Playboy România are o nouă versiune online, care conţine noi secţiuni şi mai multe elemente de interactivitate. Brandient a redesenat logo-ul şi eticheta produsului de curăţat covoare Biocarpet. Agenţia ARBOmedia a semant de curând contracte de reprezentare cu mai multe entităţi media locale. Mai multe detalii, în continuare.
Despre noul site Playboy
Noutatea site-ului este dată de categoria Lifestyle, care este structurată în trei secţiuni, pentru o mai uşoară navigare : Soul, Body, Mind. De asemenea, noul playboy.ro va conţine mult mai multe ştiri, imagini, materiale video din celelalte ediţii Playboy din lume. În plus, cititorii sitelului care se autentifică vor avea parte de mai multe surprize precum: imagini inedite de la pictoriale, invitaţii la petreceri şi premii.
Cum arată noul logo al Biocarpet?
Interstar, compania care produce Biocarpet, a angajat agenţia Brandient pentru un proces de înnoire a brandului, atât la nivelul identităţii, cât şi la nivelul ambalajului. Brandient a păstrat elementele cunoscute şi memorabile ale Biocarpet, dar i-a adăugat brandului un aer modern şi întinerit. Cu această ocazie, Brandient a desenat şi noul sortiment Biocarpet dedicat gospodăriilor care adăpostesc animale de companie.
Despre contractele semnate de Arbomedia în presa locală
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roÎncepand cu luna decembrie, Arbomedia a încheiat contracte pentru vânzarea în regim exclusiv a spaţiilor de publicitare cu două cotidiene (Observator Aradean şi Editie Specială– Craiova), trei posturi de radio(Sky FM şi Doina FM - Constanta şi Banat FM - Reşiţa) şi două canale de televiziune (Alpha TV - Cluj şi Banat TV - Reşiţa).
Comentarii