ACTUALIZARE 3: "Nu puteam lăsa marca pe mâna unui personaj ca Adamescu", a declarat Doru Buşcu la finalul licitaţiei. Mai multe declaraţii aici.
ACTUALIZARE 2: "Nu mă aşteptam la o sumă atât de mare", a spus Doru Buşcu. El a declarat că, pentru a plăti marca (în termen de cinci zile) face şi un împrumut bancar şi caută un partener.
ACTUALIZARE 1: La licitaţie s-au mai vându trei maşini, două Matiz (aproximativ 3.500 de euro fiecare) şi un Logan (6.900 de euro). Celelalte maşini, apartamentul şi birotica, vor fi scoase la vânzare la următoarele licitaţii.
Marca Academia Caţavencu s-a vândut cu un preţ mult peste cel de plecare, care a fost 149.000 de euro, plus TVA, transmite reporterul paginademedia.ro Carmen Andronache, aflat în prezent la licitaţie.
Academia Caţavencu a fost adjudecată în urmă cu doar câteva minute de Doru Buşcu, directorul editorial al săptămânalului de satiră, pentru suma de 1,617 milioane de euro, cu tot cu TVA.
Licitaţia s-a oprit după nu mai puţin de 154 de paşi a 7.500 de euro. Asta peste suma de pornire.
Singurii care s-au arătat interesaţi de marca revistei de satiră au fost Doru Buşcu (directorul editorial al Academia Caţavencu) şi Sabina Fati (jurnalistă la România liberă). Jurnalista a fost reprezentată la licitaţie de Radu Şoldănescu.
O LUPTĂ DE O ORĂ: Marca a fost disputată aproape o oră. Doru Buşcu a licitat calm, ca un jucător de poker, în timp de Radu Şoldănescu se mai oprea, din când în când, pentru a reface calculele. A fost nevoie de 154 de paşi a câte 7.500 de euro pentru a se desemna noul proprietar al mărcii Academeia Caţavencu.
Licitaţia este încă în derulare. Se vor mai vinde:
- Apartament trei camere, situat în comuna Ştefăneştii de Jos, Linia de centură nr. 50, Complex Cosmopolis. Preţ de pornire 103.390 euro, fără TVA
- Mijloace de transport (autoturisme) la preţul total de 190.122 de euro, fără TVA.
- Obiecte de inventar constând în aparatură, birotică, mobilier, la preţul de 96.905 euro, fără TVA.
Ştire în curs de actualizare.
Foto: Mediafax
Citeşte şi:
- LICITAŢIE: Academia Caţavencu se vinde joi, iar brandul este cel mai valoros
- Doru Buşcu şi Sabina Fati se bat pentru Academia Caţavencu
Comentarii
http://www.blissmedia.ro/catavenc-fost-am-candva/
Bușcu ar da un milion jumate ca să fie marca lui. Licitația era cît dai, nu cît ai da ca să ai marca.
Explicaţii, pentru neştiutori:
1. Dacă revista e moartă, nu trebuie s-o cumpere nimeni. Moare singură. Sau nu? Se pare că nu.
2. Vântu e la pârnaie, nu mai are nici un ban. Ar vrea el să mai pună o dată mâna pe Caţavencu. N-o să mai pună.
3. Fraierii să zică aici, dacă au sânge-n instalaţie, unde s-a mai pomenit, unde s-a mai licitat pentru o marcă în România, în aşa hal. Ce frică! Ce spaimă! Ce dârdori! Bre, nu v-aţi prins cât de hidoşi şi caraghioşi sunteţi? Sau sunteţi fomiştii lu peşte? Borduri de la Videanu, gondole de la Udrea, 10 m de autostradă de la Boagiu şi n-aţi învins! Mai încercaţi!
e tare Bușcu ăsta. Se vede că a învățat ceva cît a stat la batista lu Vîntu.
Sînt tare curios care or fi proștii care-i vor da bani acestui mare talent, talent la falimentat ziare: Cotidianul, Academia Cațavencu, Money Express.