Un proiect de post - Comedia TV - a fost astăzi respins de CNA. Viitorul post a fost prezentat de Monica Mihai (foto), fost director al casei de producţie Mamitzu Production.
Un detaliu a îngrijorat-o pe Narcisa Iorga: o emisiune de dimineaţă, un one man show gen Mircea Badea, după cum a spus Monica Mihai.
Nu a fost amănuntul determinant în decizia de respingere, spune Narcisa Iorga. Reporterul paginademedia.ro Carmen Andronache vine cu detalii de la şedinţa de azi:
Monica Mihai a declarat că dacă vor primi licenţa curând, lansarea postului va avea loc în toamna acestui an.
Monica Mihai, despre proiect:
“Comedia TV este un proiect interetnic la care colaborează regizori, scenaristi, actori din Europa de Est. Umorul este cea mai bună soluţie de a dizolva indiferenţa, rasismul s.a.”
“Umorul este foarte greu de creat şi este foarte scump, motivul pentru care nişa asta a rămas neexploatata.”
Comedia TV vizează publicul format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu studii medii şi superioare.
Monica Mihai:
“În momentul ăsta nu se mai face umor, băşcălia e altceva. Vrem să captăm un public care este cam ignorat şi cam singur. Numai 20% din piaţa media se adresează acestui public, publicul decent, activ. Noi ştim că nu e numeros, dar acest public cuminte şi decent odată câştigat rămâne fidel postului.”
Îngrijoraţi de puii unor În gura presei sau În puii mei
Unii membri şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la posibilitatea ca noul post să difuzeze emisiuni de tipul În puii mei sau În gura presei.
Din discuţii:
Narcisa Iorga (membru CNA): Ştirile în manieră umoristică, cum vor arăta?
Monica Mihai: Nu este un program clasic de ştiri, este infotainment.
N.I.: Cine vă editează ştirile în manieră umoristică?Aveţi editori actori de comedie, care ştiu şi presă?
M.M.: Nu e ficţiune, dăm ştiri reale, despre evenimente reale, numai că maniera de prezentare este diferită.N.I.: Nu înţeleg..."
Monica Mihai: Mircea Badea - În gura presei.N.I.: Aşa vreţi să arate?
M.M.: Nu, v-am dat un exemplu că nu am acum un demo. În principiu, el zice că are o revista presei, dar nu este revista presei, este o emisiune de divertisment în care el prezintă într-o anumită formă evenimentele din ziare. Emisiunea nu va fi în genul celei prezentate de Mircea Badea, dar programul va avea în prim-plan un one man show, un prezentator care comunică informaţii într-un limbaj liber.
N.I.: Sper să nu-l luaţi ca exemplu. Ca să ai rating mare trebuie să fii cât mai aproape de vulgaritate.
M.M.: Credeţi-mă că se poate face audienţă şi fără vulgaritate.
Consiliul le-a solicit reprezentanţilor Comedia TV să aducă câteva materiale demonstrative pentru a-şi susţine proiectul.
Christian Mititelu, membru CNA, a spus că echipa postului a dat dovadă de "o lipsă de concreteţe îngrijorătoare".
“Aş fi preferat să ne arate una, două emisiuni pilot să putem vedea ceva palpabil înainte de a lua o decizie”, a mai spus Mititelu.
Proiectul TV în cifre
Investiţia iniţială a Big Bang Media, firma care va opera licenţa postului Comedia TV, este de circa 1 milion şi jumătate de euro.
În primul an se estimează că postul va avea o pierdere de aproximativ 500 de mii de euro, iar în următorii doi ani va intra pe profit (700 mii de euro în primul an şi circa 1 mil. şi jumătate de euro)
Reprezentanţii postului au spus că au în plan să retransmită postul şi în ţări precum Ungaria, Macedonia şi Republica Moldova.
Structura serviciului de programe va conţine:
- 50% producţie proprie
- 30% producţii audiovizuale ale altor producători
- 20% preluări precum Hot in Cleveland (Endemol ), Frasier (CBS Television), Bewitched (Sony Pictures Entertainment) şi Mash (20 th century fox).
Structura grilei de programe
- Programe de informare 10%
- Programe educative (10%) şi culturale (5%)
- Filme 15%
- Programe de divertisment 40%
- Publicitate şi teleshoping 20%
Câteva emisiuni:
- Cum se anunţă ziua - program de ştiri selectate (ştirile zilei), prezentate în maniera umoristică
- Umor Comunităţi – fiecare dintre cele 18 comunităţi entice din România îşi va produce şi prezenta propriul program, în care vor fi prezentate aspecte din viaţa de zi cu zi a membrilor comunităţilor.
- Cu ce te lauzi? – program de divertisment, cu oameni obişnuiţi, care vin la televiziune să spună cu ce se laudă.
- Numai de bine – sunt prezentate cu umor toate can-can-urile la zi. Emisiunea cuprinde parodii, momente de umor susţinute de trupa de actori a emisiunii.
- Stand up tragedy – program original de stand up, realizat de student comedianţi şi actori consacraţi în zona de stand up.
Monica Mihai a fost director al companiei de producţie Mamitzu Production, care a realizat până în prezent emisiuni precum: Folclorul contraatacă (Antena1), Cel mai tare din parcare (Antena1 – 2005) şi Inelul cu diamant (Euforia TV - 2009).
Sursa foto: Mamitzu.ro
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Sunteti dezamagiti?
Apoi de ce mai dati cu pietre in CNA?
CNA a vrut cateva demouri de la "Mamitza", "Mamitza" daca stie meserie le va oferi la urmatoarea sedinta a CNA, iar Comedia TV se va naste intr-un final, daca are cu adevarat ce oferi!
Si apoi in articolul de mai sus eu nu vad decat niste nume de emisiuni bine alese, nu si niste nume de actori/prezentatori care sa garanteze succesul acelor productii.