Comisia de Cultură din Senat a respins proiectul Prigoană privind trecerea presei scrise şi online în subordinea CNA, scrie HotNews, care citează Agerpres. Silviu Prigoană a spus că intentioneaza să solicite "imperativ" CNA-ului sa dea o reglementare prin care audiovizualul să nu mai poata cita drept sursă presa scrisă. În opinia preşedintelui MediaSind, Cristi Godinac, propunerea legislativa a lui Silviu Prigoană este "o continuare, un pui" al Strategiei Naţionale de Apărare, care înscrie campaniile de presă în rândul ameninţărilor la adresa siguranţei naţionale. Aceeaşi comisie a mai respins ieri şi proiectul prin care Televiziunea Română putea înfiinţa noi canale numai cu acordul Parlamentului.
Publicitate
Jurnalistul Robert Turcescu respinge afirmaţiile liderilor PSD privind participarea sa la întâlnirea Geoană-Vîntu care a avut loc înainte de ultimul tur al prezidenţialor, declarând, în acelaşi timp, că Mircea Geoană parcurge "cu o viteză uluitoare drumul de la prostănac la prost de-a binelea", scrie Mediafax. Totul a pornit de la o scrisoare trimisă lui Mircea Geoană de un grup de 26 de parlamentari PSD în care se spune că la întâlnirea pe care a avut-o cu Sorin Ovidiu Vîntu înaintea alegerilor prezidenţiale din 2009 s-a aflat şi Robert Turcescu.
Ziaristul a dezminţit informaţia: "Niciodată în viaţa mea nu am respirat aerul aceleiaşi încăperi cu domnii Vîntu şi Geoană la un loc. Întâlnirea este pur şi simplu o fabulaţie. De altfel, declaraţiile din ultima perioadă ale domnului Geoană îmi sugerează că vrea să parcurgă mai repede drumul de la statutul de prostănac la statutul de prost de-a binelea", a declarat, pentru HotNews.ro, Robert Turcescu.
Coca-Cola a ales agenţia de publicitate McCann pentru gestionarea contului de creaţie din Europa Centrală şi de Sud (CES), zonă din care face parte şi România, scrie DailyBusiness.ro. McCann se va ocupa de toate brandurile globale ale Coca-Cola CES şi îşi va asuma responsabilitatea pentru localizarea campaniilor pe pieţele din regiune începând cu martie 2011.
Coca-Cola a ales McCann pentru creaţia din Europa Centrală şi de Sud
Daniel Enescu, acţionar la grupul Daedalus, spune că abia în 2011 vor înţelege românii ce înseamnă cuvântul criză. Lipsa de consistenţă a mesajelor, promoţiile repetate plus renunţarea la investiţii sunt cele mai mari greşeli în această perioadă de criză, spune Daniel Enescu într-un interviu acordat Financiarul. Daniel Enescu vorbeşte în acest interviu despre principalele greşeli de marketing ale producătorilor şi comercianţilor români şi despre schimbările de mentalitate ale consumatorului român pe timp de criză.
”Promoţiile exagerate încep deja să se simtă în profitabilitatea producătorilor”
Producătorul şi distribuitorul de produse nutritive Herbalife a anunţat că sponsorizează liderul campionatului rusesc de fotbal - FC Spartak Moscova, scrie DailyBusiness.ro. Contractul este semnat pentru 2 sezoane, 2011-2012, şi se ridica la o valoare aproximativă de 10 milioane de dolari.
Herbalife va sponsoriza cu 10 mil. dolari campioana Rusiei la fotbal, Spartak Moscova
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPeter Heltai, o personalitate a presei din Ungaria, a fost informator al Securităţii din România comunistă, scrie Adevărul, care citează RFI. Heltai avea numele conspirativ Hegel, potrivit unor documente şi mărturii citate depostul de radio francez. Peter Heltai a fost timp de mai mulţi ani redactor-şef al televiziunii publice ungare şi director de creaţie al televiziunii Duna. El este fondatorul şi proprietarul mai multor organisme de presă (Inforadio, Televiziunea RTL Klub) şi membru în consiliul de administraţie al trustului de presă Advenio. Heltai a fondat şi o şcoală superioară de mass-media.
Mogul ungur, informator al Securităţii româneSursa foto: Mediafax Foto
Trimite un comentariu