Andrei Gheorghe, Dan Negru şi Cristian Tabără au „descălecat“ în Republica Moldova. Piaţa TV din Moldova nu este foarte mare ce-i drept, dar se dovedeşte extrem de interesantă pentru oamenii de televiziune din România, scrie Adevărul.
Publicitate Andreea Raicu a fost prima care a prezentat, în 2009, la Chişinău, un show asemănător emisiunii „Megastar", „Fabrica de staruri". În prezent, Andrei Gheorghe, Dan Negru şi Cristian Tabără au luat calea Moldovei. Negru se ocupă de concursul „Deal or not deal" pentru Prime TV. Întrebat cum este publicul moldovean, Dan Negru a răspuns: „Mult mai răbdător şi mai înţelegător. Nu gustă tabloidizarea televiziunii. S-a încercat, dar n-a ţinut", spune Dan Negru. Piaţa moldovenească abia dacă ajunge la 20 de milioane de euro încasări din publicitate, anual, faţă de 300 de milioane, în România.
Ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, intenţionează să treacă de la promovarea turismului prin spoturile publicitare la introducerea în filmele care rulează la cinematograf a imaginilor menite să-i atragă pe turişti, scrie Gândul. Conform ideii pe care a anunţat-o miercuri, la sediul PDL Bucureşti, fiecare regizor român care va fi dispus să-şi adapteze scenariul filmului, astfel încât anumite cadre să conţină imagini ce ar promova diverse zone turistice, ar urma să împartă cu ministerul condus de Udrea costurile de producţie aferente peliculei. "Un film foarte mediatizat poate fi făcut pe Transfăgărăşan sau în Deltă. Poate arăta obiceiurile de Crăciun din Maramureş sau din Bucovina.Putem gândi un parteneriat în care să cofinanţăm astfel de filme. Există mai multe posibilităţi. Poate să apară brandul la sfârşitul filmului.
Udrea vrea imagini de promovare a turismului în filme. Regizorii, recompensaţi la numărul de secvenţe
Săptămânalul Ţara lu' Garcea, declarat "primul antitabloid din România", a concurat ieri la tarabe, cu suplimentul special "Caţavencu Tabloid", scos de Academia Caţavencu, scrie HotNews.ro. Acesta din urmă titrează mare, pe prima pagină: "Românio, ce-ţi mai plac tabloidele!" Ambele titluri însoţesc fotografii cu sâni mari, pe care este aplicat tricolorul. Printre titlurile de primă pagină a suplimentului scos de Academia Caţavencu: "Robert Negoiţă, te intilneai cu prostituate pentru părul lor pubian?", "Cum a slăbit Teo Trandafir 200 de grame", "Petre Roman, transplant de gît în Elveţia".
Antitabloide de 1 Decembrie: Ţara lu' Garcea şi Caţavencu Tabloid
Stolojan scrie într-un raport adresat Parlamentul European în care acesta explică includerea presei în capitolul “vulnerabilităţi” la adresa siguranţei naţionale că“un număr de angajaţi ai Antenei 3 au depus o petiţie în care reclamă diverse aspecte ale hărtuirii presei în România”. “Petiţia a fost declarată admisă şi poate duce la o serioasă interpretare greşită a situaţiei presei din România. Antena 3 şi Realitatea nu sunt victime, ci parte a problemei. Campania lor vicioasă anti-Băsescu şi anti-Guvern este un fapt incontestabil. Genul de jurnalism pe care îl promovează este un pericol foarte serios la adresa standardelor etice şi o tentativă făţişă de manipulare a opiniei publice”, se arat` în raportul lui Stolojan, intrat în posesia Jurnalul Naţional. Acesta mai scrie şi despre Dan Voiculescu, patronul Antenei 3, “un alt miliardar care şi-a construit averea după căderea comunsimului. Dosarele Securităţii au fost făcute publice prin lege şi au dovedit că Voiculescu a fost cel puţin informator al Securităţii”. Stolojan a introdus acest paragraf în raportul său către PE ca aşa-zis argument în favoarea ideii că presa este o ameninţare la adresa siguranţei naţionale, la fel ca şi stenogramele convorbirilor telefonice dintre Sorin Ovidiu Vîntu şi şefii din Realitatea tv, traduse în engleză.
Raportul Stolojan în PE: “Antena 3 şi Realitatea TV duc o campanie vicioasă anti-Băsescu”
Andreea Raicu spune că îi este dor de emisiunile în direct, dar că posturile de televiziune preferă programele înregistrate pentru că sunt mai ieftine. Vedeta Prima TV recunoaşte într-un interviu pentru Adevărul că s-a adaptat mai greu noilor formate la care a lucrat în ultima vreme, pentru că nu este obişnuită să facă acest gen de emisiuni. “Am nostalgia unui format ca „Megastar" sau ca „Big Brother" pentru că aceea este televiziunea cu care eu sunt obişnuită. Practic, de 14 ani numai asta am făcut, dar, din păcate, din cauza crizei pe care o simţim cu toţii, este mult mai uşor să faci un format cum sunt acestea care se difuzează acum, decât să faci un format mare care costă extrem de mult.”, a spus Raicu pentru Adevărul.
Andreea Raicu: „Am nostalgia «Big Brother»“
Jurnaliştii Antoaneta Etve (EVZ), Oana Dan (EVZ) şi Cristian Hagi (România liberă) sunt câştigătorii Concursului Naţional de Presă Scrisă de Mediu organizat de Mare Nostrum din Constanţa, notează România liberă. Jurnalistele de la Evenimentul Zilei au câştigat cu materialele „Pădurile, vândute copac cu copac" şi „Cum funcţionează sortarea gunoiului în Belgia", iar Cristian Hagi cu „Comorile ignorate ale Mării Negre".
România Liberă a câştigat premiul III la un concurs de jurnalism de mediu
Revista Time îl descria, într-un articol apărut la jumătatea acestei veri, pe Julian Assange a fondatorul WikiLeaks a ca fiind un om înalt, palid, cu păr rar, grizonat prematur. Presa internaţională îl numeşte Robin Hood-ul hackingului, dar el se consideră un simplu jurnalist, editor şi inventator, scrie Wall-Street.ro. Admirat sau hulit, Julian Assange, fondatorul unei organizaţii care are ca scop divulgarea unor informaţii secrete de importanţă globală, pare a fi profetul unei noi ere, în care primează transparenţa involuntară. Prin WikiLeaks, el îşi propune să transforme capitalismul, să îl facă mai liber şi mai etic.
Cine este fondatorul WikiLeaks - Omul care a pus SUA pe jar?
Lagardere ia în considerare o posibilă vânzare a revistelor internaţionale. Iar The Independent scrie că ziarul britanic The Telegraph ar lua în considerare introducerea accesului cu plată la o parte din conţinutul pe care îl publică online, scrie HotNews.
Pe scurt: Lagardere ar putea vinde revistele internaţionale. The Telegraph
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roUnul dintre fondatorii Facebook, Chris Hughes, a lansat, în urmă cu două zile, o versiune experimentală a site-ului Jumo, o reţea socială dedicată evenimentelor caritabile, care va ajuta ONG-urile din întreaga lumea să comunice, scrie Mediafax. Jumo, reţea pe care internauţii se pot înscrie şi de pe Facebook, funcţionează ca un motor de căutare a organizaţiilor de caritate care lucrează în diverse domenii (SIDA, cancer, apa potabilă, schimbare climatică, etc.)
Unul dintre fondatorii Facebook a lansat o reţea socială dedicată cauzelor caritabileSursa foto: Adevărul
Comentarii