Campania “Every Change Helps”, realizată de McCann Erickson pentru Dedeman, a primit marele premiu la Gala de premiere Effie 2011, care a avut loc aseară la Ateneul Român.
McCann Erickson şi Graffiti BBDO au fost cele mai eficiente agenţii ale lui 2010, după numărul de premii câştigate aseară la Effie. Echipele celor două agenţii au urcat pe scenă de cinci ori fiecare.
Cu ce trofee au plecat acasă Graffiti BBDO şi McCann Erickson?
Agenţia condusă de Nora Marcovici (CEO BBDO România) a câştigat:
- 3 trofee de Bronz (in categoria Durables pentru Dacia – “Agent Dacia avantaj”, in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru BAT – “Upgraded City” si in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Romtelecom Clicknet – “Telcu Family 3D Clicknet” )
- 1 trofeu de Argint (in categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family 3D Voce – “Telcu Family 3D Voce”) si un Aur (in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru Salvează Vieţi – campania “Don’t Ignore Me”).
McCann Erickson a castigat:
- 2 trofee de Aur (in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Vodafone – “The Wedding” si in categoria Retail pentru Dedeman – “Every Change Helps”)
- 2 trofee Silver, ambele pentru Rom – “American Rom” in categoriile Food Products si Media Efficiency). La acestea se adauga trofeul Grand Effie castigat pentru campania Dedeman.
Iată cum arată un clasament al celor mai premiate agenţii la Effie 2011
- McCann World Group România 5 premii (2 Silver, 2 Gold şi Grand Effie)
- Graffiti BBDO 5 (3 Bronze, Gold şi Silver)
- GMP Advertising & Webstyler 4 (2 Silver, 2 Gold)
- Leo Burnett& Target România 3 premii ( Bronze şi 2 Gold)
- Odyssey Communication 3 premii (2 Silver, Gold)
- Ogilvy Group - 3 premii (Ogilvy&Mather România - 2 premii (Silver şi Bronze), Ogilvy One - 1 Bronze)
- Publicis România ( 2 silver)
- Publicis 2 (silver, bronze)
- Papaya Advertising 2 (silver, gold)
- Webstyler (silver + silver - & GMP Advertising)
- Iar următoarele agenţii au obţinut câte un trofeul Effie: BranTailors ( Silver), Propaganda (Silver), Bridge Communication (Silver), CAP (Bronze), Next Advertising (Bronze), Generic AudioVizual (Silver), Cohn&Jansen (Silver) on behalf of Scala JWT, GMP Advertising (Gold), Grey Worldwide România (Silver)
Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.
Juriul competitiei din acest an, prezidat de Max Palla (CEE Coordinator Jung Von Matt si fost presedinte IAA Austria) a acordat 37 de trofee in 17 categorii si marele premiu - Grand Effie. Este vorba despre 10 trofee de Aur, 18 Argint si 10 Bronz.
Comentarii