Emisiunea "Cronica Cârcotaşilor", realizată de Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă, revine azi, în direct, de la ora 19.30, pe Prima TV. Cârcotaşul Şerban Huidu povesteşte într-un interviu acordat Evenimentului Zilei cum a luat naştere şi pentru ce a fost lansată campania "Circul de Stat". “Ideea a venit din partea unui coleg de la Timişoara, iar dezvoltarea am făcut-o noi. Am lansat campania pentru că România seamănă cu un circ. Din păcate nu prea mai e pâine, aşa că trebuie să fie mai mult circ, şi noi încercăm să-l prezentăm aşa cum e. Mai e momentul tobelor de la final, suspansul dinaintea triplusaltului mortal. Toată lumea vrea să ne rupem gâtul, noi le arătăm că putem să ni-l rupem, dar putem să ne şi revenim. Din această cauză emisiunea va fi în direct, începând din acest sezon”, a declarat Huidu într-un interviu acordat Evenimentul Zilei.
Publicitate Cârcotaşii, la "Circul de Stat"
George Stoica, până acum redactor-şef adjunct la Săptămâna Financiară, a spus marţi, contactat de HotNews.ro, că "la şedinţa de sumar de azi am fost numit redactor-şef de către Gabriela Vrânceanu Firea", directorul publicaţiei. Funcţia a fost ocupată de Radu Preda de la lansarea saptamanalului economic (2005) până acum. George Stoica a precizat că "revista va păstra aceeaşi linie editorială, aceeaşi echipă". Până în momentul publicării materialului, directorul Săptămâna Financiară, Gabriela Vranceanu Firea, nu a putut fi contactată pentru a oferi detalii despre aceste schimbări.
Schimbare în conducerea editorială la Săptămâna Financiară
Declinul pieţelor media din regiune se va tempera în acest an, după scăderile de două cifre înregistrate anul trecut, fiind de aşteptat ca în 2011 nivelul total al investiţiilor în publicitate să revină pe plus, scrie Financiarul. Potrivit lui Bogdan Prajisteanu, directorul general MEC România, piaţă media autohtonă va cunoaşte în 2011 un avans de 4%. În acelaşi trend crescător se vor înscrie şi investiţiile totale în publicitatea din Polonia (+2%) şi Slovacia (+6%), pe când cele din Cehia vor stagna, iar în Ungaria vor scădea cu 1%. Toate pieţele media din regiune au suferit, anul trecut, scăderi dramatice, România fiind în top, cu un minus de 38% comparativ cu nivelul din 2008.
Piaţa media autohtonă în 2011: +4%. TV creşte cu 5%, printul scade cu 6%
„Cine ştie... câştigă!“, concursul de cultură generală care este difuzat luni seara de la ora 19.30 la Prima TV, a rămas singurul de acest gen din România. Emisiunile de cultură generală par să nu mai fie pe gustul românilor, scrie Adevărul. În Occident se întâmplă invers: fidelitatea publicului faţă de quiz-show-uri persistă. Cel de-al doilea sezon al emisiunii „Cine ştie... câştigă!" se desfăşoară sub aceleaşi coordonate: Dan Finţescu bate la uşa casei telespectatorului, cu întrebările-cheie în mână. Miza jocului: reutilarea casei cu aparate electrocasnice. Peste 10.000 de oameni s-au înscris la emisiunea la care s-au oferit frigidere, aragaze, maşini de spălat, toastere, LCD-uri, aspiratoare, maşini de călcat, cafetiere şi sandwichmakere.
Adio, concursuri TV de cultură generală!
Mirela Albu, director general al Antenei 2 povesteşte într-un interviu acordat Jurnalul Naţional despre noutăţile din grila postului pe care-l conduce.” Din toamna aceasta, ne orientăm şi mai mult către talk-show monden. Acid, ironic şi autoironic, spontan şi cu simţul umorului: aici e lumea show-biz-ului şi a oamenilor deştepţi. Vrem să-i dăm publicului o alternativă la ceea ce se întâmplă acum în televiziune. Spun asta pentru că pe piaţă există producţii, reality-uri, de exemplu, de o calitate îndoielnică, formate de televiziune care nu urmează o "biblie", denumirea formatului orginal al unei producţii tv. Asta am învăţat-o de la răposatul domn Lazarov, care ne spunea, "dacă aduceţi un format, ţineţi-vă de ce spun cei care l-au creat, pentru că oamenii ştiu ce au facut acolo", spune Mirela Albu.
"Suntem acizi şi autoironici"
Festivalul ADOR, destinat creaţiei în publicitatea românească, atrage anul acesta mai puţini participanţi cu mai puţine lucrări decât în 2009. Agenţia Thinkdigital vinde publicitate pentru reţeaua LinkedIn. Iar studiul recent "Publicitatea Outdoor Convinge" va fi discutat în cadrul unei conferinţe, în data de 22 septembrie, scrie, pe scurt, HotNews.
Pe scurt: Mai puţini participanţi la festivalul ADOR în 2010. Thinkdigital vinde publicitatea LinkedIn. Conferinţă pe tema publicităţii outdoor
Romtelecom lansează astăzi serialul online Viaţa în 3, care s-ar putea dovedi cel mai costisitor proiect digital de până acum al companiei de telecom. Este această mişcare un semn că advertisingul online e în sfârşit pregătit să depăşească stadiul de banner şi pagina de Facebook de companie? Romtelecom va fi printre primele companii româneşti care va afla răspunsul corect la această dilemă de marketing. Serialul va fi difuzat vreme de 20 de săptămâni pe platforma Trilulilu şi, deşi preferă să nu dezvăluie cât a costat proiectul, pentru care a angajat o întreagă echipă de producţie, oficialii companiei recunosc că bugetul a fost mai mare decât în mod normal.
Pariul Romtelecom în online: de la banner la branded entertainment
Unul dintre cele mai importante ziare din Franţa, Le Monde, a anunţat că va da în judecată Preşedinţia franceză pentru că i-a spionat unul dintre jurnalişti, scrie România liberă, care citează NewsIn. Potrivit ziarului francez, Palatul Elysee a folosit serviciile de informaţii pentru a identifica una dintre sursele sale. Le Monde a decis să sesizeze instanţa după ce surse din poliţie au spus că serviciile de informaţii au obţinut înregistrările discuţiilor telefonice ale unui oficial din Ministerul de Justiţie care era în contact cu un jurnalist. Cotidianul susţine că guvernul a încălcat astfel legea care apără sursele unui reporter.
Le Monde dă în judecată Preşedinţia franceză, pentru că i-ar fi spionat un jurnalist
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roRed Bull a acordat agenţiei Carat, membră a grupului Aegis, contul de media din Statele Unite, în valoare de 50 milioane de dolari, scrie DailyBusiness, care citează AdvertisingAge.
50 mil. $, contul american de media al Red Bull, a plecat la Carat
Trimite un comentariu