Audienţa show-ului Românii au talent a asigurat încasări consistente din publicitate.
Potrivit estimărilor paginademedia.ro, reclamele difuzate în timpul show-ului au adus Pro TV câteva milioane bune de euro. Aproape un million de euro a venit doar din ediţiile difuzate în reluare, sâmbătă după-amiază.
Banii aduşi de publicitate, în continuare:
- Punând cap la cap reclamele din timpul emisiunii Românii au talent, paginademedia.ro estimează încasări totale de aproximativ 3,5 milioane de euro.
- Cea mai mare parte a celor 3,5 milioane de euro (aproximativ 2,7-2,8 milioane de euro) reprezintă reclamele difuzate în emisiunile Românii au talent de vineri seara.
- Reluările emisiunilor Românii au talent (difuzate sâmbăta după-amiaza) au adus şi ele încasări bune. Potrivit estimărilor paginademedia.ro, este vorba de aproximativ 800-900.000 de euro.
Cel mai vizibil client de publicitate a fost Cosmote (sponsorul principal al show-ului). În topul clienţilor de publicitate în funcţie de audienţa obţinută de spoturile lor (Gross Rating Points – GRP) urmează L’Oreal Nestle, Orange şi Vodafone.
Top 10 clienţi de publicitate după numărul de GRP (include difuzarile de vineri seara si reluarile)
1. Cosmote: 1.774
2. L’Oreal Nestle: 1.266
3. Orange: 895
4. Vodafone: 874
5. Procter & Gamble: 593
6. Brau Union: 508
7. Coca Cola: 428
8. Unilever: 313
9. Romaqua Group Borsec: 270
10. Catena: 227
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii