Exact în ziua în care Elena Udrea a anunţat că turismul românesc va fi promovat pe Facebook, pe un celebru site-porno a apărut un filmuleţ de promovare a României, difuzat la o televiziune online, porno de asemenea, Naked News (Ştiri la pielea goală), scrie Jurnalul Naţional.
Publicitate Reportajul de promovare a României, intitulat "Estul întâlneşte Vestul în România, fără haine", este prezentat de o tânără blondă, în pielea goală, care vorbeşte despre "România, o ţară cu un picior în viitor şi altul într-un trecut bogat", în timp ce pe ecran defilează imaginea Muzeului Naţional de Istorie. Urmează o trecere în revistă a celor mai interesante locuri şi realizări româneşti, de la Casa Poporului la pârtiile de schi din Bucegi şi de la plaiurile Bucovinei la statuile de pe străzile Constanţei şi la litoralul Mării Negre, însoţit de comentarii elogioase şi fără nici o urmă de ironie.
Poziţia ministerului condus de Elena Udrea: "Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului nu are nici o legătură cu materialul. Campaniile de comunicare ale MDRT nu vizează transmiterea mesajelor sale prin intermediul acestui gen de media", se arată în răspunsul primit de Jurnalul Naţional. Ieri, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a anunţat că va colabora cu platforma de socializare Facebook pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe canalele new media, a declarat marţi într-o conferinţă de presă ministrul de resort Elena Udrea, notează Mediafax, Money.ro, Financiarul, Evenimentul zilei şi Gândul.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roTrout&Partners, companie specializată pe consultanţa în marketing, şi-a cerut insolvenţa pe 29 octombrie, scrie DailyBusiness.ro. Potrivit reprezentanţilor firmei, decizia de a dizolva business-ul a venit ca urmare a "scăderii dramatice a numărului de clienţi potenţiali". Veniturile Trout & Partners Consulting s-au cifrat în 2009 la 87.000 euro, cu 67% mai mici faţă de anul anterior, când se ridicau la 263.000 euro.
Criza mai face o victimă: Firma de consultanţă în marketing Trout & Partners îşi închide porţileMircea Sandu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, a formulat marţi plângere penală împotriva a cinci ziarişti şi a instituţiilor de presă la care sunt angajaţi, care ''au adus grave prejudicii imaginii domniei sale'', scrie România liberă, care citează site-ul FRF. Acţiunea survine ''având în vedere modul tendenţios şi calomnios în care o anumită parte a mass media a prezentat subiectul de presă legat de presupusele fapte de corupţie în cazul acordării găzduirii turneului final al Campionatului European 2012 din Polonia şi Ucraina'', despre care au relatat că ar fi fost implicat şi Mircea Sandu. Şeful FRF a depus plângere penală împotriva ziariştilor Bogdan Stan (Adevărul, Click), Ciprian Iană (Libertatea), Alexandra Dragu (Click), Mihai Molnar (Prosport), Daniel Scorpie (Gazeta Sporturilor).
Mircea Sandu a dat în judecată cinci ziariştiNumărate pe degetele de la o mână, revistele destinate publicului masculin au atras anul acesta de la advertiseri aproximativ 700.000 de euro, în scădere cu 30% faţă de 2009, potrivit Danei Cristescu, General Manager Liberis Publications România, editorul revistei „GQ”. Dacă unele titluri precum „Maxim” sau „Max” nu au reuşit să facă faţă crizei, cele existenţe şi-au reajustat numărul de apariţii pentru a trece de această perioadă considerată „de conjunctura”, scrie Financiarul într-o amplă analiză. Radu Coman, editorul-şef al revistei „Esquire”, crede că anul viitor piaţa de publicitate pe acest segment va creşte cu până la 25%. Titlurile autohtone destinate publicului masculin au adunat anul trecut din publicitate aproximativ un milion de euro net, potrivit Danei Cristescu, General Manager Liberis Publications România, editorul revistei „GQ”. „Publicitatea netă pe piaţa revistelor de bărbaţi în acest an probabil se va situa undeva între 500.000-700.000 de euro net”, punctează Dana Cristescu.
Publicitatea în revistele destinate bărbaţilor: 700.000 de euro, în scădere cu 30%Singurul român din Golden Drum New Europe Hall of Fame, Adrian Boţan, Creative Partner la McCann Erickson, a vorbit într-un interviu pentru IAA despre câteva experienţe din ultima perioadă: campania la batonul de ciocolată ROM, care a readus sentimentul prăfuit de patriotism înapoi pe agenda zilei, festivalul de publicitate Golden Drum din Slovenia, unde 3 agenţii de la noi au obţinut premii, şi Berlin School of Creative Leadership, o şcoală care “te inspiră la schimbare”.
