Skip to main content

13 ianuarie: Adrian Sârbu: "Teo este parte a istoriei de succes a PRO TV"

 

Adrian Sârbu afirmă că o ajută pe Teo Trandafir pentru că este parte a istoriei de succes a PRO TV şi îşi exprimă convingerea că mulţi oameni şi-ar fi dorit să facă acest lucru, dar nu au putut, precizând că toţi aceştia pot considera că a acţionat şi în numele lor, scrie Gândul, care citează Mediafax.

Publicitate

"Am suficiente motive să o ajut pe Teo cu tot ce pot. Să nu uităm că ea este parte a istoriei de succes a PRO TV. Eu îmi recunosc o obligaţie morală faţă de tot ceea ce înseamnă această istorie, inclusiv faţă de oamenii care au participat la construcţia ei. Fără să dramatizez, situaţia medicală în care se afla Teo era una foarte gravă şi cerea o acţiune rapidă şi competentă", afirmă Adrian Sârbu într-o declaraţie remisă agenţiei Mediafax.

Adrian Sârbu: Am suficiente motive să o ajut pe Teo. Ea este parte a istoriei de succes a PRO TV

Călin Rotăruş, general manager al regiei ARBOinteractive, discută online cu cititorii HotNews despre publicitatea online în 2011, joi, de la oră 12.00. Mediul online este singurul segment al publicităţii care a crescut în 2010 şi pentru care oamenii de media prognozează o creştere consistentă anul acesta. Tot în online se face simţită o animare aparte în ultima perioadă, cu noi regii şi alianţe intrate în lupta pentru banii clienţilor de publicitate, scrie HotNews.
Călin Rotarus, directorul ARBOinteractive, discută online cu cititorii HotNews.ro despre piaţa online în 2011, joi, ora 12.00

Anul trecut bugetele de promovare au scăzut, iar majoritatea agenţiilor au plecat capul în faţa clienţilor, motiv pentru care, puţine campanii s-au remarcat prin inventivitate, scrie Adevărul. Spoturile Vodafone, cele pentru Rienergy şi scandalul creat de ciocolata Rom odată cu aşa-zisa înlocuire a tricolorului de pe ambalaj cu steagul SUA au atras atenţia în 2010. Lui Mihai Gongu, director de creaţie la Graffiti BBDO, i-a plăcut curajul producătorului ciocolatei Rom de a „se juca de-a schimbatul ambalajului" cu unul cu steagul american. „Spotul anului este Rienergy. Are o strategie inovatoare în categorie şi o execuţie impecabilă.” a declarat Valentin Suciu, director de creaţie la agenţia Odyssey. Ştefan Vasilachi se aşteaptă la lucruri bune pentru anul acesta. „Schimbarea va fi în bine pentru că în rău nu prea mai văd cum se poate schimba. Mai cred că lumea a stat să vadă ce s-a întâmplat în 2010, dar anul acesta vom vedea lucruri mai îndrăzneţe", a explicat Vasilachi, director de creaţie GMP.
Creaţiile lui 2010 se numără pe degete

Începând cu data de 7 ianuarie, odată cu plecarea fostului CFO Claudiu Manolescu, Delia Hempel ocupă funcţia de Chief Financial Officer al Euromedia şi Beta Cons, membre Epamedia, noteaza  Wall-Street.ro si DailyBusiness.ro. Cu o experienţă de 15 ani în domeniul financiar, Delia Hempel i se alătura lui Bogdan Vasile, CEO Euromedia şi Beta Cons, la conducerea companiei de pe piaţa de publicitate outdoor din România. Delia Hempel va coordona departamentul Media şi departamentele-suport: Financiar, Juridic, IT, Resurse Umane şi Administrativ.

Bodo Hombach, şeful grupului media german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ), care anul trecut s-a retras din România, unde deţinea acţiuni la România liberă, a declarat la Deutschlandradio Kultur că "mass-media din România se află în mare parte în mâinile unor oligarhi", notează Mediafax, HotNews, Money.ro, Adevărul şi România liberă, care citează RFI România.

Euronews, cel mai mare canal de ştiri din Europa, va deschide încă 11 birouri în întreaga lume, anul acesta, potrivit lui Philippe Cayla, preşedinte al comitetului director al postului TV, notează Mediafax şi Money.ro, care citează lemonde.fr. Cele 11 birouri vor fi deschise în oraşe precum Londra, Paris, Kiev, Istanbul, Dubai, Washington şi Beijing, şi îşi va consolida unele redacţii, precum cea de la Bruxelles, care va număra circa 20 de jurnalişti.

Rupert Murdoch, liderul conglomeratului media News Corporation, împreună cu Steve Jobs, CEO al Apple, vor lansa pe 19 ianuarie mult aşteptatul ziar digital, The Daily ce va fi disponibil pe iPad şi alte tablete PC, scrie Financiarul, care citeaza Reuters. Ziarul digital va fi pentru început disponibil doar pe iPad , pe baza unui abonament ce va costa aproximativ 1 dolar. News Corp. a anunţat că ziarul digital va conţine diverse ştiri, de la economic la ştiri sportive şi de tabloid.
News Corp. lansează un ziar digital pentru iPad

Mastercard a semnat un acord pe 6 ani cu Disney, în urmă căruia consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Rusia vor beneficia de reduceri şi promoţii în magazinele Disney, la Disneyland Paris şi la filmele produse de această companie, scrie DailyBusiness.ro.
Mastercard şi Disney au semnat un acord de colaborare pentru 6 ani

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marilena-Camelia Marilena-Camelia
    Dupa cate stiu eu pancreatita este o imflamatie a pancreasului, ea poate fi acuta sau cronica, necesita un tratament adecvat si nu este necesara o deplasare-n Viena, dar poate fi vorba in aceasta situatie si de mai mult, daca este vorba de o scadere-n greutate de 30 kg brusc, poate fi si-un cancer la pancreas, cam asa se manifesta, insa eu am inteles ca la mijloc este o cura de slabire, totusi sa stiti ca la pancreatita se tine un regim sever, dar nu duce la scaderi bruste de greutate ca-n acest caz. Oricum ii doresc sanatate, chiar daca prin deciziile ei ca parlamentar PDL a facut mult, mult rau oamenilor, poate unii fara suflet din cauza scaderilor de salarii si pensii ii doresc tot raul de pe lume. Eu ii doresc sa se faca bine si sa reflecteze mai bine la ce voteaza, pt ca legile pe care le voteaza nu faca rau, stiu ca raul facut unora poate sa te nenoroceasca pe viata, caci Dumnezeu sau pate altii privesc si dau rasplata in functie de fapte.
  • zelda zelda
    e un "ca" in titlu care nu prea are ce cauta acolo
  • Maria Maria
    Dar obligatia morala fata de oamenii pe care acum la inceput de an 2011 au fost dati afara din intreaga tara ce ne poate spune domnul Sarbu. Sau sa ne spuna ce fac oamenii fff putini care au ramas in sistem, cum li se cere sa faca stiri cit mai bune si mai multe , adica se cere performanta fara sa se tina cont ca au ramas atit de epuizati fizic si nervos. Sa ne spuna domnul Sarbu cum sunt tinuti o gramada de oameni la Bucuresti pe posturi calde cu salarii mari care au ca obiectiv sa ceara stiri fara ca ei sa se implice sau sa faca ceva, care nu stiu decit sa zica ca reteaua e devine dar de incompetenta lor nu zic nimic. De ce nu vorbim de directori de statii ca au un rol decorativ....

Trimite un comentariu

sus