Cristina Niculescu, fost director de marketing al Antenei 1, a lansat site-ul SfatulPărinţilor.ro. În proiect lucrează împreună cu Camelia Ghioc, fost PR la posturile Intact între 2003 şi 2010.
Cristina Niculescu a făcut parte din echipa de început de la Antena 1, post unde a lucrat timp de 16 ani, până la începutul acestui an.
Ce spune ea despre trecerea de la televiziune la online, în continuare:
Sfatulparinţilor.ro este un site dedicat părinţilor. Prezintă idei practice, reţete, trucuri şi diete, recomandări pentru timpul liber, secţiune foto unde părinţii îşi pot pune fotografii cu copiii, concursuri, sfaturi şi dileme părinţilor etc.
Cristina Niculescu a răspuns câtorva întrebări pentru paginademedia.ro.
Petrişor Obae: Ce te-a făcut ca după 16 ani să renunţi la poziţia de director de marketing în Antena 1 şi să deschizi un site de parenting?
Cristina Niculescu: Suntem generaţia de părinţi care nu are suficient de mult timp pentru copiii săi şi căutăm echilibrul între ce am devenit (oameni cu cariere, cu satisfacţii solide, cu experienţă, cu poziţii sociale bune, cu privilegii obţinute prin ani de muncă) şi ce am fi putut deveni dacă aveam mai mult timp pentru visele noastre. Inclusiv visul de a fi un părinte cât mai bun, care să aibă timp, energie şi pasiune pentru acest full-time job cu obiectivul de a forma un viitor adult echilibrat, armonios.Am decis să fac o schimbare bruscă de macaz, ceea ce, în limbajul nostru profesional se numeşte şi downshifting. Mi-am reorganizat şi reîmpărţit timpul şi viaţa, alocând timp pentru a fi aproape de copil şi dezvoltând un proiect de parenting în mediul online care să reflecte starea de spirit a generatiei de parinti contemporani cu mine: vrem tot ce e mai bun pentru copilul nostru dar uneori ne împiedicăm de obstacole.
Mediul online va fi cel mai apropiat generaţiei copiilor nostri. În plus, e un mediu care îmi oferă libertatea de a-mi organiza programul astfel încât să am timp de copil, dar şi de noul proiect, de mine şi de pasiunile mele.
Cum îţi vei folosi experienţa de marketing TV la site?
Experienţa de marketing am folosit-o din prima clipă a acestui proiect, căci am pornit aşa cum se porneşte construcţia oricărui brand.Ca să poţi reuşi în timp să te impui pe o piaţă concurenţială, este important nu doar să ştii ce vrei, dar şi să ai o poziţionare clară, un unique selling point.
În cazul nostru, core targetul este dat de părinţii activi, dinamici, ocupaţi, cu copii trecuţi de 3 ani, deschişi la suflet, minte şi discuţii. Iar USP-ul: crearea unei comunităţi care împărtăşeşte dorinţa de a modela armonios copii echilibraţi, viitori adulţi responsabili.
Este loc pentru toată lumea
Vezi site-ul ca pe un business sau ca pe o pasiune?
Acest site este un business izvorât din pasiune. Nu e un blog, e un portal. Are peste 15 module. Avem exclusivităţi, colaborări speciale, parteneriate, sponsori pentru concursuri încă din primele săptămâni.Însă nici un business, oricât ar fi de mic, nu poate avea forţa să fie susţinut, dacă nu izvorăşte dintr-o idee în care crezi cu pasiune până în pânzele albe şi dincolo de ele.
Ţi-ai stabilit vreun target pentru site?
Sfatulpărinţilor se adresează unui public inteligent, ocupat, care poate veni aici să împărtăşească, să sprijine, să ajute, să facă schimb de experienţă pe un job poate mai competitiv decât toate celelalte la un loc în care a performat: jobul de părinte.Ca atare, nerăspunzând unei nevoi imediate, sunt realistă în ceea ce priveşte curba de creştere. Îmi propun să creştem ca audienţă pas cu pas, încet dar sigur, oferind conţinut de calitate şi mai ales prezenţă permanentă şi interactivitate.
Ce vă deosebeşte de alte siteuri de parenting?
Paradoxal, când e vorba de a forma viitori adulţi armonioşi, eu nu consider că site-urile pentru copii trebuie să fie în concurenţă, ci în parteneriate. Nu ne-am propus să fim ca nimeni, dar nici să concurăm pe cineva.Este loc pentru toată lumea care îşi propune ceva frumos pentru binele celor mici. Noi completăm ceea ce există deja pe piaţă, venind cu poziţionarea pentru părinţii copiilor ce deja intră în colectivităţi, deci de la 3 ani în sus, şi oferind o altă abordare pentru conţinut editorial. Nu didactic, nu dăm teme, nu le ştim noi pe toate, dovadă şi alegerea sloganului siteului: „Nimeni nu-i perfect”.
Cine este Cristina Niculescu?
- Cristina Niculescu (40 de ani) s-a angajat la Antena 1 în 1994, imediat după ce a terminat, ca şef de promoţie, Facultatea de Automatică şi Calculatoare.
- Absolventă de Automatică şi Calculatoare, a intrat la departamentul de publicitate, condus, la vremea respectivă, de Sorin Oancea, ca programator, pentru a implementa un soft de gestionare a contractelor de publicitate.
- S-a ocupat apoi de Departamentul media. În ianuarie 1998, a înfiinţat departamentul de marketing, pe care l-a condus până în ianuarie 2005, după care a trecut la PR şi Comunicare.
- A revenit la poziţia de director de marketing la sfârşitul lui 2007.
- În ianuarie 2010, a plecat din Intact.
Cristina Niculescu a făcut parte din echipa de început a Antenei 1, alături de Sorin Oancea, Cristina Niculescu, Laurenţiu Ionete, Nori Tripşa, Camelia Pătru şi Marius Tucă.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Felicitari pentru tot ce ai realizat pana acum!
Mult succes cu noul portal!