Agenţia Brandient a realizat pro-bono noua identitate vizuală a Federaţiei Române de Rugby şi a echipei nationale de rugby. Regia Midas Media isi reuneste titlurile din portofoliu sub brandul "Presa Buna". În această duminică, emisiunea Dănutz SRL, de pe TVR1, va începe de la ora 15.20 (partea I), respectiv de la ora 16.25 (partea a II-a). Nu este vorba de o schimbare permanentă a orei de difuzare ci de o situaţie excepţională. Iar Iuliana Tudor renunţă, începând de astăzi, la rolul de prezentator al emisiunii O dată-n viaţă pentru că în scurt timp va deveni mămică.
- Brandient a preluat acest proiect pro-bono în luna martie a acestui an. “Noul logo redă într-o manieră simplă, elegantă şi originală simbolul frunzei de stejar (însemnul tradiţional al rugby-ului românesc) desenat pe forma balonului oval. Simbolul poate funcţiona şi de sine stătător, întrucât sugerează instantaneu şi fără echivoc la ce se referă. Rezolvarea stilistică respiră în acelaşi timp hotărâre şi forţă — calităţi incontestabile ale românilor în jocul de rugby”, explică Brandient.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
- Midas Media si-a reunit clientii din portofoliu sub titlul Presa Buna. Brandul Presa Buna reuneste 22 de titluri a caror publicitate este vanduta de Midas Media. Potrivit companiei condusa de Silviu Ispas, tirajul total al publicatiilor este de 230.000 de copii.
- Emisiunea va fi prezentată în continuare de Maria Buză şi Marius Rizea. În schimb, Iuliana Tudor, a decis să rămână alături de echipa emisiunii în postura de redactor coordonator. Cei doi actori care preiau ştafeta de la Iuliana Tudor sunt cunoscuţi telespectatorilor drept personajele Floarea şi Gheorghe de la O dată-n viaţă.
Comentarii