Mai mulţi angajaţi ai ştirilor de la Antene au demisionat şi se vor alătura postului B1 TV, potrivit lui Adelin Petrişor. Printre acestia sunt doi prezentatori, doi producători, trei editori şi un coordonator de transmisiuni.
Publicitate Cei mai cunoscuţi dintre demisionari sunt Mădălina Puşcalău - prezentator de ştiri şi Nelu Barbu - prezentator meteo. Mai toţi angajaţii Ştirilor din Antene au fost ofertaţi de echipa Aura Ţiţirigă - Sorin Oancea. Pentru a nu avea parte de plecări în masă, managementul televiziunii din Băneasa le-a oferit măriri salariale celor consideraţi oameni de bază, mai scrie Adelin Petrişor pe blogul său.
După scandalul creării brandului de ţară, Ministerul Turismului va direcţiona anul acesta 2 milioane de euro pentru a-i convinge pe români să îşi facă vacanţele în Grădina Carpatină şi nu prin alte grădini, scrie Jurnalul Naţional. În acest scop, ministerul a declanşat procedurile pentru achiziţionarea de spaţiu publicitar pe televiziuni şi radio în perioadele aprilie-iunie şi septembrie-decembrie, suma estimată ajungând la 6.935.484 ron fără TVA, adică aproximativ 2 milioane de euro, bani proveniţi din fonduri europene. Cum promovarea spoturilor se va face şi la tv, şi la radio, suma este repartizată în proporţie de 70% către televiziune, restul de 30% urmând să fie alocat promovării Grădinii Carpatine la radio.
Udrea vrea să lege turiştii români de glie
Porsche Inter Auto România, firma care reuneşte sub aceeaşi umbrelă dealerii auto ai grupului Porsche, a cerut insolvenţă Realitatea Media, societate care reuneşte operaţiunile de TV şi radio ale trustului controlat de Sorin Ovidiu Vîntu, pentru o datorie de circa 25.000 euro, cumulată în urma neplăţii facturilor pentru servicii de service auto, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentanţii Porsche Inter Auto. Cererea de insolvenţă a fost depusă pe data de 9 decembrie 2010, la Tribunalul Bucureşti, primul termen de judecată fiind fixat exact pentru un an mai târziu, pe 9 decembrie 2011.
Realitatea Media, ameninţată cu insolvenţa pentru facturi neplătite la service auto
Grupul francez de presă Lagardere a anunţat că poartă discuţii exclusive cu grupul american Hearst pentru vânzarea diviziei sale internaţionale de reviste, termenul limită stabilit pentru aceste negocieri fiind 30 ianuarie 2011, scrie HotNews, care citează Wall Street Journal. Lagardere anunţase la începutul lunii decembrie că ia în considerare o posibilă vânzare a revistelor pe care le editează la nivel internaţional, dar că este deschis şi pentru parteneriate sau alte forme de cooperare cu părţile interesate.
Pe scurt: Adevărul închide ghidul TV. Plecări din Antene. Negocieri Lagardere-Hearst
Marile grupuri de comunicare şi agenţii de cercetare estimează majorarea cheltuielilor cu publicitatea pentru anul în curs, semn că recesiunea se apropie de sfârşit, cel puţin pe unele pieţe, scrie Financiarul. Astfel, la nivel global, Zenith Optimedia, Warc şi GroupM anunţă creşterea bugetelor de promovare cu până la 5,8% faţă de anul trecut, apreciind în acelaşi timp şi creşterea interesului pentru conţinutul digital şi implicit majorarea investiţiilor de publicitate în mediul online. Agenţia de cercetare a GroupM estimează că la nivel mondial bugetele de promovare vor depăşi nivelul de 500 de miliarde de dolari în 2011, urmând astfel o redresare economică, potrivit celui mai recent studiu al companiei.
Piaţa globală de publicitate va depăşi 500 mld. dolari, +5,8% faţă de 2010
În ultimii doi ani piaţa de print a avut cel mai mult de suferit de pe urma contextului economic actual, fiind lovită din două direcţii: pe de o parte tăierea bugetelor de publicitate, mişcare coroborată cu migrarea acestora spre online, respectiv încasările mai mici pe fondul vânzărilor în scădere, scrie Wall-Street.ro. În cazul României, jucătorii din online cred că valoarea pieţei de publicitate online o va depăşi pe cea de presă scrisă abia în 2012. După un 2010 în care febră reţelelor sociale şi-a spus cuvântul şi în rândul utilizatorilor români, nici 2011 nu arată mai rău din acest punct de vedere, crede Mihai Seceleanu, CEO-ul InternetCorp. "Cred că în 2011 se va atinge apoge-ul, urmând ulterior un uşor declin (măcar ca pondere în structura bugetelor, dacă nu ca sumă globală)”, afirmă Seceleanu.
Dilemele anului 2011 în online
Activitatea mass-media pe internet ar trebui reglementată în acelaşi mod ca în cazul presei tradiţionale din Transnistria, susţine liderul de la Tiraspol, Igor Smirnov, înşişi specialiştii ruşi considerând că această măsură este echivalentă cu cenzura, scrie România liberă, care citează portalul Moldova Azi.
Smirnov vrea să cenzureze presa online
Facebook a obţinut finanţare de 500 milioane de dolari de la banca Goldman Sachs şi un investitor rus, printr-o tranzacţie care evaluează reţeaua de socializare la 50 miliarde de dolari, scrie Mediafax, care citează New York Times.
Conform acordului, Goldman Sachs a investit 450 milioane de dolari, iar compania rusă Digital Sky Technologies a adus alte 50 de milioane de dolari. Anterior, investitorii ruşi au investit circa 500 milioane de dolari la Facebook.
Facebook, evaluată la 50 miliarde de dolari
Grupul de comunicare WPP, condus de Martin Sorrell, a achiziţionat agenţia de online Blue State Digital, care a realizat campania online a lui Barack Obama la ultimele alegeri prezidenţiale din SUA, scrie DailyBusiness.ro, care citează BrandRepublic.
WPP cumpără agenţia de online cu care Obama a câştigat alegerile din SUA
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roFacebook, cea mai populară reţea de socializare la nivel mondial, cu aproape 600 de milioane de utilizatori, a devenit cel mai utilizat site în SUA în 2010, depăşind paginile Google şi Yahoo, arată datele serviciului de măsurare online Hitwise, scrie Wall-Street.ro.
Facebook, cel mai accesat site în SUA în 2010
Daca ai lucra in media si ai renunta la viata in semn de protest, nu conteaza impotriva cui, gestul ar trebui mediatizat pe un site de media.
Glumele tale sunt stupide.
Ca sa-ti raspund in acelasi registru, dar sincer, eu consider ca Udrea nu e rea, ci e buna rau.