La capitolul audienţă, ÎnTrecerea anilor a adus cifre bune pentru TVR 1, după cum paginademedia.ro a scris aici. Dar la publicitate?
Pe baza audienţei, paginademedia.ro a estimat câtă reclamă a vândut prima ediţie a emisiunii prezentate de Mircea Radu.
Detalii, în continuare:
Din estimările paginademedia.ro, publicitatea la ÎnTrecerea anilor s-a ridicat la aproximativ 15.000 de euro.
Costurile de producţie la emisiunea prezentată de Mircea Radu sunt de aproximativ 20.000 de euro pe ediţie.
Clienţii care au avut publicitate la ÎnTrecerea anilor:
- Altex
- Autoitalia
- BestFoods România
- Biofarm
- Brau Union
- BRD
- Bunge România
- CEC
- Coca Cola
- Erc Press
- Kia
- Moneygram
- Orange
- Raiffeisen Bank
- Realitatea Caţavencu
- Reckitt Benckiser
- Renault România
- Rewe
- Romtelecom
- Adevărul
- Jurnalul
- Strauss România
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
daca productia costa 20 si el a facut 15...... PIERDERE