Skip to main content

8 iunie: Dublarea filmelor, respinsă de plenul Camerei Deputaţilor

 

Plenul Camerei Deputaţilor a adoptat, marţi, cu 277 de voturi "pentru", cinci "împotrivă" şi zece abţineri, raportul Comisiei de cultură privind respingerea propunerii legislative de modificare a Legii audiovizualului care viza dublarea filmelor străine în limba română, notează Mediafax şi Evenimentul Zilei.

Publicitate

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=LHlYHKUgEZ8&feature=player_embedded[/youtube]

Propunerea legislativă face parte din categoria legilor organice, Camera Deputaţilor fiind primul for sesizat.

În cadrul dezbaterilor generale, desfăşurate îniantea sesiunii de vot final, deputatul PSD Victor Socaciu, iniţiatorul propunerii legislative, a motivat oportunitatea unei astfel de reglementări invocând comoditatea vizionării filmelor, păstrarea identităţii limbii române, limitarea preluării neologismelor de la "academicienii din Bronx".

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a semnat, la începutul lunii, contractul pentru realizarea planului de marketing (strategic şi operaţional) pentru municipiul Bucureşti în domeniul turismului, pentru perioada 2011 - 2015. Consorţiul Detente Consultants SAS/Detente SRL va realiza planul, scrie DailyBusiness.ro.

Contractul se va derula pe o perioadă de 9 sapamani, la finalul cărora compania selectată va oferi Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului un Studiu de marketing plan de marketing pentru Bucureşti.

Consorţiul a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al municipiului Bucureşti în urma unei proceduri de achiziţie publică (cerere de ofertă), în cadrul căreia a fost singurul ofertant.

Valoarea contractului este de 101.952 euro inclusiv TVA. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional.
MDRT a încheiat contractul pentru planul de marketing de 100.000 euro al Bucureştiului

După celebrul festival de film, oraşul de pe Riviera Franceză va fi în perioada 19 – 25 iunie gazda festivalului de creaţie publicitară Cannes - Lions. De anul acesta, marele eveniment ce se desfăşoară la Cannes îşi schimbă denumirea din Festivalul Internaţional de Publicitate în Festival de Creativitate, scrie Adevărul.

Aici se vor premia cele mai reuşite şi creative campanii publicitare facute pe glob, în ultimul an. Anul acesta, România va fi prezentă în juriul de la Cannes - Lions prin Ioana Mănoiu, Managing Partner la agenţia GMP PR. Ioana Mănoiu va juriza în cadrul secţiunii PR.
În anii trecuţi, Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group, şi Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, au fost juraţi în cadrul festivalului.
Cannes s-a terminat, să înceapă Cannes!

Cele mai multe meciuri dintre cele incluse în pachetul 8, cumpărat de Antena TV Group în licitaţia din aprilie pentru drepturile Ligii I, vor fi transmise doar pe GspTV, după cum a spus pentru HotNews.ro managerul postului, Cristi Creţu. Potrivit acestuia, cele mai importante meciuri din pachetul cumpărat vor fi transmise simultan de Antena 1 si de postul de sport. În legătura cu speculaţiile privind implicarea postului în proiectul LPF de a-şi face propria televiziune, Creţu spune că "nu s-a pus niciun moment problema ca Antena Group să vândă GSPTV (...) În privinţa existenţei unui alt gen de negocieri, însă, toate la timpul potrivit."

Au existat speculaţii că Antena TV Group ar putea vinde GspTV către LPF sau de a-l implica în alt fel în proiectul LPF de a-şi face propria televiziune. Există astfel de negocieri cu LPF?

Cristi Creţu: "Nu s-a pus niciun moment problema ca Antena Group să vîndă GSPTV. Discuţiile cu LPF s-au purtat doar în jurul pachetului 8, pe care l-am achiziţionat, şi în jurul celorlalte pachete rămase nevândute. În privinţă existenţei unui alt gen de negocieri, însă, toate la timpul potrivit."
Meciurile din Liga 1 cumpărate de Antena TV Group vor fi difuzate de GspTV. Cele mai importante partide vor fi difuzate şi de Antena 1

Bugetele alocate de marketeri nu au avut majorări spectaculoase în primele luni ale anului, însă numărul proiectelor finalizate este în creştere. Atenţia acestora se îndreaptă cu predilecţie spre internet, canalul media creditat cu un avans sigur al investiţiilor în publicitate, scrie Financiarul.

,,În primele luni ale acestui an, investiţiile în comunicare la nivelul clienţilor The Group sunt în parametri similari aceleiaşi perioade a anului trecut”, spune Mihaela Nicola, CEO The Group. Aceasta punctează însă faptul că prima parte a anului a fost mai dinamică, derulandu-se mai multe proiecte comparativ cu perioada similară din 2010.

Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, spune că afacerile grupului pe care-l conduce au crescut substanţial în 2011. „Primul trimestru al acestui an a adus o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, situată la un nivel aproape dublu faţă de anul trecut”, declară Radu Florescu.

Carmen Tănasie, CEO OmnicomMediaGroup România, declară că în primele patru luni ale acestui an grupul a înregistrat ,,majorări semnificative în zona proiectelor «360 de grade comunicare» - divizia de Proiecte Integrate împreună cu FUSE (comunicare prin conţinut)”, după crearea şi implementarea a numeroase proiecte pentru clienţi.
Investiţiile grupurilor de comunicare se concentrează pe digital şi personal

Grupul BBDO a câştigat contul de strategie şi creaţie al Volksbank România într-o licitaţie desfăşurată în primăvara acestui an, potrivit unui comunicat al băncii. Câştigătorul se va ocupa de campaniile de promovare a produselor retail şi corporate şi de campaniile de imagine, notează HotNews, Financiarul şi DailyBusiness.ro.

La licitaţie au participat patru agenţii de creaţie. În comunicat este citat directorul de marketing al băncii, Alfred Borcan, potrivit căruia "Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing".

Financial Times a lansat marţi o aplicaţie pentru tablete care va funcţiona pe toate platformele actuale, inclusiv pe iPad, fără a fi necesară o instalare propriu-zisă. Astfel, cotidianul va putea ocoli prevederile licenţei pentru distribuţia de conţinut impuse de Apple, prin care producătorul iPad-ului primeşte 30% din preţul de vânzare al unui abonament, scrie HotNews, care citează The Guardian.
VIDEO Aplicaţia pentru tablete a Financial Times va ocoli sistemul de abonamente impus de Apple

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus