Românii sunt din ce în ce mai "prinşi" de show-ul Românii au talent. Ediţia de vineri a scos un rating mediu mai mare decât primele două ediţii.
În mediul urban, programul de pe Pro TV a fost urmărit, în medie, de 2,4 milioane de telespectatori, un rating de aproape 21%.
Audienţa posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.401.000 telespectatori (20,9 rating). Cotă de piaţă: 42,8% (aproape 43% din telespectatorii care se uitau la televizor erau pe Pro TV)
2. Antena 1: 496.000 (4,3). Cotă de piaţă: 8,9%.
3. Kanal D: 236.000 (2,1)
4. TVR 1: 233.000 (2)
5. Prima TV: 215.000 (1,9)
- Cel mai vizionat minut, după media în mediul urban, a fost 22.14: în acel minut, 3.08 milioane de orăşeni erau pe Pro TV.
La prima ediţie, ratingul mediu al emisiunii, în mediul urban, a fost de 2,05 milioane de telespectatori. La emisiunea numărul doi, media a fost de 2,2 milioane.
Patru milioane de telespectatori medie la nivel naţional
La nivelul întregii ţări, emisiunea Românii au talent a fost urmărită, în medie, de 3.98 milioane de telespectatori. La ora 22.14, în minutul cu cea mai mare audienţă, peste cinci milioane de români se uitau la show.
Audienţa posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV: 3.985.000 de telespectatori
2. Antena 1: 815.000
3. TVR 1: 594.000
4. Kanal D: 552.000
5. Prima TV: 418.000
Citeşte şi:
- Românii au talent la rating: show-ul numărul doi a spulberat audienţa
- Românii au talent a rupt audienţa: cel mai urmărit program de divertisment din ultimii ani
Comentarii
Vrei sa iti trimit pozele? Te rog ...
Dar ... ei au voie sa dezinformeze cum doresc, nu? Doar sunt ... Televiziunea Poporului.