Prima ediţie a emisiunii lui Mădălin Ionescu la Kanal D a avut rezultate de audienţă apropiate de nivelul postului. Programul Drept la ţintă a fost urmărit în medie, de 211.000 de telespectatori în mediul urban, ceea ce înseamnă un rating de 1,8.
Înainte de prima ediţie cu Mădălin Ionescu, postul Kanal D avea o audienţă ceva mai mare pe intervalul respectiv. Care sunt cifrele şi cum a stat în bătălia cu Acces Direct şi Happy Hour, în continuare:
- Emisiunea Drept la ţintă a fost difuzată între orele 16.43 şi 18.36. Media de audienţă în mediul urban a fost de 211.000 de telespectatori, adică 1,8 rating.
- Media emisiunilor concurente a fost de 533.000 de telespectatori, adică 4,7 rating la Happy Hour şi de 479.000 de persoane la Acces Direct (4,2 rating).
- Mădălin Ionescu s-a intersectat cu Acces Direct (Antena 1) şi Happy Hour (Pro TV) timp de 45 de minute (17.45 – 18.36). În intervalul de bătălie directă, Pro TV şi Antena 1 au fost la egalitate, iar Kanal D a fost pe locul patru:
Antena 1 (Acces Direct): 509.000 telespectatori, 4,4 rating
Pro TV (Happy Hour): 504.000 (4,4)
Antena 3 (100 de minute, cu Alessandra Stoicescu): 224.000 (2 rating)
Kanal D (Drept la ţintă): 197.000 (1,7)
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
- În luna septembrie, Kanal D făcea pe intervalul lui Mădălin Ionescu un rating de 2, adică aproximativ 231.000 de telespectatori. La acea oră era programat un serial turcesc.
incearca sa il copieze pe ddd