

Emisiunea Acces Direct, prezentată de Mădălin Ionescu, a atras în 2010 venituri consistente de publicitate. Conform unei analize realizate de agenţia Next Advertising pentru paginademedia.ro, publicitatea din emisiunea Acces Direct, în acest an, este estimată la 2,8 milioane de euro. Cât a făcut Măruţă?

Publicitate

Happy Hour, emisiunea concurentă, cu Cătălin Măruţă la pupitru, a atras reclame în valoare de peste 3 milioane de euro.

Cifrele au fost calculate pe baza punctelor de audienţă făcute de reclame (GRP - Gross Rating Points), la preţurile de pe piaţă.

În materie de încasări din publicitate, Acces Direct s-a apropiat mult anul acesta de Happy Hour. Conform unei analize paginademedia.ro şi Next Advertising, Happy Hour număra 4,5 milioane de euro aduşi din publicitate în primele zece luni din 2009. În acelaşi interval, emisiunea lui Mădălin Ionescu (deşi nu era departe ca audienţă) reuşea să atragă reclame în valoare de 1,9 milioane de euro.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Lucian Lucian
    De adus a adus suma respectiva, dar cat au cheltuit? pentru ca, vorba cuiva, platoul e mare [multi oameni de platit(aplaudaci)+energie electrica], multi invitati(o parte din ei platiti)+reporteri (si ei trebuiesc platiti)...unde mai pui ca emisiunea Acces Direct dura 2 ore, in timp ce Happy Hour nu avea nici macar o ora si jumatate.
  • Liviu Iordache Liviu Iordache
    Asta cu aducerea banilor din publicitate nu este un reper, pentru ca agentiile de publicitate, care au portofoliile, au anumite intervale orare, cu anumite preturi si sunt interesate mai mult de orele respective decit de emisiuni! Ia sa bagi chestia asta dupa 12 noaptea, mai pe la 1, asa, unde, de fapt, i-ar fi locul, ar avea mai putin de un sfert decit acum. Iar 2,8 milioane intr-un an e o frectie, cit din piata inseamna asta? Asa e si cu Mircea Badea, de pilda, care aduna publicitate datorita orelor de difuzare si reluare (pe A1, la 10,00, cind pe altele este teleshoping...). Asta este si tactica patronilor, daca nu faci mumos, schimba grila (era sa zic foaia) si te-au curatat!
  • laurentiu laurentiu
    hmmm, diferenta nu este mare. :)
  • vali vali
    cum sa nu aduca milioane din publicitate cind a convins marea masa ''inteligenta'' a rominilor cu serpi in burta,stafii din cimitire si alte violuri!!!!
  • Mihai Mihai
    Si daca vine NIKIIITAAA!
  • odojak odojak
    Nici o faptă bună nu rămâne nepedepsită.
  • Emil Emil
    Şi atunci de ce l-au mai schimbat pe stimabilul Medelin cu mult mai sfioasa Simona?
    O fi cerut un salariu mai consistent?
  • crisy crisy
    Ma tot intreb ..cum va reusi maruntica si frumusica Simona sa tina in frau 2 ore zilnic , gigantul Acces direct ??
    Emisiunea asta e complexa ..are transmisii din locatii diferite ..e cu reporteri..are si show ..

Trimite un comentariu

sus