Emisiunea Acces Direct, prezentată de Mădălin Ionescu, a atras în 2010 venituri consistente de publicitate. Conform unei analize realizate de agenţia Next Advertising pentru paginademedia.ro, publicitatea din emisiunea Acces Direct, în acest an, este estimată la 2,8 milioane de euro. Cât a făcut Măruţă?
Happy Hour, emisiunea concurentă, cu Cătălin Măruţă la pupitru, a atras reclame în valoare de peste 3 milioane de euro.
Cifrele au fost calculate pe baza punctelor de audienţă făcute de reclame (GRP - Gross Rating Points), la preţurile de pe piaţă.
În materie de încasări din publicitate, Acces Direct s-a apropiat mult anul acesta de Happy Hour. Conform unei analize paginademedia.ro şi Next Advertising, Happy Hour număra 4,5 milioane de euro aduşi din publicitate în primele zece luni din 2009. În acelaşi interval, emisiunea lui Mădălin Ionescu (deşi nu era departe ca audienţă) reuşea să atragă reclame în valoare de 1,9 milioane de euro.
Citeşte şi:
- Mădălin Ionescu şi Cătălin Măruţă în meciul audienţelor. Cum a evoluat lupta Acces Direct – Happy Hour
- Mădălin Ionescu, schimbat de la Acces Direct cu Simona Gherghe
- Ce vedete aduc cei mai mulţi bani? Măruţă rămâne pe primul loc. Divertis, Mircea Badea, Solcanu şi Cabral au fost mai productivi în 2009
Comentarii
O fi cerut un salariu mai consistent?
Emisiunea asta e complexa ..are transmisii din locatii diferite ..e cu reporteri..are si show ..