Skip to main content

Cele mai ascultate matinale radio: Morning ZU în Bucureşti, Cârcotaşii pe urban

 

Morning ZU este cel mai ascultat program matinal în Bucureşti. Ultimele date arată că programul realizat de Daniel Buzdugan şi Mihai Morar are aproape 160.000 de ascultători.

Publicitate

La nivel urban, Cronica cârcotaşilor este cea mai ascultată: aproape 920.000 de ascultători. După accidentarea lui Şerban Huidu, emisiunea a fost dusă de Mihai Găinuşă şi fosta bebeluşă Oana.

Datele detaliate, în continuare:

Pentru Bucureşti:

  • Bucureştiul este al celor de la ZU. Matinalul lui Daniel Buzdugan este cel mai ascultat. Emisiunea lor este şi cea mai amendată producţie radio, pentru vulgaritatea limbajului şi excesul de teme cu tentă sexuală. Postul de radio deţinut de grupul Intact a încasat în 2010 amenzi de 55.000 de lei (peste jumătate de miliard de lei vechi).
  • Locul secund revine, în Bucureşti, matinalului de la postul public Radio România Actualităţi, cu aproape 150.000 de ascultători. Cronica cârcotaşilor de pe Kiss FM completează podiumul.
  • Doar Morning ZU, matinalul Radio România Actualităţi şi Cronica Cârcotaşilor au peste 100.000 de ascultători în Capitală.
  • De remarcat poziţia bună în clasament a matinalelor Magic FM şi Guerrilla.
  • Bine Dimineaţa, matinalul Radio 21, adună sub 40.000 de ascultători în Bucureşti.

Audienţa posturilor de radio în Bucureşti, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):

1 ZU 157.100
2 Actualitati 147.700
3 Kiss FM 117.400
4 Europa FM 74.900
5 Magic FM 61.800
6 Guerrilla 50.000
7 Romantic FM 45.000
8 ProFM 41.400
9 Radio 21 38.200
10 Vibe FM 32.500
11 National FM 26.200
12 Rock FM 23.500
13 Ant. Satelor 21.500
14 Regional 16.100
15 Realitatea 14.800
16 Gold FM 14.700
17 Music FM 7.300
18 Cultural 7.100
19 City FM 1.000

Cârcotaşii au urbanul

Dacă în Bucureşti matinalul este ZU, la nivel urban cel mai ascultat program de dimineaţă este Cronica cârcotaşilor, cu 917.500 de ascultători.

Pe locurile următoare sunt matinalul Radio România Actualităţi, cu 808.000 de ascultători şi Morning ZU, cu 740.000.

Audienţa posturilor de radio la nivel urban, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):

1 Kiss FM 917.500
2 Actualitati 808.500
3 ZU 739.500
4 Europa FM 685.200
5 ProFM 427.900
6 Magic FM 228.900
7 Radio 21 172.700
8 Antena Satelor 117.800
9 National FM 106.800
10 Cultural 76.200
11 Rock FM 62.400

