Morning ZU este cel mai ascultat program matinal în Bucureşti. Ultimele date arată că programul realizat de Daniel Buzdugan şi Mihai Morar are aproape 160.000 de ascultători.
La nivel urban, Cronica cârcotaşilor este cea mai ascultată: aproape 920.000 de ascultători. După accidentarea lui Şerban Huidu, emisiunea a fost dusă de Mihai Găinuşă şi fosta bebeluşă Oana.
Datele detaliate, în continuare:
Pentru Bucureşti:
- Bucureştiul este al celor de la ZU. Matinalul lui Daniel Buzdugan este cel mai ascultat. Emisiunea lor este şi cea mai amendată producţie radio, pentru vulgaritatea limbajului şi excesul de teme cu tentă sexuală. Postul de radio deţinut de grupul Intact a încasat în 2010 amenzi de 55.000 de lei (peste jumătate de miliard de lei vechi).
- Locul secund revine, în Bucureşti, matinalului de la postul public Radio România Actualităţi, cu aproape 150.000 de ascultători. Cronica cârcotaşilor de pe Kiss FM completează podiumul.
- Doar Morning ZU, matinalul Radio România Actualităţi şi Cronica Cârcotaşilor au peste 100.000 de ascultători în Capitală.
- De remarcat poziţia bună în clasament a matinalelor Magic FM şi Guerrilla.
- Bine Dimineaţa, matinalul Radio 21, adună sub 40.000 de ascultători în Bucureşti.
Audienţa posturilor de radio în Bucureşti, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):
1 | ZU | 157.100 |
---|---|---|
2 | Actualitati | 147.700 |
3 | Kiss FM | 117.400 |
4 | Europa FM | 74.900 |
5 | Magic FM | 61.800 |
6 | Guerrilla | 50.000 |
7 | Romantic FM | 45.000 |
8 | ProFM | 41.400 |
9 | Radio 21 | 38.200 |
10 | Vibe FM | 32.500 |
11 | National FM | 26.200 |
12 | Rock FM | 23.500 |
13 | Ant. Satelor | 21.500 |
14 | Regional | 16.100 |
15 | Realitatea | 14.800 |
16 | Gold FM | 14.700 |
17 | Music FM | 7.300 |
18 | Cultural | 7.100 |
19 | City FM | 1.000 |
Cârcotaşii au urbanul
Dacă în Bucureşti matinalul este ZU, la nivel urban cel mai ascultat program de dimineaţă este Cronica cârcotaşilor, cu 917.500 de ascultători.
Pe locurile următoare sunt matinalul Radio România Actualităţi, cu 808.000 de ascultători şi Morning ZU, cu 740.000.
Audienţa posturilor de radio la nivel urban, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):
1 | Kiss FM | 917.500 |
---|---|---|
2 | Actualitati | 808.500 |
3 | ZU | 739.500 |
4 | Europa FM | 685.200 |
5 | ProFM | 427.900 |
6 | Magic FM | 228.900 |
7 | Radio 21 | 172.700 |
8 | Antena Satelor | 117.800 |
9 | National FM | 106.800 |
10 | Cultural | 76.200 |
11 | Rock FM | 62.400 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Racoreste-te.
Tare sunt curios cum fac cei de la centru de stiu exact cat incaseaza oamenii in local in acest fel.
am fost client (de local), atat pe Zu, cat si pe Kiss. Nu spun unde, ca sa nu iasa discutii inutile. In primul rand, Kiss e cu 10 clase pste Zu, in ceea ce priveste "client service". Pe cand de la Zu am fost abordat de niste intepati flegmatici cu aere de "cine mi's io", oamenii de la Kiss puteau discuta mereu si altceva, decat oferte seci si sume. Am gasit in ei parteneri de afaceri, nu indivizi veniti sa imi ia banii cat mai repede. Atitudinea castigatoare.
Cat despre sume si mediaplanuri, este clar ca se obtin alte conditii, decat acum 2 ani. Tupeistii care vorbesc aici de dovezi trebuie sa stie (poate sunt prost informati) ca cele mai mici preturi pentru acelasi mediaplan vin mereu de la Zu. Si nu discut de diferente nesemnificative. Am primit de la Zu nici jumate din cat cerea KissFM, pentru aceeasi campanie. Intrebati-va cum este posibil.
Scria cineva mai sus de discounturi de 85% oferite de Zu. Poate el nu stie ca poate obtine si mai mult, cu niste push-ing suplimentar :)
Si da, cei de la KissFM au preferat sa renunte la contract, nefiind dispusi sa coboare la oferta lui Zu.
Inca ceva: mare defect la vanzatorii de Zu. In loc sa vanda marfa lor, mereu discuta despre concurenta. Sunt atat de preocupati sa dea in toti ceilalti, incat uita sa vorbeasca de propriul lor radio. Enervant si neprofesionist.
Apropo, acele contracte Zu cu discount de 85% plus difuzari bonus se semneaza in local, sau la bucuresti???
Am un prieten care poate dovedi cu contract, mediaplan si inregistrarea unei zile de emisie ca in local, vanzatorii Kiss trec pe contract si mediaplan una sau doua difuzari si pe post ies 6-7 difuzari.
Asta se intampla deoarece vanzatorii Kiss isi programeaza singuri publicitatea si au control total a acesteia, pe local. Astfel, cu sau fara gir de la centru, pe factura apar 2-3 difuzari iar in fapt se incaseaza 6,7 sau 8.
A inteles careva despre ce e vorba ?
Deci... Arad, Bistrita, Miercurea Ciuc, Zalau, Satu Mare, Resita, Slatina, Targoviste si lista poate continua mult si bine.
Nu mai vorbim de 221 localitati urbane sub 30.000 care intra tot la urban.
Pentru sceptici, stiu pe cineva care va poate aduce contract pe o difuzare (una !!!), media plan semnat si inregistrare pe o zi intreaga cu 7 difuzari.