VIDEO. "După o probă de 10 minute în care am zburat cu avionul, mi-au tremurat 20 de minute din cauza adrenalinei!", povesteşte un publicitar ajuns concurent la emisiunea Trădătorii, de pe Pro TV. "Pur şi simplu nu mă puteam stăpâni, atât de multă adrenalină aveam că nu eram în stare să stau drept pe loc", continuă el.
Andrei Bijutescu - Biju este publicitarul care concurează la emisiunea de pe Pro TV, care începe joi seară (30 octombrie) de la 21.30. A lucrat în cele trei decenii pentru reviste din grupul Pro, pentru Pro Sport, pentru Gazeta Sporturilor şi Academia Caţavencu (unde a fost şi director executiv o perioadă).
Povesteşte despre ce înseamnă emisiunea într-un scurt interviu video pentru Paginademedia.ro, pe care îl puteţi urmări la finalul articolului.
"E cea mai tare experienţă din viaţa mea. Mai presus de orice altă experienţă pe care am trăit-o. Şi am trăit destule."
Atât de tare l-a marcat, încât şi-a făcut un tatuaj cu logo-ul emisiunii - o mască. "Am vrut să imortalizez la propriu şi la figurat acest eveniment: un tatuaj care să fie permanent parte din viaţa mea", spune Biju, arătându-ne tatuajul de pe mâna dreaptă.
Cum a ajuns în concurs?
Andrei Bijutescu: "Am trecut prin şase interviuri. Nu ştiu cine, dar cineva care mă cunoaşte m-a recomandat că aş fi potrivit pentru asta. Când am auzit că are la bază jocul Mafia, pe care-l jucam demult, mi-a surâs ideea."
Cum va fi emisiunea? Un show mai "smart".
Andrei Bujutescu: "O să-ţi spun ce nu veţi vedea: nu veţi vedea - să mă scuzi - chiloţăreală, nu pacheţele de muşchi şi nici bikini în fund, ci oameni care pun la punct nişte strategii care să supravieţuiască şi să găsescă trădători. Sau vor vedea nişte trădători atât de buni, încât vor fi greu de depistat."
Cine este Andrei Bijutescu:
Lucrează în publicitate de peste 30 de ani. A început prin 1994, la vânzările Libertatea. Patru ani mai târziu, a trecut la Pro Internaţional, divizia de print a grupului lui Sârbu (care edita Pro TV Magazin, Acasă Magazin, Pro Cinema, Salut - Generaţia Pro).
La începutul anilor 2000, se ocupa de publicitatea cotidianului ProSport şi apoi, când echipa a plecat de la Ringier, s-a mutat la Gazeta Sporturilor.
Biju a vândut publicitate şi pentru Academia Caţavencu, săptămânal de satiră pe care l-a şi condus, o perioadă, ca director executiv. S-a ocupat şi de un proiect propriu, siteul Oraşulvechi.ro.
În ultimii ani, s-a specilizat pe publicitatea digitală, la compania Httpool, devenit în prezent Aleph Group (fără nicio legătură cu compania lui Adrian Sârbu).
Ca Business Development Director la Aleph, vinde publicitate pentru platforme precum Spotify, Snapchat, Pinterest, Reddit, WeTransfer, Digital Turbine, Criteo, Pinterest, Microsoft Ads, Amazon Ads.
VIDEO. Povestea unui publicitar concurent la Trădătorii, pe Pro TV
Transcrierea interviului a fost făcută cu soluţia Vatis.tech
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu