ACTUALIZARE 2: “Nu a fost nicio ofertă”, a declarat pentru paginademedia.ro Caţavencul Florin Iaru la întrebarea dacă noul proprietar Adamescu a venit cu oferte către echipa actuală de la Caţavencu. “Eu nu am auzit de nimic”, spune el . “Din acest moment eu mă consider liber de contract”.
ACTUALIZARE 1: Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, Liviu Mihaiu este în cărţi pentru pentru conducerea Academia Caţavencu. "Am auzit şi eu acest zvon. Urmează să îl verific", a declarat scurt Mihaiu.
Doar de 9 minute a avut nevoie Dan Grigore Adamescu ca să ia Academia Caţavencu.
Adamescu, proprietarul ziarului România liberă, este noul proprietar al mărcii Academia Caţavencu. Acesta a cumpărat, în urmă cu doar câteva minute, brandul revistei de satiră cu 882.654 euro, sumă care include TVA.
Licitaţia s-a oprit după 75 de paşi, fiecare a 7.500 de euro. După fix 9 minute!
Lupta s-a dat între Adamescu, reprezentat de avocatul Dumitru George Claudiu şi Orlando Nicoară, directorul Mediafax Group
Adamescu a fost la a doua încercare de a cumpăra marca Academia Caţavencu. Prima oară, după o licitaţie strânsă, de 45 de minute, a pierdut în faţa lui Doru Buşcu, directorul editorial al revistei, licitaţia ajungând la valoarea de 1,6 milioane de euro.
Deşi regulile jocului îi permiteau să se înscrie şi la a doua licitaţie chiar dacă nu a avut banii pentru a cumpăra marca, de data aceasta Doru Buşcu nu a participat. A venit însă Orlando Nicoară, care face parte din grupul condus de Adrian Sârbu.
La licitaţia precedentă s-au parcurs 154 de paşi a 7.500 de euro, suma de pornire fiind de 140 de mii de euro. Câştigătorul de atunci, Doru Buşcu, nu a reuşit să strângă banii, drept pentru care s-a decis reluarea licitaţiei.
"Data trecută s-a licitat la sentiment. Acum a fost afacere pură", a declarat Orlando Nicoară după licitaţie.
Orlando Nicoară:
"Am licitat până când am considerat că este business."
Foto: EVZ
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Consideră că şi media merită toată atenţia pentru investiţii viitoare şi recunoaşte că ar fi fost interesat de achiziţia Business Standard (nu a existat o ofertă în acest sens, în schimb a primit o propunere pentru salvarea Academiei Caţavencu). Decizia de a se extinde în media nu va mai fi una sentimentală şi va ţinti produsele de nişă pentru un profit pe termen lung.