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mircea badea mircea badea
    va puteti tavali in chinuri voi astia de la kiss. va batem de va ascultam cu urechea.
  • week-end week-end
    Csaba, cred ca te-ai infierbantat prea tare de la atata aruncat cu privirea dupa baietei in slip la Week End.
    Racoreste-te.
  • marius marius
    Asa e. Insa incasarea de bani fara factura se numeste evaziune fiscala iar asta bate cu mult clauza din contract.
    Tare sunt curios cum fac cei de la centru de stiu exact cat incaseaza oamenii in local in acest fel.
  • marius marius
    Apar toate pe contract, evidentiate frumos ca bonus ? Daca da, e ok. Atunci cand nu apar e o problema.
  • muzdugan borar muzdugan borar
    Sa nu uit. Prietenii aia ai vostri nu pot "dovedi" nimic cu niciun contract sau mediaplan, pentru ca din cate amvazut, clauza de confidentialitate din contracte este solida. Nu il vad pe niciunul sa aiba tupeu sa se riste la plata daunelor. Asa ca ramane doar gargara fara rost. Cainii latra, caravana trece.
  • muzdugan borar muzdugan borar
    Pentru Marius, Horatiu si altii care dovedesc chestii pe aici:
    am fost client (de local), atat pe Zu, cat si pe Kiss. Nu spun unde, ca sa nu iasa discutii inutile. In primul rand, Kiss e cu 10 clase pste Zu, in ceea ce priveste "client service". Pe cand de la Zu am fost abordat de niste intepati flegmatici cu aere de "cine mi's io", oamenii de la Kiss puteau discuta mereu si altceva, decat oferte seci si sume. Am gasit in ei parteneri de afaceri, nu indivizi veniti sa imi ia banii cat mai repede. Atitudinea castigatoare.
    Cat despre sume si mediaplanuri, este clar ca se obtin alte conditii, decat acum 2 ani. Tupeistii care vorbesc aici de dovezi trebuie sa stie (poate sunt prost informati) ca cele mai mici preturi pentru acelasi mediaplan vin mereu de la Zu. Si nu discut de diferente nesemnificative. Am primit de la Zu nici jumate din cat cerea KissFM, pentru aceeasi campanie. Intrebati-va cum este posibil.
    Scria cineva mai sus de discounturi de 85% oferite de Zu. Poate el nu stie ca poate obtine si mai mult, cu niste push-ing suplimentar :)
    Si da, cei de la KissFM au preferat sa renunte la contract, nefiind dispusi sa coboare la oferta lui Zu.
    Inca ceva: mare defect la vanzatorii de Zu. In loc sa vanda marfa lor, mereu discuta despre concurenta. Sunt atat de preocupati sa dea in toti ceilalti, incat uita sa vorbeasca de propriul lor radio. Enervant si neprofesionist.
  • myhay25 myhay25
    Kiss fm e cel mai bun pt ca stie sa aleaga muzica si are cei mai buni prezentatori eu nu prea ascult radio dimineata mai mult dupa-amiaza si seara unde kiss fm rupe norma mai ales cand mixeaza Olix. Apropo vine vara si dupa cum bine stim kiss fm pregateste programe dupa plaja cea ce creste audienta foarte mult! Numai vorbim de top 40 care este cel mai corect din Romania.
  • haipebune haipebune
    Fac si eu o inregistrare de pe Zu si o editez cum vreau eu. Se pune?
    Apropo, acele contracte Zu cu discount de 85% plus difuzari bonus se semneaza in local, sau la bucuresti???
  • marius marius
    Exact ce ziceam si eu. Si o si pot dovedi.
  • marius marius
    In perioada de criza clientul incearca sa castige cat mai mult. Si castiga.
    Am un prieten care poate dovedi cu contract, mediaplan si inregistrarea unei zile de emisie ca in local, vanzatorii Kiss trec pe contract si mediaplan una sau doua difuzari si pe post ies 6-7 difuzari.
    Asta se intampla deoarece vanzatorii Kiss isi programeaza singuri publicitatea si au control total a acesteia, pe local. Astfel, cu sau fara gir de la centru, pe factura apar 2-3 difuzari iar in fapt se incaseaza 6,7 sau 8.
    A inteles careva despre ce e vorba ?
  • tu tu
    157.000 matinalul Zu, in conditiile in care totalul e 220.000. Cred ca va este clar, ca Zu face aceeasi greseala pe care a facut-o Radio 21. Sta in aia doi de dimineata. Cand Buzdugan si Morar se vor satura sau supara si vor alege sa plece, Zu va muri in 6 luni.
  • Horatiu Horatiu
    Conform ARA, au fost 69 de localitati peste 30.000 de locuitori, restul au fost mai mici insa au intrat tot la urban.
    Deci... Arad, Bistrita, Miercurea Ciuc, Zalau, Satu Mare, Resita, Slatina, Targoviste si lista poate continua mult si bine.
    Nu mai vorbim de 221 localitati urbane sub 30.000 care intra tot la urban.
  • tudor tudor
    Vibe cred ca este pe 10 datorita celor care il asculta in masina cu volum la maxim :)
  • maria-sonia maria-sonia
    Ai dreptate Horatiu.Sunt radiouri locale ,in trei sau patru orase mari, care depasesc Zu si Kiss.Posturile nationale au fluturat acest sondaj ca si cum e din "monitorul oficial "...desi,in anii trecuti au fost 200-250 persoane chestionate pejudet.Pe local este irelevant un sondaj pe acelasi nr.
  • supravegjetorul supravegjetorul
    Eu te-am "citit" repede ca esti de la Kiss. Asa ca esti in cunostinta de cauza ca vanzatorii de la Kiss isi programeaza fiecare publicitatea in local. Si ca trec in contract 2 sau 3 difuzari din 6-7. Si ca restul se face la intelegerea omului din local cu clientul, cu sau fara stirea celor de la centru.
    Pentru sceptici, stiu pe cineva care va poate aduce contract pe o difuzare (una !!!), media plan semnat si inregistrare pe o zi intreaga cu 7 difuzari.

Trimite un comentariu

sus