Skip to main content

Radio Pro FM înghite reţeaua Info Pro

 

Pro FM preia reţeaua de licenţe a staţiei InfoPro, care devine de săptămâna viitoare doar un brand de ştiri radio, scrie Adplayers. Practic, pe licenţele reţelei naţionale InfoPro se va auzi postul Pro FM. Brandul InfoPro va fi folosit pentru ştirile Pro FM.

Publicitate

Mutarea va mări considerabil acoperirea în teritoriu a postului Pro FM, care numără în present 28 de staţii. Reţeaua Info Pro contribuie cu 38 de frecvenţe în toată ţara.

Costi Mocanu, director general Pro TV SA, pentru Adplayers:

„Aşa este, vor fi schimbări în ceea ce priveşte InfoPro. Este un brand care rămâne în radio, dedicat însă exclusiv segmentului de ştiri radio. Vedeta toamnei este Pro FM, care va fi retransmis pe frecvenţa ocupată acum de semnalul InfoPro. În felul acesta Pro FM devine radioul comercial al cărui semnal va avea cea mai mare acoperire din România”.

Cu licenţele preluate, Pro FM va număra 66 de staţii la nivel naţional, faţă de 28 cât are în prezent.

Decizia nu va afecta echipa InfoPro (aproximativ 15 oameni), care va continua să lucreze la Pro FM.

Costi Mocanu:

„Practic, pe o piaţă în scădere cum e piaţa de radio din România, Pro FM se va putea lăuda cu creştere mai mult decât dublă. Creşte ca număr de emiţători (de la 28 la 66), creşte ca acoperire la nivel urban (de la 58,9% la 96,7%), creşte ca acoperire naţională (de la 31,54% la 74,8%). Din punct de vedere tehnic, Pro FM va deveni radioul cu cea mai mare acoperire” explică Mocanu.

Potrivit oficialilor Media Pro, postul de radio InfoPro a apărut în decembrie 2004, iar în momentul de faţă reţeaua acoperă 74,8 % din populaţia naţionala şi 96,7 % din populaţia urbană.

Foto: EVZ

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    ma bucur ca infoproul emite in continuare...
  • eu eu
    E o mizerie ce face CNA-ul. Nu poti sa-i lasi pe unii sa aiba 4 frecvente in Bucuresti (Media Pro) si altii sa se zbata ani de zile sa intre pe piata. Se simte lipsa unor radiouri de calitate, spre exemplu unul de jazz. La Budapeste este si e bestial, mai ales pentru masina.
    In ceea ce priveste tara, Pro FM va ajunge sa emita, in anumite zone si pe 4 sau 5 frecvente iar altii sa nu se auda.
    Cam asta e politica CNA.
  • lulu lulu
    ce inseamna "a UNfla"? e a UMfla
  • andrei andrei
    @geo nu ascult circoteca de la kiss si zu, dar nici de la magic.ascult europafm iar cand sunt stirile de fix sau multa reclama dau pe radio21 sa ascult si un R&B
    auzit multe melodii la europafm iar dupa 5-10min si pe magicfm, si nu melodii de have rotatin
  • Tom si Jderii Tom si Jderii
    Da-ti si pe Smart Fm sau Gold.Alte variante bune;-)
  • ukra ukra
    io zic s-asculti fix guerrilla. acolo mai auzi cate ceva, intr-adevar de calitate, eu nu ma pot misca de pe el, ca m-apuca voma......
  • geo geo
    andrei, fiecare cu gusturile lui. daca tu esti rocker si ai posibilitate sa asculti zeci de posturi, eu nu prea. asa ca de-acu incolo ascult muzica doar de la europa si magic, asta ptr ca discoteca de la kiss fm, zu si 21 nu o inghit...
  • ukra ukra
    si campus.
  • ukra ukra
    de unde pana unde aduce bani categoria 15-22? ABEREZI! tu lucrai la 15 ani? dar la 22? te unflau cu bani parintii pana sa incepi sa muncesti, sau cum? pe advertiseri ii intereseaza fix 25-50 de ani! ai citit asta pe undeva? mai cerceteaza ca esti varza!
  • andrei andrei
    magicfm fm o panarama de post
  • geo geo
    bine ca mi-ati spus. de acum incolo, voi asculta stirile de la ora fixa, dupa care voi muta pe Magic FM...cit o mai exista si asta...
  • vasile vasile
    A naibii, porcaria aia de Gherilla, pentru corporatisti spalati la cap, nu se desfiinta...
  • IdeeaNuNumeleConteaza IdeeaNuNumeleConteaza
    "segmentul comercial" e considerat la noi 18-49 ani (v. audienta-radio.ro). E adevărat că publicul de 15-22 ani e receptiv la mesajele radio "trendy", dar la fel de adevărat că persoane peste 40 de ani (chiar peste 49) sunt printre cei au copii în întreţinere, se mută în zone rezidenţiale şi construiesc case, cumpără maşini noi, etc. Deci convenţia în cauză nu e chiar corectă, şi mutarea posturilor către CHR e cel puţin stupidă şi avantajeză zona AC.
  • Petrisor Petrisor
    Din ce in ce mai slabut trustul PRO.
  • dragos dragos
    Asta cu cultivatul publicului nu tine...daca tinea, TVR Cultural era peste toate celelalte posturi TV. Sa zicem ca de maine, vor incepe toate radiourile sa difuzeze muzica simfonica sau muzica veche (sau nu neaparat veche) si buna (cum zicem noi). Cat crezi ca va dura pana unul din aceste posturi o sa inceapa sa difuzeze muzica pentru cei cu 4 neuroni? Astia se numesc segment comercial(pustanii care-si dau si ultimul banut din buzunar pentru a-si satisface toate poftele). Sa fim seriosi, toate posturile de radio vor profit si acesta se castiga cand te adresezi astora cu 4 neuroni. Sa nu-mi dai exemplu Europa FM, pentru ca pe langa acel post exista si Radio 21 (sunt in acelasi trust) si se cam sustin unul pe celalalt...sa nu uitam ca Europa FM e retea nationala si in acest moment are concurent direct Magic FM (in acelasi trust cu Kiss FM) Ce vreau sa spun e faptul ca si pe aceasta nisa au existat la un moment dat 4 posturi (Europa, Magic, Info Pro si Romantic), ultimele renuntand in favoarea ProFM si Zu. Cele 2 ramase abia fac fata la nivel national (din surse sigure). Cele de nisa din orase se duc rand pe rand...va las pe voi sa-mi spuneti de ce.

Trimite un comentariu

sus