Skip to main content

PE SCURT: Serie nouă Anatomia lui Grey la TVR. ZF lansează Who’s Who in Business

 

Din 15 noiembrie, TVR 1 difuzează, în premieră pentru România, o nouă serie din Anatomia lui Grey, serialul de succes produs de Studiourile ABC. Ziarul Financiar lansează, mâine, anuarul Who’s Who in Business Romania 2010 - Cei mai importanţi 1.000 oameni din business. Ogilvy semnează prima campanie Milka produsă integral în România. Iar Agrafa Print Services lansează o aplicaţie online pentru configurarea şi comanda online de cărţi de vizită.

Publicitate

Detalii, în grupajul pe scurt:

Anatomia lui Grey la un nou sezon pe TVR1

  • Cele douăzeci şi trei de noi episoade vor putea fi urmărite la TVR 1 în fiecare zi de luni, de la ora 22.00. TVR1 a mai difuzat, începând din 2007 şi până în prezent, primele cinci serii ale producţiei americane. Serialul Anatomia lui Grey este câştigătorul a nu mai puţin de 37 de premii internaţionale, dintre care două Globuri de Aur: în 2006, Sandra Oh(interpreta Cristinei Yang) - cea mai bună actriţă în rol secundar într-un serial de televiziune, iar în 2007 - pentru cel mai bun serial de televiziune.

1.000  de menageri în anuarul Who’s Who in Business

  • În cea de-a treia ediţie a anuarului se regăsesc 1000 de manageri  care au condus cele mai mari afaceri din România în cel de-al doilea an de criză şi care vor influenţa ieşirea în business-ul mondial a companiilor autohtone. Aceştia provin din 22 de sectoare economice, de la servicii financiare, energie, auto şi construcţii & real estate, la bunuri de la larg consum, farma & sănătate şi turism. Profilurile din Who’s Who in Business Romania 2010 evidenţiază cine sunt, ce facultăţi au absolvit şi care a fost drumul profesional al celor selectaţi.
  • Documentarea jurnaliştilor de la Ziarul Financiar arată care sunt domeniile unde au avut loc cele mai multe schimbări de management, precum şi caracteristicile fiecărei industrii din punctul de vedere al educaţiei şi experienţei executivilor. Spre exemplu, din analiza făcută de Ziarul Financiar reiese că "cei care conduc businessuri în media şi publicitate au o vârstă medie de 41 de ani, studii superioare şi MBA-uri în ţară sau în străinătate".

Animatori de vacute in campania Milka

  • Campania realizată de agenţia Ogilvy pentru ciocolata Milka se numeşte "Animatori de văcute". Odată cu acestă campanie a apărut şi primul spot tv Milka produs în România. Realizat de către echipa Ogilvy cu ajutorul regizorului Laurentius Emmelmann, spotul reuşeşte să comunice povestea văcuţelor fericite din Alpenlachen şi felul în care se face cea mai fină ciocolată din Alpi. Filmarea a avut loc în satul Talea, lângă Breaza, şi s-a desfăşurat într-o singură zi chiar dacă a fost greu să facem văcuţele să asculte. Vedeta principală a fost Doly, deţinătoarea titlului Miss Arad la concursul de văcuţe de rasă.

Carti de vizita online cu Agrafa Print Services

  • Agrafa Print Services, tipografie digitală cu peste şase ani de experienţă în domeniul producţiei publicitare, lansează prima aplicaţie online din România pentru configurarea şi comanda online a cărţilor de vizită, www.pucu.ro. Site-ul ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si customiza in totalitate cartile de vizita: galerie de imagini de fundal, variante de design, sabloane pentru aranjarea textului, cartoane-suport si finisari. In plus, se poate incarca pe website si o grafica special conceputa cu un program specializat.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus