Pro FM preia reţeaua de licenţe a staţiei InfoPro, care devine de săptămâna viitoare doar un brand de ştiri radio, scrie Adplayers. Practic, pe licenţele reţelei naţionale InfoPro se va auzi postul Pro FM. Brandul InfoPro va fi folosit pentru ştirile Pro FM.
Mutarea va mări considerabil acoperirea în teritoriu a postului Pro FM, care numără în present 28 de staţii. Reţeaua Info Pro contribuie cu 38 de frecvenţe în toată ţara.
Costi Mocanu, director general Pro TV SA, pentru Adplayers:
„Aşa este, vor fi schimbări în ceea ce priveşte InfoPro. Este un brand care rămâne în radio, dedicat însă exclusiv segmentului de ştiri radio. Vedeta toamnei este Pro FM, care va fi retransmis pe frecvenţa ocupată acum de semnalul InfoPro. În felul acesta Pro FM devine radioul comercial al cărui semnal va avea cea mai mare acoperire din România”.
Cu licenţele preluate, Pro FM va număra 66 de staţii la nivel naţional, faţă de 28 cât are în prezent.
Decizia nu va afecta echipa InfoPro (aproximativ 15 oameni), care va continua să lucreze la Pro FM.
Costi Mocanu:
„Practic, pe o piaţă în scădere cum e piaţa de radio din România, Pro FM se va putea lăuda cu creştere mai mult decât dublă. Creşte ca număr de emiţători (de la 28 la 66), creşte ca acoperire la nivel urban (de la 58,9% la 96,7%), creşte ca acoperire naţională (de la 31,54% la 74,8%). Din punct de vedere tehnic, Pro FM va deveni radioul cu cea mai mare acoperire” explică Mocanu.
Potrivit oficialilor Media Pro, postul de radio InfoPro a apărut în decembrie 2004, iar în momentul de faţă reţeaua acoperă 74,8 % din populaţia naţionala şi 96,7 % din populaţia urbană.
Foto: EVZ
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Ascultam cu placere Info Pro, dar de acum incolo o sa ascult Europa FM. Pro FM este pentru retardati.