Morning ZU este cel mai ascultat program matinal în Bucureşti. Ultimele date arată că programul realizat de Daniel Buzdugan şi Mihai Morar are aproape 160.000 de ascultători.
La nivel urban, Cronica cârcotaşilor este cea mai ascultată: aproape 920.000 de ascultători. După accidentarea lui Şerban Huidu, emisiunea a fost dusă de Mihai Găinuşă şi fosta bebeluşă Oana.
Datele detaliate, în continuare:
Pentru Bucureşti:
- Bucureştiul este al celor de la ZU. Matinalul lui Daniel Buzdugan este cel mai ascultat. Emisiunea lor este şi cea mai amendată producţie radio, pentru vulgaritatea limbajului şi excesul de teme cu tentă sexuală. Postul de radio deţinut de grupul Intact a încasat în 2010 amenzi de 55.000 de lei (peste jumătate de miliard de lei vechi).
- Locul secund revine, în Bucureşti, matinalului de la postul public Radio România Actualităţi, cu aproape 150.000 de ascultători. Cronica cârcotaşilor de pe Kiss FM completează podiumul.
- Doar Morning ZU, matinalul Radio România Actualităţi şi Cronica Cârcotaşilor au peste 100.000 de ascultători în Capitală.
- De remarcat poziţia bună în clasament a matinalelor Magic FM şi Guerrilla.
- Bine Dimineaţa, matinalul Radio 21, adună sub 40.000 de ascultători în Bucureşti.
Audienţa posturilor de radio în Bucureşti, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):
1 | ZU | 157.100 |
---|---|---|
2 | Actualitati | 147.700 |
3 | Kiss FM | 117.400 |
4 | Europa FM | 74.900 |
5 | Magic FM | 61.800 |
6 | Guerrilla | 50.000 |
7 | Romantic FM | 45.000 |
8 | ProFM | 41.400 |
9 | Radio 21 | 38.200 |
10 | Vibe FM | 32.500 |
11 | National FM | 26.200 |
12 | Rock FM | 23.500 |
13 | Ant. Satelor | 21.500 |
14 | Regional | 16.100 |
15 | Realitatea | 14.800 |
16 | Gold FM | 14.700 |
17 | Music FM | 7.300 |
18 | Cultural | 7.100 |
19 | City FM | 1.000 |
Cârcotaşii au urbanul
Dacă în Bucureşti matinalul este ZU, la nivel urban cel mai ascultat program de dimineaţă este Cronica cârcotaşilor, cu 917.500 de ascultători.
Pe locurile următoare sunt matinalul Radio România Actualităţi, cu 808.000 de ascultători şi Morning ZU, cu 740.000.
Audienţa posturilor de radio la nivel urban, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):
1 | Kiss FM | 917.500 |
---|---|---|
2 | Actualitati | 808.500 |
3 | ZU | 739.500 |
4 | Europa FM | 685.200 |
5 | ProFM | 427.900 |
6 | Magic FM | 228.900 |
7 | Radio 21 | 172.700 |
8 | Antena Satelor | 117.800 |
9 | National FM | 106.800 |
10 | Cultural | 76.200 |
11 | Rock FM | 62.400 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
2. Deci aia de la Zu pot sa aibă stea in frunte si sa fie cel mai tare radio din local - vânzarea acolo se va face in 60%din cazuri tot pe prietenie , vechi relații si combinatii .
3. Faza cu 85% discount ? A ) Cum crezi ca se poate combate barterul celor de la kiss ( acele spoturi neinregistrate ) atat de frecvent in unele locale ..... Ai văzut vreun șef de statie kiss si zu....când mai prind si ei ceva..... sa manance in localuri care nu sunt pe post ? B) greșeală celor de la Zu care vând radioul la pachet cu tot felu de alte medii .... Si evident ca același plan de cele mai multe ori ....este mai jos ca si costuri versus kiss care cel mult poate face pachete cu revista " "
3. 31 de orașe VS 58 e o diferența mare : a) daca insumezi fiecare locuitor si b) iei in calcul modul de sondare si marja de eroare semnificativă ..... O sa îți dea cu "virgula" oricum ai lua-o .... SI atunci o iei La Bunul Simt cand calculezi, cum e si corect de altfel si zici : 1.600.000 de ascultatori Zu din 31 de orașe VS 2.500.000 ai kiss ului din 58 , diferența rezultata vezi daca se regaseste in acele orașe " cu număr mic de locuitori" pe care zu nu le are in retea si care oricum nu contează .... Si vezi daca nu cumva matematic nu statistic Zu sta chiar foarte bine in orașele prezente . o sa zici ca statistica e tot matematica, da .... Dar e si reala atunci când esantionul este cu adevărat reprezentativ in acel local .... Lucru care nu se va întâmpla niciodată atât timp cat costurile de sondare vor fi lucrul cel mai important atât pt radiouri cat si pentru agenții ( ca parca nu din astea ar face bani fiecare )
2. Client Service-ul e misto La kiss , pt ca oamenii de acolo asta fac de 15 ani ... Si ... Ai sa razi, dar acela nu mai e business de mult ci doar prietenie ... Si cum suntem in Romania si aici totul este pe prietenie .... Orice ar face ăla de la Zu tot urat îl vei vedea.
Sa aiba Romantic mai multa audienta decat 21 pe 7-10 cred ca spune multe... :(
Pentru stiinta ta, lucrez in radio insa in unul local care nu apare pe audientele ARA.
Daca aparea, pe local va papam cu fulgi cu tot, Kiss fiind mult sub noi.
Iar de vandut vindem mult mai bine decat Kiss in local, atat ca numar de difuzari cat si ca incasari, chiar daca vindem mai ieftin. Pe cautate si pe luate.