Cât despre importanţa premiilor: ”Premiile sunt un driver de business important. Însă, atenţie: nu orice premiu, nu oriunde! Noi am început să mergem agresiv după new businss în afara ţării, iar strategia noastră dă roade şi avem o poziţionare bună, fără să fi investit în festivaluri în ultimii 2 ani.”, a spus Boţan.
Adrian Boţan, McCann Erickson: "Suntem plătiţi ca să creăm viitorul, nu ca să facem ce s-a mai făcut până acum"„Operaţiuni speciale", o emisiune despre cei care luptă împotriva infracţionalităţii, revine mâine pe TVR 2, de la ora 20.30, scrie Evenimentul Zilei. Primul invitat al Iuliei Tilvescu, gazda emisinii, este Alexandru Simion, comisar şef în cadrul Direcţiei de Combatere a Criminalităţii Organizate din IGPR, care va vorbi despre lumea serviciilor secrete şi necunoaşterea lumii interlope, unde traficul de droguri, arme, sclavia umană şi crima sunt un mod de viaţă.
"Operaţiuni speciale" revine pe TVR 2 cu un nou sezonEuromedia şi Beta Cons, membre Epamedia, au anunţat numirea unui nou CEO în persoana lui Bogdan Vasile, fost country manager România şi Bulgaria în cadrul companiei Reader’s Digest Association, notează Wall-Street.ro şi IAA.ro. În noua sa calitate, Bogdan Vasile va reprezenta cele două companii pe piaţa din România, cu focus pe coordonarea departamentelor de vânzări şi marketing.
De la 29 noiembrie, Cartoon Network va difuza un nou serial de desene animate pentru copiii de toate vârstele: "Angelo e cel mai tare". Serialul va fi difuzat de luni până vineri, la 18:40, scrie Jurnalul Naţional.
Un nou serial de desene la Cartoon NetworkIndesit Company va organiza un pitch pentru a-şi alege agenţia de creaţie la nivel internaţional, care va gestiona campaniile de comunicare pentru brandurile Hotpoint, Hotpoint-Ariston şi Indesit. Leo Burnett, agenţia ce deţine contul în prezent, va lua parte la pitch, alături de alte agenţii a căror selecţie este în desfăşurare, scrie DailyBusiness.ro.
Îndesit îşi licitează creaţia. Leo Burnett, agenţia care gestionează contul în prezent, invitată la pitchNews Internaţional, compania care deţine publicaţiile britanice The Times şi The Sunday Times, a anunţat, marţi, primele cifre privind numărul de oameni care au plătit să aibă acces la conţinutul online al celor două publicaţii, care în urmă cu aproape patru luni au introdus accesul contra cost la ediţiile online, notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează Media Guardian. Potrivit sursei citate, News Internaţional a vândut 105.000 de abonamente unor persoane interesate să acceseze paginile web ale celor două ziare sau aplicaţiile lor pentru iPad şi Kindle. În plus, alţi circa 100.000 de abonaţi ai ediţiei print şi-au activat conturile pentru versiunile electronice. Luând în considerare "un anumit nivel de duplicare", compania afirmă că are, în total, circa 200.000 de utilizatori plătitori ai versiunilor digitale The Times şi The Sunday Times.
Studiourile de film Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) şi-au declarat falimentul ca urmare a faptului că nu pot plăti o datorie de 4 miliarde de dolari către creditori, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Creditorii studiourilor MGM au încercat să recupereze această datorie de mai bine de un an de la data scadenţei, iar în prezent se pregătesc să preia 95% din acţiunile companiei.
Studiourile de film MGM şi-au declarat falimentulGoogle a acţionat în instanţă guvernul SUA, acuzându-l că favorizează Microsoft în acordarea unui contract pentru un nou sistem de mail electronic, proiect pe cinci ani cu o valoare estimată de 59 de milioane de dolari, scrie Mediafax, care citează The Washington Post.
Google acuză guvernul SUA că favorizează MicrosoftMicrosoft lansează o campanie globală pentru promovarea Kinect, sistemul ce urmăreşte mişcările umane redându-le ulterior pe ecran, pentru consola Xbox 360, înainte de perioada cheie pentru vânzări din preajma Crăciunului, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Microsoft speră că acest nou sistem să ajute Xbox-ul să fure din cota de piaţă a consolei Wii, produsă de Nintendo, şi a Playstation, de la Sony.
Microsoft dă peste 500 mil.$ pentru promovarea KinectSursa foto: Evenimentul Zilei
Comentarii