Audienţa emisiunii Românii au talent continuă să crească. După trei ediţii în care ratingul a fost din ce în ce mai mare, a patra ediţie a show-ului trece de pragul mediu de 2,5 milioane de telespectatori în mediul urban.
La nivel naţional, media a sărit de patru milioane de telespectatori.
Datele la nivel urban dar şi naţional şi vârfurile de audienţă, în continuare:
La nivel urban:
- Emisiunea Românii au talent a fost văzută, în medie, de 2,55 milioane de români din mediul urban.
- La 22.39 (minutul de aur în mediul urban), la evoluţiile de la Pro TV se uitau 3,28 milioane de români (28,6 rating).
- Audienţa posturilor TV, în mediul urban, pe intervalul emisiunii Românii au talent:
1. Pro TV: 2,55 milioane de telespectatori (22,2 rating). Cota de piaţă a fost de 44,3%.
2. Antena 1: 635.000 (5,5). Cotă de piaţă 11%.
3. TVR 1: 226.000 (2)
4. Kanal D: 224.000 (1,9)
5. Realitatea TV: 203.000 (1,8)
Peste patru milioane media la nivel naţional
- La nivelul întregii ţări, emisiunea Românii au talent a fost văzută, în medie, de peste 4 milioane de români.
- Vârful de audienţă la nivel naţional a fost înregistrat la ora 22.08, când 5,07 milioane de români erau pe Pro TV.
- Audienţa posturilor TV, la nivel naţional, pe intervalul emisiunii Românii au talent:
1. Pro TV: 4,059 milioane de persoane
2. Antena 1: 1,034
3. TVR 1: 550.000
4. Kanal D: 473.000
5. Realitatea TV: 327.000
Citeşte şi:
- Românii au talent a rupt audienţa: cel mai urmărit program de divertisment din ultimii ani
- Românii au talent la rating: show-ul numărul doi a spulberat audienţa
- Românii au talent, record după record: peste 2,4 milioane de persoane rating mediu
Comentarii