Reţeaua de publicaţii gratuite Zile şi Nopţi anunţă, printr-o înştiinţare oficială adresată Biroului Român de Audit al Tirajelor, că a hotărât să se retragă din Studiul Naţional de Audienţă (SNA).
Motivul? Rezultatele ultimului studiu SNA, care arată că ediţia de Bucureşti a ghidului de petrecere a timpului liber a înregistra numai 6.000 de cititori pe ediţie, la un tiraj mediu de peste 45.000 de exemplare pe săpămână, în 2010.
"Imaginea Zile şi Nopţi este grav afectată în rândul industriei de publicitate şi a cititorilor ei, lucru care este inacceptabil pentru noi şi care a dus la decizi definitivă şi irevocabilă de a ne retrage cu toate publicaţiile din SNA", se arată în scrisoarea adresată BRAT.
Din înştiinţarea trimisă de Zile şi Nopţi:
"Decizia a fost luată după o atentă analiză a cifrelor de audienţă pentru revista Zile şi Nopţi ediţia de Bucureşti. În opinia noastră o revistă cu un tiraj mediu de peste 45.000 de exemplare pe săptămână pentru anul 2010 şi după o investiţie consistentă în marketing şi nivelul acestei reviste, audienţa înregistrată de SNA pe 2010 să fie de numai 6.0000 de cititori per ediţie."
“Din punctul nostru de vedere pot fi două explicaţii: fie SNA este un instrument care favorizeaza alte publicatii; fie este un studiu de cercetare prost condus si implementat care da erori uriase in livrarea datelor de audienta”, se arată în documentul semnat de Marian Gilea, Director General Zile şi Nopţi Media Shop.
În ultimul val de audienţă, publicat de BRAT pe 22 martie, Zile şi Nopţi Bucureşti figurează, împreună cu alte patru ghiduri locale, cu o audienţă totală de 49.000 de cititori în media pe ediţie.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roÎn urmă cu două zile, Zile şi Nopţi a ameninţat, din acelaşi motive prezentate mai sus, că se va retrage din SNA, în funcţie de răspunsul BRAT, după cum paginademedia.ro a scris aici.
Comentarii
si tinn sa i amintesc lui marian gilea, fara sa ne cunoastem , cum am spus, sa i amintesc ca de cele mai multe ori un sut in fund este...
bafta!